T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Regnet med det var den som var på vei inn i stuen. Ble enda lekrere enn jeg hadde forestilt meg! Slitan!!!

• Love
    Reaksjoner: T-1

t-roten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    12.940
    Sted
    London
    Nei var nok racket som måtte ut. Har lenge drømt om usm, men avventet til jeg visste nøyaktig hvilke behov det måtte dekke da det stadig skjer ting hos meg. Så det ble bestilt for en tid tilbake i ønsket mål og utforming i valgt farge. Racket som sto der har gjort jobben fint de siste årene, men må jo fornye oss innimellom 🤷‍♂️😎🎶 Vis vedlegget 802169
    Er jo ikke helt sånn det blir stående på topp, men det blir sånn frem til dacen er tilbake fra doktoren 🙈 Vis vedlegget 802170
    Veldig deilig å kunne gjemme unna tv boks, Apple tv m.m bak skapdører å få litt orden i kabel galskapen. Samt nå er det slutt på å plukke frem 100vis av hundeleker som forsvinner under benken 😊 skulle vært østover noen dager til, men fremdeles litt bakpå i formen så var greit å avslutte på topp mens jeg fremdeles orket kjøre hjem. Så idag selv om det er knall vær blir det musikk og sofa 🙈😊
    Dette ble utrolig pent 😀

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Takk for det folks 🤩

fruen er litt irritert da hu ikke får lov å putte pynt og fjas på benken 🤷‍♂️ dacen skal der 😁

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Vi har en episode ila de årene vi har bod sammen hu har prøvd et sånt stunt. Et løfte om at mumikoppene hennes blir donert til fretex om hu finner på sånn galskap igjen løste den utfordringen 🤪🎶

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Ungene sendt på skole, fruen er på jobb, hundene foret, da er det tid for litt musikk 🎶 rolige dager. Igrunn jævlig kjedelig å gå hjemme, men merker at det trengs.. først ut er rolige toner fra Dido🎶
    20220321_082659.jpg

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    God formiddag mister :) liker Dido, er det albumet bra?

mvh
    Absolutt! Har bare hørt hele et par ganger da jeg fikk albumet av en kompis nå på turen min, men liker det😊 lydkvaliteten er ikke så verst heller for de som bryr seg om sånt 🤪🎶

t-roten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    12.940
    Sted
    London
    40år idag siden dette albumet ble lansert 😳🎶 fremdeles fett🤟 må jo snurre det idag da 🎶 Vis vedlegget 802837
    Har to kopier av orginalen fra 1982 på vinyl og tre versjoner på CD. Skulle så gjerne spilt denne, men klarer det ikke etter at Bruce og tildels Steve sto frem i Brexit debatten og hamret løs på hvor bra Brexit skulle bli. To år senere var det langt intervju hvor han klaget og søyt om hvor vanskelig det nå var å være turnerende band i Europa. Dette selv om Elton John, Mark Knopfler med flere fortalte dem rett ut hvor vanskelig det ville bli. Alt Bruce og Steve ville, var å unngå å betale skatt! 🤬🤬🤬

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Har to kopier av orginalen fra 1982 på vinyl og tre versjoner på CD. Skulle så gjerne spilt denne, men klarer det ikke etter at Bruce og tildels Steve sto frem i Brexit debatten og hamret løs på hvor bra Brexit skulle bli. To år senere var det langt intervju hvor han klaget og søyt om hvor vanskelig det nå var å være turnerende band i Europa. Dette selv om Elton John, Mark Knopfler med flere fortalte dem rett ut hvor vanskelig det ville bli. Alt Bruce og Steve ville, var å unngå å betale skatt! 🤬🤬🤬
    Hør på musikken, drit i politikken 🤷‍♂️🎶👌

t-roten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    12.940
    Sted
    London
    Hør på musikken, drit i politikken 🤷‍♂️🎶👌
    Går ikke - fikk virkelig nok når Bruce gikk ut på TV og sa han stilte som kandidat for Brexit-party. Jeg er ikke den eneste som har droppet dem, men er vel nærmere når man er direkte rammet av det de fikk gjennom…

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.281
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bla bla bla osv.... 🙈 at en eller annen artist jeg har vokst opp med har dummet seg i noe politisk stopper ikke meg å nyte musikken. 🤷‍♂️🎶
    Joda. Må ekskludere dem når artistene gjør noe dumt. Selv sluttet jeg helt å høre på Rune Larsen etter at han lugget meg på en KFUM sommerleir utenfor Bergen 🤣

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Joda, som sagt alt er ikke sort/hvit. Det er noe med ting som merkes på kroppen osv, å da er det fort gjort å la seg farge i syn på person/sak/artist osv. Har så klart noen grenser på hva jeg tolererer selv, men som f.eks Maiden som har litt av en historie så er vel kanskje ikke en brexit debat det værste? Så hvor skal grensen gå? Jeg for min del setter grensen ved rasisme, hets, mobbing m.m som går direkte utover personer i samfunnet å bryr meg lite om politiske utspill som gjenspeiler egoismen for å sikre egen lommebok, for der er det nok litt lett å kaste stein i glasshus🤔 men her er det jo fint at vi har friheten til å mene det vi vil å boikotte de vi vil osv 🎶👌

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Rolige dager hjemme der timene bare flyter sammen å dagene bare forsvinner uten egentlig å få gjort spesielt mye fornuftig 🤷‍♂️ idag må jeg avlevere eldste hunden til dyrlegen. Vært inn og ut hos klinikken hele uken da han plutselig ikke greide karre seg opp trappen osv... det viser seg han har nyrestein på størrelse med en golfball omtrent så det er nok ikke noe særlig å tusle rundt med... her en lettere muggen Odin på fanget til fruen etter narkose
    Snapchat-1981460389.jpg

Men satser på det er flinke folk på klinikken å at han er i form igjen ila noen uker. Greit jeg er hjemme om dagen så jeg kan følge med... men skal innrømme jeg er jævlig glad jeg har forsikring på dyret, for dyrlege koster kroner 😳

Her er det litt rolige toner fra Bob Dylan å kaffe for å komme igang med den usedvanlige lite hektiske hverdagen 🎶
    20220325_084954.jpg

Happy fredag folks 🎶

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Siden fruen bestemt på vei i seng minnet meg på at hu jobber i morgen å jeg er alene med arvingene får jeg vel begynne tenke på å avslutte for ikveld 🤷‍♂️🎶 da blir det litt bob Dylan igjen. Droppet kingfish @Ken-Nor å hermet med litt bob istede 👌🍻🎶
    20220326_002900.jpg
    etter turen til østlandet har det sniki seg inn en platevasker... først idag la fruen merke til den borti kroken. Hu lurte egentlig på om det har rablet fullstendig for meg 🤔😆
    20220326_003229.jpg

Det er et slit dette hifi livet...

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    6.007
    Torget vurderinger
    1
    Det tar på å være vinyl vasker, er det pro-ject ?

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    6.007
    Torget vurderinger
    1
    Yes! Holder meg til sånn fattigmans sak.. får drømme om ultralydvasker en stund til 👌
    [/QUOTE]
    Da er vi to som ønsker ultralyd vasker. :giggle:

• Liker
    Reaksjoner: T-1

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Hadde jo han her kompisen hos dyrlegen idag
    20220326_004235.jpg

Vært litt inn og ut der denne uken med både tøffe undersøkelser, narkose m.m men idag var det kun meg der siden fruen jobbet. Han var ganske tydelig i kroppsspråket at inn dit ville han ikke. Ok tenkte jeg, tok en god ekstra runde rundt bygget sånn at han fikk lukte og pissa ifra seg. Tilbake til start å fikk lurt han inn igjen. Merket han var tydelig missfornøyd med å være inne. Så etter å ha gitt beskjed om å roe seg svarte han heller med å drite inne på venterommet. Jeg blir sjelden brydd eller sjenert, men da stresset jeg bittelitt. Ok da får vi gå en runde til da. Avtalte med damen bak disken at vi rusler 10min siden han var såpass misfornøyd... fin runde der kroppsspråket viste at han koste seg... inn igjen der han fremdeles ikke hadde spesielt lyst. Men nå var jeg litt "tydelig" i stemmen i ba han roe seg. Blikket han sendte i det han satt seg for å drite andre gang.. priceless.. da stresset jeg... å fruen mente jeg har blitt gal, men jeg tror han gjorde det på pur f!

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn