Grattis. På bygda er det fint med hifiDa blir det endelig hifirom på meg det blir nok siste rom som blir ferdig i en gammel rønne fra 53, men lys i tunnelen er det skal bli godt å komme ut av liten blokk leilighet å kunne få plass rundt oss. Her driter jeg hundre å null i naboer (langt utpå bygda) Vis vedlegget 503289
Må si at din definisjon av min bosituasjon er noe merkelig Uansett, gratulerer med hus og fremtidig kosebu i kjelleren Bare husk skikkelig gjerde rundt tomten slik at du holder sauene borte fra HagenJa når seskage overlever så langt ut på bygda tenkte jeg at da er det håp for oss også fruen jobber på Osterøy så ble hus der ute
Fra Seskage til ett av Norges største handlesentre er det vel knappe 5 minutters kjøring, så han greier seg nok.....Hvis det blir for langt for ham i en omgang kan han jo stoppe halvveis og spille en runde med golf. Det er vel mer et spørsmål om hvor lenge det tar før byen eser såpass ut at han blir boende i byd´n, han også.Ja når seskage overlever så langt ut på bygda tenkte jeg at da er det håp for oss også fruen jobber på Osterøy så ble hus der ute
Regner med du er ferdig med stuen før ferien er overBlir nok bånn gass igjen når rommet er klart, men det er nok en stund til... Dette er stuen pr i dag... Vis vedlegget 503621
Jeg vet, jeg vetnå er det dags å finne frem litt esker med diverse. Høyttalere er på vei i posten skjer veldig mye spennende fremover. Kommer ha litt utstyr på demo her samt utstyr til utlån. Hmmm hva kan jeg mene med dette?? Mer info kommer
Øl i premie til degUnderavdeling for moet høres det ut som
Overleveres på demo hos megTja tar gjerne øl
SlitanKudos på plass. Endelig!! Det har vært bein hard jobbing med huset i sommer så det var rett og slett deilig å gjøre noe annet mangler ei snurre å streamer enn så lenge men det kommer snart. Nå er det roksan dac, roksan forsterker, kudos c20 super høyttalere. Det drar seg til hvis noen er nysgjerrig på lyden er de velkommen. Det vil også bli mulig å få levert demo produkter på dør rundt om på Vestlandet
Sånn ser lyttekroken ut pr nå. Venter fremdeles på en meget treg levering av vinduer men de dukker nok opp Vis vedlegget 512430
Hehe de har oldefaren til fruen lagd så de reddet vi fra fyllinga etter han gikk bort. Å de passet jækla bra derSlitanKudos på plass. Endelig!! Det har vært bein hard jobbing med huset i sommer så det var rett og slett deilig å gjøre noe annet mangler ei snurre å streamer enn så lenge men det kommer snart. Nå er det roksan dac, roksan forsterker, kudos c20 super høyttalere. Det drar seg til hvis noen er nysgjerrig på lyden er de velkommen. Det vil også bli mulig å få levert demo produkter på dør rundt om på Vestlandet
Sånn ser lyttekroken ut pr nå. Venter fremdeles på en meget treg levering av vinduer men de dukker nok opp Vis vedlegget 512430
Ser du har plassert ski og staver på det eneste fornuftige stedet å ha slikt, i en krok