Ja de har gitt beskjed om at det ikke blir noe innkjøp på meg i år gitt.... det ble noen tall i baksmell i årEller skattefuten hadde vært på besøk![]()
![Lite imponert fjes :unamused: 😒](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f612.png)
Ja de har gitt beskjed om at det ikke blir noe innkjøp på meg i år gitt.... det ble noen tall i baksmell i årEller skattefuten hadde vært på besøk![]()
Hun er nå ikke det verste man kunne fått på besøk, da.............Det kunne jo ha vært Desta Marie også med Ryddehjelpen![]()
Dette ble utrolig pentNei var nok racket som måtte ut. Har lenge drømt om usm, men avventet til jeg visste nøyaktig hvilke behov det måtte dekke da det stadig skjer ting hos meg. Så det ble bestilt for en tid tilbake i ønsket mål og utforming i valgt farge. Racket som sto der har gjort jobben fint de siste årene, men må jo fornye oss innimellomVis vedlegget 802169
Er jo ikke helt sånn det blir stående på topp, men det blir sånn frem til dacen er tilbake fra doktorenVis vedlegget 802170
Veldig deilig å kunne gjemme unna tv boks, Apple tv m.m bak skapdører å få litt orden i kabel galskapen. Samt nå er det slutt på å plukke frem 100vis av hundeleker som forsvinner under benkenskulle vært østover noen dager til, men fremdeles litt bakpå i formen så var greit å avslutte på topp mens jeg fremdeles orket kjøre hjem. Så idag selv om det er knall vær blir det musikk og sofa
![]()
Skal jeg tipse henne om alt hun kan plassere på høyttalerne?Takk for det folks
fruen er litt irritert da hu ikke får lov å putte pynt og fjas på benkendacen skal der
![]()
Potteplante er alltid en hit. Husk å bruke en utett potteskjuler for størst mulige skjolder.Skal jeg tipse henne om alt hun kan plassere på høyttalerne?
mvh
Proffen
Absolutt! Har bare hørt hele et par ganger da jeg fikk albumet av en kompis nå på turen min, men liker detGod formiddag misterliker Dido, er det albumet bra?
mvh
Da må det bli neste på her også!40år idag siden dette albumet ble lansertfremdeles fett
må jo snurre det idag da
Vis vedlegget 802837
Har to kopier av orginalen fra 1982 på vinyl og tre versjoner på CD. Skulle så gjerne spilt denne, men klarer det ikke etter at Bruce og tildels Steve sto frem i Brexit debatten og hamret løs på hvor bra Brexit skulle bli. To år senere var det langt intervju hvor han klaget og søyt om hvor vanskelig det nå var å være turnerende band i Europa. Dette selv om Elton John, Mark Knopfler med flere fortalte dem rett ut hvor vanskelig det ville bli. Alt Bruce og Steve ville, var å unngå å betale skatt!40år idag siden dette albumet ble lansertfremdeles fett
må jo snurre det idag da
Vis vedlegget 802837
Hør på musikken, drit i politikkenHar to kopier av orginalen fra 1982 på vinyl og tre versjoner på CD. Skulle så gjerne spilt denne, men klarer det ikke etter at Bruce og tildels Steve sto frem i Brexit debatten og hamret løs på hvor bra Brexit skulle bli. To år senere var det langt intervju hvor han klaget og søyt om hvor vanskelig det nå var å være turnerende band i Europa. Dette selv om Elton John, Mark Knopfler med flere fortalte dem rett ut hvor vanskelig det ville bli. Alt Bruce og Steve ville, var å unngå å betale skatt!![]()
Se på idrett (med russiske idrettsutøvere) og drit i politikken. Nope!Hør på musikken, drit i politikken![]()
Bla bla bla osv....Se på idrett (med russiske idrettsutøvere) og drit i politikken. Nope!![]()
Går ikke - fikk virkelig nok når Bruce gikk ut på TV og sa han stilte som kandidat for Brexit-party. Jeg er ikke den eneste som har droppet dem, men er vel nærmere når man er direkte rammet av det de fikk gjennom…Hør på musikken, drit i politikken![]()
Joda. Må ekskludere dem når artistene gjør noe dumt. Selv sluttet jeg helt å høre på Rune Larsen etter at han lugget meg på en KFUM sommerleir utenfor BergenBla bla bla osv....at en eller annen artist jeg har vokst opp med har dummet seg i noe politisk stopper ikke meg å nyte musikken.
![]()
+ 1God bedring til folk og fe![]()
Stemmer. Av de han har sluppet er det min favorittEr det snakkesyngeren Marshall²?
Yes! Holder meg til sånn fattigmans sak.. får drømme om ultralydvasker en stund tilDet tar på å være vinyl vasker, er det pro-ject ?