Denne er 65Så en utrolig godt holdt 1963 camping buss i et skogholdt i Setesdal for noen år siden. Din er enda eldre? Har noe tilsvarende i Lego![]()
![Smilende fjes med smilende øyne :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60a.png)
|
Denne er 65Så en utrolig godt holdt 1963 camping buss i et skogholdt i Setesdal for noen år siden. Din er enda eldre? Har noe tilsvarende i Lego![]()
Ja det er meget kjekt! Takk det sammeGodt å se den er oppe å går igjenHa en fin helg Mr
mvh
Lenco har komt inn i varmen her jaNei har du sett lenco har kommet godt under huden på @T-1 , blir spenende å høre hva rega arm og en pu kan gi. Men hvor er det blitt av dacen.![]()
![]()
Enig! Å estetisk mye finere enn mye av de tynne papp platene med arm som blir solgt til langt mer..Helt ærlig så er ikke Lenco noe dårlig spiller når den har fått litt godt stell, den kan spille ringer rundt en masse svært dyre spillere .
Må sjekkes ut ila helgenOm du streamer, kanon album..
DaCapo neste!
Har da ikke blitt sinnsyk... enda...DaCapo neste!![]()
GLEDEN med symmetrisk oppsett......dvs. parvis oppsett med platespillere.....er sterkt undervurdert.......den ene lencoen ligger på finn, men er tregt marked for tiden så den får bare stå der å kose seggreier meg nok med ei snurre...
Den begynner stå tryggere å tryggere jaGLEDEN med symmetrisk oppsett......dvs. parvis oppsett med platespillere.....er sterkt undervurdert....![]()
![]()
Såpass sympatisk jeg er skal jeg faktisk ta en øl for deg...Kos dere. Her er det ca. samme temperatur som vi pleier å ha i oktober, og det fyres.
Vis vedlegget 836554
Sommer, my ass……
Mvh
Ja, nå ble jeg jammen rørt, gitt.Såpass sympatisk jeg er skal jeg faktisk ta en øl for deg...![]()
Jeg drar opp snittet på øya!! Hvilke vei kan vel diskuteres så klartTror din bedre halvdel har urbane tilbøyeligheter, mens du passer veldig godt inn der du bor![]()
Hmm du er inne på noe derSynes du skal ta opp til vurdering om det er riktig å kalle henne din bedre halvdel…
Du hadde nok blitt tilgitt med tanke på resten av galskapen dinDen AC/DC matta hadde jo passet perfekt her hjemme! Tvilsomt om fruen hadde vært enig, men jeg har gjort verre ting før enn å komme drassendes hjem med en AC/DC dørmatte…![]()
![]()