Audiofil sand da vel?Kjøp deg en kattedass og fyll den med sand som du setter spilleren i. Problem fixed!
Hmm ja jeg må gruble litt. Lufta vettet en god runde med barn og hunder nå så får prøve litt merBeen there done that. Gamle trehus er ikke gode greier på Clearaudio. Vegghylle, eller en avansert dempeløsing er fasiten på disse.
Men grattis med flott snurre
Denne kroppen har jeg snart brukt 40år på så ikke faen om ei lita følsom fjøl skal få ødelegge disse kurvene...Lekkert! Gratulerer! Det er bare å slanke seg og liste seg rundt på gulvet
Den bør ha blitt velsignet av Paven også.Audiofil sand da vel?
Jeg vedder ikke om mitt bytteliv, for jeg er ganske tydelig på at ting vil bli skiftet jamnt og trutt clearaudio fikk returlapp da det ikke funker med noe så følsomt her i heimen. Vet jeg bare hadde irritert meg grønn av det, men det kommer nok noe annet på plass.. kanskje før jul også om posten greier å få unna kaoset sittTror jeg må ta @Seskage på ordet å inngå det vedemålet med deg.. hehehe
Vedda på at DU kommer bytte, ikke jeg... jeg har selvinnsikt nok til å ikke begå sånne veddemålAh.. så det finnes smutthull for slike veddemål
Vi får se..Vedda på at DU kommer bytte, ikke jeg... jeg har selvinnsikt nok til å ikke begå sånne veddemål
Det var planen her også.. men prinsessen på 3 ville det annerledes. Og etter et turbulent år med samlivsbrudd og mye endring så fikk hun viljen sin i dagJeg høyner. I tkr Towers kommer det ikke opp noe juletre i det hele tatt!
Mvh
Det gjorde du rett i jula er for ungene så der får vi strekke oss lengre enn langt selv om det er pesDet var planen her også.. men prinsessen på 3 ville det annerledes. Og etter et turbulent år med samlivsbrudd og mye endring så fikk hun viljen sin i dag
Vel, min prinsesse er 32 og bor i Stavanger, og prinsen er 34 og bor i Kirkenes. Ikke noe høylydt ønske om juletre i tkr Towers fra noen av dem.Det var planen her også.. men prinsessen på 3 ville det annerledes. Og etter et turbulent år med samlivsbrudd og mye endring så fikk hun viljen sin i dag
Vil påstå du er langt forbi frikjent da jeg har en 9åring og 12åring. Har noen år med plasttre i stuen igjen....Vel, min prinsesse er 32 og bor i Stavanger, og prinsen er 34 og bor i Kirkenes. Ikke noe høylydt ønske om juletre i tkr Towers fra noen av dem.
mvh
Takk til deg....Du har bare godt av litt fysisk aktivitet før jul Husk at du skal presse deg inn i dressen om noen dager
Takk for det Fosse. Føler jeg nærmer meg mål med garasjen sånn som jeg vil ha det. Neste der ute blir mer strøm inn da jeg sliter litt når jeg kjører flere maskiner samtidig samt da har jeg begrensninger i oppvarmings mulighet. Når det er på plass blir det veldig bra! En kjekk plass å oppholde seg i helgeneGod jul T1. Trolig stort, lyst og fint verksted du har. Skikkelig trivelig sted.
Hvor havnet Denonen ?Takk for det hertugen ja dette er moro. Får tilfredsstille byttesyken samtidig som ting blir bedre er bare moro.
God jul til deg/dere også