T-1
Hi-Fi freak
Syns cayin riaa ser meget spennende ut ogsÄHva annet enn Thorhauge er kandidat?
Syns cayin riaa ser meget spennende ut ogsÄHva annet enn Thorhauge er kandidat?
Ikke sÄ mye nytt. Cary forsterkeri er vel eneste nytt egentligGrattis med nytt oppsett, skulle gjerne fÄtt noen bedre bilder av herligheten.
Absolutt! Imponerer stort her. Eneste minus imo er manglende gitter.. hadde vĂŠrt greit Ă„ ha til tiderFin sak det
Vis vedlegget 902819
Cary er jo en topp forsterker sÄ det svinger nok temmelig topp tenker jeg. Vet du hvor en kan kjÞpe strek bÄnd holder pÄ med et Lenco bygg,
TĂžft!! Du kan glede degVis vedlegget 902899 Vis vedlegget 902900 Vis vedlegget 902900 Vis vedlegget 902901 Vis vedlegget 902906
Dette er forelÞpig, venter pÄ lager og mellom hjul.
Heftig! Gledet meg til Ä se ferdig produktPlinth er 25kg fÞr det kommer noe i den,sÄ sklal lenco dempes under. SÄ regner med en slutt vekt pÄ ca 30 kg.
IPhone er noe jeg nesten ikke vil snakke om begge ungene stÄr pÄ at det er best i verden selv har jeg holdt meg til Android hele veien. Men der har jeg sviktet i oppdragelsenRosa iPhone futteral er helt deg @T-1 .. ForÞvrig, dette ble pent. Hvem skulle tro at det ble en hype her inne med slike plater. Liker de, flotte.
Festet pÄ. Ser tv fra siden nÄr man gÄr forbi, sÄ syns det ble fineste lÞsningHar du festet tv pÄ spille veggen eller skÄret ut??
Du spÞr feil mann jeg har folk til sÄnt eller hva sier du @erikr ?Hva tror du om dette.
LencoBearing + Motor spring set - Audio Creative Shop
The LencoBearing comes complete with a ceramic bearing ball and a thrust-plate machined out of a high quality, high resistant synthetic with an ultra low friction coefficient and a thickness of 5 mm. Also the bushings are made of this synthetic material. The LencoBearing is Plug & Play and...audio-creativeshop.nl
Har kjĂžpt to ulike oppgraderte lagre, langt fra billigeâŠDu spĂžr feil mann jeg har folk til sĂ„nt eller hva sier du @erikr ?
Hva skal herren ha for et slikt oppgradert lager.Har kjĂžpt to ulike oppgraderte lagre, langt fra billigeâŠ
Har hver gang endt opp med de originale, men oppgradert/modifisert.
Har liggende mange lagre. Med tykk nok olje har jeg ikke registrert slark i noen av dem, selv med dobbel tallerken.
Har min egen oppskrift pÄ oppgradering.
Uansett lÞsning, mÄ lageret vÊre tett.
De jeg har tilhĂžrer nok delelageret, dessverre.Hva skal herren ha for et slikt oppgradert lager.
HÞrt at vrengt kamelskinn er det neste store... sÄ om du vil vÊre tidlig ute mener jegVeggen ble jo drit fin, men nÄ mÄ jo jeg rive min Ä finne noe finere og dyrere