det la jeg aldri merke til,hehe. dette var merkelig :-\T A F skrev:Hei ka sjedde her!!! ???
Eg quota motoren,men innlegget mitt kom under motorens nick.
På tide med helg no.
TAF
motoren skrev:det la jeg aldri merke til,hehe. dette var merkelig :-\T A F skrev:Hei ka sjedde her!!! ???
På tide med helg no.
TAF
mvh
kan ikke skjønne hva du mener med det. ;Dbia skrev:motoren skrev:det la jeg aldri merke til,hehe. dette var merkelig :-\T A F skrev:Hei ka sjedde her!!! ???
På tide med helg no.
TAF
mvh
He, he, er vel ikke første gang folk svarer seg selv her inne på HFS - å gjøre det under samme nick er vel heller litt uvanlig. ;D
god helg
mvh
Takker for den motoren.motoren skrev:gratulerer så mye TAF,dette ser jo virkelig bra ut(måtte jo google den).
når ventes den nye ampen til hus?
blir spennende å høre hva scheu kan utrette kontra din gamle rega.
mvh
Takker og ;D.ssm skrev:Hei , gratulerer med en sykt flott spiller......
>Ikke noe dumt valg.... ;D
Espen
Heimusicus skrev:Vel hjemme igjen etter en hektisk Norges turnee, grattis med ny amp TAF, nå er det opp til posten å gjöre jobben sin ordentlig ;D ...
Har selv gleden av nydelige glödende 300B rör her nu ...
Ha en god kveld...
mvh
Takker og bukker. Det blei mykje oppgraderinger på ein gong detta,men sån er det av og til. ;Dmotoren skrev:moro å lese dette TAF,må bare gratulere med dine oppgraderinger den siste tiden.
ser ikke bort fra at en tar turen oppover i sommer så kanskje en stikker innom,det er jo en stund siden sist.
ha en flott 1 mai TAF.
mvh
Eg trur dei Totem som Fosse har er Model 1 og det er ein mykje mindre ht til halve prisen av Mani2.ssm skrev:Du har jo gått over i klasse a TAF......da begynner det selvfølgelig å låte nirvana...Accuphase s amper i klasse A er svinaktig gode saker , og skulle jeg ikke brukt trioderør lengere , hadde nok en slik e-550 vært drømmen.
Kan tippe de spiller fett og med stålkontroll på dine Totem monitorer , Mon tro om dette er slike som Fosse besitter i stueoppsettet , de har jeg hørt og de låter fantastisk bra på hans eldre Luxman forsterker , små og nette , men det er bare størrelsen det...når lydbildet males opp låter de nemlig stort.....
I den siste tiden har jeg fått opp øynene for små høyttalere , det er noen der ute som virkelig har fått det til med Monitorer...selv om jeg ikke har hørt all verdens av disse enda , har de jeg har vært borti vært utrlog bra...bla a Totem .
Gleder meg å få sett spillern du nå har i hus hos deg , sammen med anlegget TAF
Flott hi-fi du har samlet sammen nå....tipper det låter deretter også.....gratulerer så mye , hadde det ikke vært så forbanna langt mellom oss hadde det vært gøy å få hørt dette.
Beste hilsen
Espen
BDR er glimrende, men dog noe dyre pucker/coner, hoiumhifi (du finner vel reklame her på hfs) kan hjelpe deg med priser og typer, brukte det selv under ht tidligere og har nu racket stående på 4 stk pucker ...T A F skrev:Er det noken som kjenner til Black Diamond underlag? Skulle hatt 3 pucker/skiver under spikene på min Scheu både for beskyttelse av overflate på rack og for å dempe vibrasjoner. Dei bør ikkje være tykkere en 15 mm pga reima/fiskesenet som ligger 20 mm opp på talerken. Skulle dei bli tykkere,så må i alle tilfelle motoren heves med samme høgde.
Kom gjerne med andre tips til demping av platespiller.
Legger ved eit par bilder til.
Får berre beklage bildekvaliteten,men det er nå ein gang slik at eg ikkje har foto interesse og kompetanse.
TAF
Takker for det Gago.Gago skrev:gratulerer med flott vinylsnurrer, taf.
scheu premier sto på shortlista mi også, før jeg endte opp med en avid volvere.
flotte høyttalere du har.
hvor lenge har du hatt de?
Alt spiller etter forventningene,men det er vel ikkje til å legge sjul på at ein oppgraderin på pick up sida er fristende.motoren skrev:kjempe flott spiller TAF, spiller alt etter forventningene?
ellers,hva har du nå på gang da? regner med at du ikke har helt roen enda
Høyttalerne dine, hvorfor selger du? Er det DC10 som lurer??T A F skrev:Heisann folkens.
Lenge side eg var inne her og skreiv noke sist,men det står til liv og spiller masssse musikk.
Har funnet meg tilrette med anlegget eg no sitt på og håper at det blir med det. Musikken har liksom dominert det siste året og det må da være bra. Ingen bytte trag har meldt seg enda. :-\
Joda...foresten så har eg vore og lytta på ein Transporter koblet opp med samme forsterker som eg har og det låt noke fyldigere en Duet rett i DAC20 kortet. Denne var koplet opp med XLR, så det var nok det som gav løftet.
Har byttet vinylrigg siden sist eg var inne her. Det var litt nedtrapping,men i og med at vinyl står for 25% av avspillinga så holder min nåverende rigg mål i lange baner. Spiller med stor autoritet.
Nye bilder kommer ila jula da det er eit nske om nytt kamera til jul.
TAF