T-1
Hi-Fi freak
er så enig!!! Har faktisk ei skive eller 2 med det ungene kan lage pynt av de i jula men nå banner jeg sikkert fælt, men motorhead er faktisk verreMen det aller værste er Stones
mvh
er så enig!!! Har faktisk ei skive eller 2 med det ungene kan lage pynt av de i jula men nå banner jeg sikkert fælt, men motorhead er faktisk verreMen det aller værste er Stones
mvh
Ja det har du igrunnen rett i bare hjernen som hadde blokkert Motorheader så enig!!! Har faktisk ei skive eller 2 med det ungene kan lage pynt av de i jula men nå banner jeg sikkert fælt, men motorhead er faktisk verre
Bs tok'n ikke, men støttes sikkertHva med han BS da?
Joda,bedre enn StingNei han har ikke det
mvh
Vi får være enige om å være uenigeIkke faen
mvh
Fatt mot, det virker likevel. Podene mine ble utsatt for Joni Mitchell, Tom Waits og mye annet. Det tok noen år, men jammen liker de mye rart etter hvert som de ble eldre. Særlig min datter, nå 33, er en fan av mye av det jeg spilte for henne for rundt 20 år siden. Learning by osmosis.Fruen var ikke hjemme nei.. de satt ikke så lenge så tviler det nådde inn
Han har litt "sting" i musikken... og det er litt spenst i BS..Joda,bedre enn Sting
Skal ta meg sammen til neste gang @erikr burde jo hatt sviskekompott klar når det kommer folk på din alder på besøk skal huske det til neste gang det blir spennende å få dillet med spillern fremover jaSærdeles mye fryd for både øre og øyne!
Svært behagelig og lite lyttetrettende oppsett.
Kunne kost meg lenge i den godstolen, Tommy - forutsatt at også serveringen hadde vært på like bra nivå, naturligvis...!
Etter hvert som kontoen din begynner å bule ut igjen, skal vi får vinylriggen opp på samme nivå som den digitale og da blir alt digitalt bare helt uinteressant....!
Forøvrig er sviskekompott særdeles undervurdert! Satt svært høyt av kjennere, i likhet med gammelost og semulegrynsgrøt!Skal ta meg sammen til neste gang @erikr burde jo hatt sviskekompott klar når det kommer folk på din alder på besøk skal huske det til neste gang det blir spennende å få dillet med spillern fremover ja
Ja dette var saker. Blir å høre litt igjennom ting derfra ved ledig stund i helgen ha en fantastisk kveld og helg du ogsåFantastisk bra album er stor fan .
Ha en fin helg og nyt kvelden
mvh
Takker fikk ikke komt meg til messa da fruen satt ned foten her men audio aktøren lånte de ut etterpå så det løste seg braFete høyttalere! Så på de i Horten, men fikk dessverre ikke hørt de.
Må si jeg savner den gode gamle røde kompotten man før fikk kjøpt i butikkene.. men den er som sunket i jorden..Forøvrig er sviskekompott særdeles undervurdert! Satt svært høyt av kjennere, i likhet med gammelost og semulegrynsgrøt!
Ellers synes jeg at det er på tide at inngangspartiet ditt bør få rullestolrampe....!