Har kjent på den samme følelsen i dagKan noen være så snill å kjøpe den Nottingham spacedeck som ligger på torget??! Har så absolutt ikke bruk for den, men den er så sexy den spilleren å det dirrer i kjøpefingrene...
Hva venter du på? Med så mye plater du har trenger du jo strengt tatt den..Har kjent på den samme følelsen i dag
Mas? Økonomiforvaltning...
Jeg tror ikke du får vasket bort skrableriet på hendene dine som jeg tror det var det Karmana mente.Et nytt bekjentskap for meg men liker veldig godt det jeg hører ja jeg skal kjempe meg med vasken.. bruker sprit da.... både i ukedagene og helgen..
Tok den for seint å være nøye her det med blekk er avhengighetsskapende delux. Tok første for 22 år siden da jeg fikk i bursdagsgave i 15års dag av muttern, å derfra gikk det rett til h..Jeg tror ikke du får vasket bort skrableriet på hendene dine som jeg tror det var det Karmana mente.
Selv er jeg hos mine lokale kunstner omtrent 1 gang i mnd, men hendene er iflg min bedre halvdel, en no-go.
Hvem tok ansvar?
Er den solgt?Hvem tok ansvar?
Finner bare en Interspace Jr og en Dais. Begge nye. ?Er den solgt?
Vet ikke, har holdt meg unna torget siste døgnetFinner bare en Interspace Jr og en Dais. Begge nye. ?
Glemt brillene kanskje. Men det går kanskje ikke an å synke dypere enn RegaHva har du gjort nå, Kaptein Karma?
Regaen er fin nok den, men når han engang sitter og kikker på internetten med munnen fylt med kamferdrops.Glemt brillene kanskje. Men det går kanskje ikke an å synke dypere enn Rega
O
Lekte litt med tanken, men ble sittende på hendene #RegatilIdieHva har du gjort nå, Kaptein Karma?
Takk for det ungene ble fornøyd. Det resulterer jo faktisk i mer hifi tid for meg når jeg tenker meg omDet ble veldig fint
mvh
Å 170 på sokkelessen så trenger ikke bøye meg mye men med et snev adhd kverner det alltid med potensielle prosjekter i hodetStereobenken din er kanonstilig, og du er ung nok til å bøye deg litt når du skal skifte plater. Slapp av og spell høyt
må prøve å få meg en tur i garasjen i morgen... må bare til Åsane å bygge et kjøkken førstLag det kutte hyllesystemet du snakket om i går! Den benken din er for fin til å byttes ut!
Eg skal ha en sånn GRRastløs ikveld jævla hvite mnden gjør noe med energinivået syns egentlig dette ble veldig ryddig Vis vedlegget 693492
Er veldig fornøyd med at jeg landet på den. Skuddsikker å enkeltEg skal ha en sånn GR
Takk for det Fosse garasjen er virkelig rekreasjon i hverdagen i helgen har jeg styrt på med varme prosjektet mitt. Da garasjen er hel støpt er det litt å varme opp. Så jeg kjøpte jo det monsteret av en dieselvarmer som absolutt greier jobben. Det jeg undervurderte var kapasiteten dens. Fredag var test kjøring. Det ble litt eksos i garasjen å den brukte opp surstoffet der ute å begynte å fuske. Ikke et ideelt arbeidsmiljø så litt lesing, masing på kamerater med kompetanse på dette ble det igår kjøpt inn en kraftig kananvifte. Godt trykk med friskluft inn som lager såpass trykk at det virker som dette blir en bra løsning. Tenkte fortsette fra vifta med rør hele veien med 2 ventiler som kan styres til sonene. Snekker delen eller mekkeplassen. Utfordrende, men gøy å finne på litt løsninger selv fremfor å bare kjøre på det enkleste med engang. Ute er det 14- ikveld. Brukte 2 timer fra 0grader til 18 grader i garasjen ikveld. Det er innafor sånn jeg ønsket resultatet se vekk ifra stripsene på kablene da dette var testing før jeg fant ut dette blir permanent. I kroken der ovnen står har jeg testet ut et "eksosrør" som den står under de første minuttene til driftstemperatur er oppe. Det er bare for å få ut os. Ja litt hjemmemekk, men jeg er fornøydFlott garasje og friske jenter i nydelig vær. Fin stemning i tråden