Godt nytt år.
den er ikke korrekt. det er en 62 mod med bytta skjermer. den er lakkert opp igjen fronten på den. bilen er veldig bra. solgte den til en kamerat i vestfold ifjordHmm. Jeg tipper du liker folkevogn
Den I-424 var riktig fin. Ikke blinklys med hel bakrute. Ca årsmodell?
Nå må du ikke glemme oss helt bortTja, jo. Litt kaotiske dager ja. En tidligere arbeidsgiver som har bestemt seg for å være vrang osv osv så lite hifi for tiden.
Passe størrelse for haifaien49,9 kvm ganske nøyaktig![]()
Godt å se det er liv i degLite hifi for tiden. Konflikter å utgifter som har vært saken om dagen grunnet uenigheter med tidligere arbeidsgiver. Men da går jeg som vanlig i arbeidsmodus å jobber på fremfor å sitte irritere meg over ting. Så nå har garasjen blitt helt ferdig inni. På tide å finne bil snart kanskje? Vis vedlegget 573105 må vel ha et lite low fi oppsett her ute etterhvert også. Dagene flyr...
Mulig ikke helt low-fi, men den langveggen skriker etter noe klassisk Klipsch og en vintage forsterkerLite hifi for tiden. Konflikter å utgifter som har vært saken om dagen grunnet uenigheter med tidligere arbeidsgiver. Men da går jeg som vanlig i arbeidsmodus å jobber på fremfor å sitte irritere meg over ting. Så nå har garasjen blitt helt ferdig inni. På tide å finne bil snart kanskje? Vis vedlegget 573105 må vel ha et lite low fi oppsett her ute etterhvert også. Dagene flyr...
jo klart ting ikke er som planlagt. fordelen med min drift er at vi kan være kreative å ta på oss det meste av oppdrag. vi har både maskiner, CE sertifikat, tilgang på deinfiserende midler m.m så vi må bare være kreative så kommer vi oss igjennom dette. I dag er dette bagateller når jeg leser i aviser at barn ned i 12års alderen har død som følge av korona. Så om det ikke blir hifi, porsche å annet dill er det så irrelevant i dagens situasjon. nå handler det om å holde hodet over vann på en forsvarlig måte der vi hverken utsetter oss selv eller andre for smitte sånn at vi kan bidra med å komme tilbake til normal hverdag igjen. Seskage er en av flere jeg har blitt kjent med igjennom hifisentralen å han som de fleste her inne er rett og slett grepa folk. så han har vært veldig på tilbudssiden så det kan bli lyd i heimen. Settes veldig pris på detDet meste kan vel defineres som luksusproblem i Norge. Forandrer ikke på at det sikkert må være veldig tøft med nystartet firma i disse tider! Lykke til videre!!! Kjekt med venner som, Seskage![]()