T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    5.449
    Torget vurderinger
    1
    Det å gå til dyrlegen er noe dritt, jeg har en Sebirien Husky å han vet så alt for godt at hos dyrlegen blir det stik med sprøyte og masse styr. Han er dritt sur når vi kommer hjem å vil ikke se eller høre på meg når jeg snakker til ham , godis hjelper ikke.

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Det å gå til dyrlegen er noe dritt, jeg har en Sebirien Husky å han vet så alt for godt at hos dyrlegen blir det stik med sprøyte og masse styr. Han er dritt sur når vi kommer hjem å vil ikke se eller høre på meg når jeg snakker til ham , godis hjelper ikke.
    Elsker hunder med skikkelig personlighet 😆👌

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    5.449
    Torget vurderinger
    1
    Ja når han setter i gang med snakke får du ikke inn siste ord. 😬

• Haha
    Reaksjoner: T-1

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Nå har jo giftige tunger her inne på sentralen antydet at folk med usm bedriver tiden sin med manikyr og pedikyr m.m men jeg er så super happy med usm at jeg drister meg å slenge ut enda et bilde selv om det skulle igangsette usanne rykter om en mannemann som meg😁👌 for de som er lei bilder av kroken min, bla videre 🤷‍♂️🤪
    20220327_182122.jpg

Først ut ikveld er litt black sabbath. 👌🎶
    20220327_182613.jpg

Lenge mellom hver gang den spilles. Mye fordi fruen ikke kan fordra de, men idag har jeg huset et par timer for meg selv 😁🎶 egentlig ei utrolig bra skive. Men spilte den litt vel ofte ei stund så har vært en ok pause, men idag satt den som et skudd🎶

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Får fortsette med litt foo fighters 🎶
    20220327_202515.jpg

Tragiske greier med Taylor Hawkins😥 har skjønt det var litt stoff i bildet, der å... blir spennende å se hva som skjer videre der..

Sist redigert:

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Odin har vært under kniven idag å fått ut en gedigen nyrestein. Har nok plaget han mer en vi har fått med oss. Rimelig neddopet for øyeblikket 🙈
    20220328_183830.jpg

Midlertidig bur i stuen.. han andre hunden vil helst leke å rase så da må de skilles noen dager. Ikke lett å være vovs🤷‍♂️

Fikk ett illebefinnende å begynte endelig å rydde garasjen idag etter salg av bedrift. Fylte bare opp garasjen med absolutt alt som var av utstyr m.m
    Endelig begynner gulvet å vise seg. På tide å få på plass arbeidsbenk og utstyr igjen sånn at garasjen kan brukes til annet enn lager 👌
    20220328_183139.jpg

Men siden jeg har vært så flink fortjente jeg jo en luftetur med bussen 😎
    20220328_182454.jpg

Litt kaldt, men kjekt 😁

Vurderer å få litt musikk i bussen også etterhvert 🤔 kjekt å ha litt lyd på langs veien å når vi er på camping. Må gruble litt..

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Løses enkelt og meget effektivt med en slik:

Ja har en liten sånn. Men har også noen gamle jbl 6×9 som kunne fungert i plata under rock&roll senga.🤔 men ja kanskje det enkleste med en sånn ja.

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    14.016
    Sted
    Sørlandet
    Har du lillebroren fra før er det jo en no-brainer siden du da benytter deg av partyfunksjonen og kobler dem sammen. (y)

• Liker

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    14 dager siden dacen ble levert idag. Fremdeles ingen nytt😴 nå merker jeg at det begynner å irritere meg litt... er ikke helt det samme med dacen som sitter i noden... men litt frokostmusikk greier den 🎶
    Screenshot_20220330-083951_BluOS.jpg

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    28.761
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    14 dager siden dacen ble levert idag. Fremdeles ingen nytt😴 nå merker jeg at det begynner å irritere meg litt...
    Jeg leverte 3 stk. McIntosh'er hos Neby i begynnelsen av november for div. smårep. Nå merker jeg at det begynner å irritere meg mer enn litt. Jeg fikk beskjed om at det nok kunne gå 5-6 uker, men nå er det snart gått 5 måneder...🤬 👎

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Jeg leverte 3 stk. McIntosh'er hos Neby i begynnelsen av november for div. smårep. Nå merker jeg at det begynner å irritere meg mer enn litt. Jeg fikk beskjed om at det nok kunne gå 5-6 uker, men nå er det snart gått 5 måneder...🤬 👎
    Å fy faen! Da hadde det rablet for meg! Nå er ikke jeg irritert på leverandør, for ting tar tid fremdeles etter korona, verdensbilde osv. Jeg irriterer meg at jeg er uten dac. Sånt skjer, men surt... men 5 mnder? Jeg hadde vært kunden fra helvette...

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Til uken er det å slite seg tilbake til hverdagen å arbeidslivet igjen... rart å fort man blir vant til å sløve hjemme 🙈 men skal vel bli greit å få gjort no matnyttig igjen..
    0d97080641cf4626de36bf678a65885d.jpeg

Våren banker jo for fult på døren, så igår var det å fyre igang bålpanna å mekke litt mat. Ingen gourmetkokk, men det gikk ned..
    20220401_171741.jpg

Dristet meg til og med til å få på meg solbrillene å nyte sola før det smalt fra eldste at de brillene er så ut, å jeg ser harry ut... 🤷‍♂️ livet med tenåringer i hus...
    20220401_171804.jpg

Har også vært innom @Seskage sin bruktbutikk denne uken. Som vanlig litt dealing og bytting oss imellom. Da jeg ikke vil ha platestrammer men platevekt ble det et bytte👌
    20220402_155740.jpg
    kler spillern også 🎶 å siden sølvfarget cd spiller åpenbart ikke passet inn hos han måtte vi gjøre en deal der å da 🤷‍♂️ han skal være glad jeg kommer innom å sørger for at ting er på stell hos han.. 🤪
    20220402_155904.jpg

Men nå er det litt ro etter utarbeidet idag.. jentene har rømt på shopping å jeg tar meg en time foran anlegget. Først ut er siste til Frank Turner 🎶
    20220402_155752.jpg

For ei plate!! 🤩🎶 ha en fortreffelig lørdag til de som er innom 🍻🎶

Ken-Nor

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.01.2020
    Antall liker
    5.286
    Sted
    Larkollen
    Torget vurderinger
    2
    Til uken er det å slite seg tilbake til hverdagen å arbeidslivet igjen... rart å fort man blir vant til å sløve hjemme 🙈 men skal vel bli greit å få gjort no matnyttig igjen.. Vis vedlegget 805979

Våren banker jo for fult på døren, så igår var det å fyre igang bålpanna å mekke litt mat. Ingen gourmetkokk, men det gikk ned.. Vis vedlegget 805980
    Dristet meg til og med til å få på meg solbrillene å nyte sola før det smalt fra eldste at de brillene er så ut, å jeg ser harry ut... 🤷‍♂️ livet med tenåringer i hus... Vis vedlegget 805981
    Har også vært innom @Seskage sin bruktbutikk denne uken. Som vanlig litt dealing og bytting oss imellom. Da jeg ikke vil ha platestrammer men platevekt ble det et bytte👌 Vis vedlegget 805982 kler spillern også 🎶 å siden sølvfarget cd spiller åpenbart ikke passet inn hos han måtte vi gjøre en deal der å da 🤷‍♂️ han skal være glad jeg kommer innom å sørger for at ting er på stell hos han.. 🤪 Vis vedlegget 805983
    Men nå er det litt ro etter utarbeidet idag.. jentene har rømt på shopping å jeg tar meg en time foran anlegget. Først ut er siste til Frank Turner 🎶 Vis vedlegget 805984
    For ei plate!! 🤩🎶 ha en fortreffelig lørdag til de som er innom 🍻🎶
    Fantastisk plate🤘 Hvor kjøpte du fra? Venter fortsatt på min😩

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Apollon 👌 de hadde 1 når jeg var innom. De andre butikkene venter fremdeles..

Seskage

Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Antall liker
    5.888
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Ser at @T-1 har en omtrentlig beskrivelse av hvorfor han nå (etter mye mas😉) har fått kjøpe cd-spilleren. Hadde flere andre alternativer til ham, men han måtte ha sølv front.
    Snill som jeg er lot jeg meg overtale til å selge 🤣

Så nå er Yamaha, med sort front, tilbake i racket. Helt greit det også 😊
    368A79F8-26BC-410C-8978-430EBF284B4A.jpeg

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Var ingen mas @Seskage kun en nødvendig overbevisning at sølv ikke passer hos deg å jeg så generøs som jeg er var villig til å hjelpe deg ut av det interiør dillemaet du åpenbart sto i 🤷‍♂️👌🎶

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Et av mange bra prosjekter Jack white har vært involvert i. Kvaliteten på vinyl på mye derfra kan nok diskuteres, men når musikken er så fet er det til å leve godt med 🎶🎶
    20220402_215433.jpg

Er å blir min favoritt artist 🎶🍻 nå som unger er på vei i seng, tv tiden er over osv må jo denne spilles å ølet sprettes 😁🍻

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Tilbake til hverdagen igjen da.... mailer besvart, oppdrag begynt på osv. hell i uhell var det mye sykdom på jobben idag så første dag tilbake ble på hjemmekontor :D da er det jo bare å nyte muligheten å snurre igang litt arbeidsmusikk. temmelig nytt bekjentskap, men denne syns jeg er skikkelig ok! liker det jeg hører :D

Odin har jo vært syk noen dager, men nå som jeg er hjemme kan kragen gå av å han kan sløve skikkelig.. han er ikke misfornøyd med litt selskap idag 🎶
    20220404_104048.jpg

Får satse på formen hans holder nå da.. 6 narkoser allerede i sitt liv. Skikkelig mandagshund... men er vel som eieren.. litt sånn på halv 12..
    20220404_102537.jpg

Sist redigert:

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Våknet opp til alt hvitt rundt meg idag ja.... godt jeg kan sitte hjemme idag 🎶 selv om @Focal har et godt poeng med at arbeidslysten øker med musikk drister jeg meg til å fremstå som litt effektiv idag, om det er prisen for å ha musikk til arbeidet 🤪 denne er faktisk ganske ok som arbeidsmusikk 🎶
    20220405_093041.jpg

Focal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Antall liker
    5.449
    Torget vurderinger
    1
    Snø nå er noe dritt, vi skal ha fin varm vår nå, men @T-1 nytt musikken med god samvitighet og varm deg med varmen fra rørende. :cool:

• Love

erikr

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.01.2005
    Antall liker
    472
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    10
    Våknet opp til alt hvitt rundt meg idag ja.... godt jeg kan sitte hjemme idag 🎶 selv om @Focal har et godt poeng med at arbeidslysten øker med musikk drister jeg meg til å fremstå som litt effektiv idag, om det er prisen for å ha musikk til arbeidet 🤪 denne er faktisk ganske ok som arbeidsmusikk 🎶 Vis vedlegget 806728
    Noe nytt om Prima Luna-dacen din? Den burde vel snart være på vei tilbake til øyen?

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    9.929
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Noe nytt om Prima Luna-dacen din? Den burde vel snart være på vei tilbake til øyen?
    Enig at den burde det snart ja, men nei🤷‍♂️🤦‍♂️ det var ikke dac kortet så nå ventes det på tips fra produsent om hva feilen kan være. siden det er påske nå går det sikkert et par uker til.. minst..

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn