T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En gammel bil er alltid rett. Året blir som det blir uansett. Men for din del krysser jeg fingrene for den nye bedriften dim. Lykke til :)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    har igjennom årene blitt endel biler. du kan jo gjette utifra bilder hvilke merke jeg liker best... noen har jeg bygd opp selv, andre har jeg kjøpt ferdig. dette er en lite knipe bilder av noen av mange biler jeg har eid opp igjennom årene
    boble2.jpg
    boble1.jpg
    boble3.jpg
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.273
    Antall liker
    418
    Hmm. Jeg tipper du liker folkevogn :)

    Den I-424 var riktig fin. Ikke blinklys med hel bakrute. Ca årsmodell?
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Hmm. Jeg tipper du liker folkevogn :)

    Den I-424 var riktig fin. Ikke blinklys med hel bakrute. Ca årsmodell?
    den er ikke korrekt. det er en 62 mod med bytta skjermer. den er lakkert opp igjen fronten på den. bilen er veldig bra. solgte den til en kamerat i vestfold ifjord:) knall fin bil både utenpå å inni. en 1600dp motor med 1300s kasse. en fin dayli driver:)
    boble5.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Folkevogn er fine greier. Ihvertfall om sommeren. Relativt enkle å skru på og. Og luftkjølt hekkmotor er noe spes.
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    absolutt tøft ja! liker dårlig at prisene har skutt så sinnsykt i været. var lenge en allemanns vogn som de fleste kunne ha råd til, men nå er det blitt et mye mer lukket miljø med pengesterke folk med liten eller ingen peiling på bil generelt imo. kjenner flere med dyre busser å bobler som ikke engang eier en skiftenøkkel. da forsvinner litt av hele greien rundt vw imo. men det er vel den veien det går med mesteparten av veteraner.
    skulle det vært en annen bil kunne jeg tenkt meg en gammel porsche. helst en 912. men det blir ikke med små unger på lønningslista hvertfall.. det koster for mye pr i dag.
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    en sånn fks. fuchs å absolutt den fineste fargen imo :) litt mer senk å den hadde vært helt perfekt!
    porsche.jpg
    porsche.jpg
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.958
    Antall liker
    5.554
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Takk for det gamle og godt nyttår Tommy :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.925
    Antall liker
    8.230
    Torget vurderinger
    1
    Godt nytt år! 8)
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Året er godt igang! Ingen lønnsmottaker lenger å stresse er til å ta og føle på :p har endelig en dag med litt egentid å den tiden brukes i bula :) snurrer litt terrapautiske toner fra linkin park :)
    FFC56D46-4614-4A3D-8B77-FDF63D1C1B1A.jpg
    D42275A2-152B-4385-A249-856735242E20.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Tja, jo. Litt kaotiske dager ja. En tidligere arbeidsgiver som har bestemt seg for å være vrang osv osv så lite hifi for tiden.
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Å nei. Det går jo ikke ;) lite hifi om dagen. Fått mye nye oppgaver i hverdagen pluss jeg har fått gløden over meg igjen å jobber med å bli ferdig med garasjen. 1,5 år har det tatt så langt. 44lass ut fra tomta, sprenging osv osv for så å fylle på med masser osv igjen. Men det drar seg til. :) får jo finne meg bil etterhvert også :p
    8990363C-F5CB-4EF1-8A00-B098092F70F4.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Lite hifi for tiden. Konflikter å utgifter som har vært saken om dagen grunnet uenigheter med tidligere arbeidsgiver. Men da går jeg som vanlig i arbeidsmodus å jobber på fremfor å sitte irritere meg over ting. Så nå har garasjen blitt helt ferdig inni. På tide å finne bil snart kanskje?
    20200229_202436.jpg
    må vel ha et lite low fi oppsett her ute etterhvert også. Dagene flyr...
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.847
    Antall liker
    38.587
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Lite hifi for tiden. Konflikter å utgifter som har vært saken om dagen grunnet uenigheter med tidligere arbeidsgiver. Men da går jeg som vanlig i arbeidsmodus å jobber på fremfor å sitte irritere meg over ting. Så nå har garasjen blitt helt ferdig inni. På tide å finne bil snart kanskje? Vis vedlegget 573105 må vel ha et lite low fi oppsett her ute etterhvert også. Dagene flyr...
    Godt å se det er liv i deg :) Dette ble veldig bra

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Panseret står klar så bare å klemme til :). Med ditt pågangsmot ordner det seg snart.
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.870
    Antall liker
    17.459
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Lite hifi for tiden. Konflikter å utgifter som har vært saken om dagen grunnet uenigheter med tidligere arbeidsgiver. Men da går jeg som vanlig i arbeidsmodus å jobber på fremfor å sitte irritere meg over ting. Så nå har garasjen blitt helt ferdig inni. På tide å finne bil snart kanskje? Vis vedlegget 573105 må vel ha et lite low fi oppsett her ute etterhvert også. Dagene flyr...
    Mulig ikke helt low-fi, men den langveggen skriker etter noe klassisk Klipsch og en vintage forsterker :) Flott garasje.
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Er vel ikke garasjer å jobbkonflikter folk er int i på dette forum regner jeg med, men idag er jeg ferdig med den konflikten som har vært å blitt lovet å få jobbe i fred. Rett og slett deilig å få det ut av verden. Var ikke bekymret da jeg har hatt mitt på det tørre men unødvendig bruk av tid jeg heller ville brukt på annet. Så nå er det tilbake til regnbyen etter to bra dager i Oslo:) får begynne å planlegge hifien litt igjen :)
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Kaotiske tilstander for tiden preger vel de fleste av oss. Tøff start på ny bedrift er hvertfall bare fornavnet! Men i alt er vel det et luksusproblem.. nå blir det tid til hifi, men kontoen er ikke enig i det for tiden så da bærer turen til Seskage for å låne med meg litt fra bruktbutikken :p planen var å handle litt nå utover når ting begynte å rulle i driften, men steike ta å ting har blitt veltet på hode! Materialistiske ting betyr igrunn lite å familie høyest! Håper alle holder seg friske og raske! Ta vare på dere selv. :) kommer vel bilder av øl og vinyl fremover tipper jeg nå som tiden plutselig ble litt "bedre"
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.323
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det meste kan vel defineres som luksusproblem i Norge. Forandrer ikke på at det sikkert må være veldig tøft med nystartet firma i disse tider! Lykke til videre!!! Kjekt med venner som, Seskage :)
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.958
    Antall liker
    5.554
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Endelig kommer det noe godt ut av at jeg er «flink» til å kjøpe, men dårlig til å selge ting :cool:
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Det meste kan vel defineres som luksusproblem i Norge. Forandrer ikke på at det sikkert må være veldig tøft med nystartet firma i disse tider! Lykke til videre!!! Kjekt med venner som, Seskage :)
    jo klart ting ikke er som planlagt. fordelen med min drift er at vi kan være kreative å ta på oss det meste av oppdrag. vi har både maskiner, CE sertifikat, tilgang på deinfiserende midler m.m så vi må bare være kreative så kommer vi oss igjennom dette. I dag er dette bagateller når jeg leser i aviser at barn ned i 12års alderen har død som følge av korona. Så om det ikke blir hifi, porsche å annet dill er det så irrelevant i dagens situasjon. nå handler det om å holde hodet over vann på en forsvarlig måte der vi hverken utsetter oss selv eller andre for smitte sånn at vi kan bidra med å komme tilbake til normal hverdag igjen. Seskage er en av flere jeg har blitt kjent med igjennom hifisentralen å han som de fleste her inne er rett og slett grepa folk. så han har vært veldig på tilbudssiden så det kan bli lyd i heimen. Settes veldig pris på det :)
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn