T A F sin stereo

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei ka sjedde her!!! :eek: ???

    Eg quota motoren,men innlegget mitt kom under motorens nick.

    På tide med helg no. ;)

    TAF
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.917
    Antall liker
    38.887
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    T A F skrev:
    Hei ka sjedde her!!! :eek: ???

    Eg quota motoren,men innlegget mitt kom under motorens nick.

    På tide med helg no. ;)

    TAF
    det la jeg aldri merke til,hehe. dette var merkelig :-\

    mvh
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Nei den er ikkje på veg enda. Skal informere når den er meg i hende. ;)

    Du er heldig du som kan spela vinyl. Venter på ny snurrer her. Hadde eg vist kor lang tid dette skulle ta,så hedde eg venta med å solgt min Rega.

    Mvh
    TAF
     

    bia

    Hvordan målte middagen i dag?
    Ble medlem
    03.04.2007
    Innlegg
    2.081
    Antall liker
    3.540
    Torget vurderinger
    8
    motoren skrev:
    T A F skrev:
    Hei ka sjedde her!!! :eek: ???

    Eg quota motoren,men innlegget mitt kom under motorens nick.

    På tide med helg no. ;)

    TAF
    det la jeg aldri merke til,hehe. dette var merkelig :-\

    mvh

    He, he, er vel ikke første gang folk svarer seg selv her inne på HFS - å gjøre det under samme nick er vel heller litt uvanlig. ;D

    god helg

    mvh
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.917
    Antall liker
    38.887
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    bia skrev:
    motoren skrev:
    T A F skrev:
    Hei ka sjedde her!!! :eek: ???

    Eg quota motoren,men innlegget mitt kom under motorens nick.

    På tide med helg no. ;)

    TAF
    det la jeg aldri merke til,hehe. dette var merkelig :-\

    mvh

    He, he, er vel ikke første gang folk svarer seg selv her inne på HFS - å gjøre det under samme nick er vel heller litt uvanlig. ;D

    god helg

    mvh
    kan ikke skjønne hva du mener med det. ;D

    mvh
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei

    Ser ut til at mitt kjøp av Transrotor er lagt på hylla,men er fortsatt på jakt etter spiller. Ville berre opplyse om det.

    Har sett litt på Scheu Premier.

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei og takk for sist.

    Det har skjedd mykje nytt i min stereo sista veko. Ny platespiller og ny forsterker. ;D

    Som eg tidlegere har nevnt,så blei Transrotor Dark Star kjøpet kanselert på grunn av forseinkingar,forseinkingar og atter forseinkingar. Blei rett og slett lei.

    Men lykken står den kjekke bi. Inn i min heim kom det ein Scheu Premier Mk ll på prøve og eg må sei at den låter rigtigt så bra allerede ved første snurr(les grov justering). Denne vil eg bli betre kjent med tenkte eg og slo til på eit kjøp. :)

    På denne spilleren så står det Scheu sin egen Cantus 9" tonearm som er ein unipivot konstruksjon. Unipivot er nytt for meg(hvertfall i praksis)så her er det nok ein del tilvenning.

    Eg skal komme med meir detaljert beskrivelser av lyd opplevelsen når dette er justert inn skikkeleg.

    Musikus sin Accuphase E-550 er også på veg heim til meg. ;D ;D 8)

    TAF
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.917
    Antall liker
    38.887
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    gratulerer så mye TAF,dette ser jo virkelig bra ut(måtte jo google den).
    når ventes den nye ampen til hus?
    blir spennende å høre hva scheu kan utrette kontra din gamle rega.

    mvh
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , gratulerer med en sykt flott spiller......

    >Ikke noe dumt valg.... ;D

    Espen
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    motoren skrev:
    gratulerer så mye TAF,dette ser jo virkelig bra ut(måtte jo google den).
    når ventes den nye ampen til hus?
    blir spennende å høre hva scheu kan utrette kontra din gamle rega.

    mvh
    Takker for den motoren.

    Det første eg la merke til var bassen og ikkje minst roen i lydbildet kontra P5,en,men her må det justeres meir og da vil eg tru det er mykje meir å hente. Blant annet så er vta for høg. Mykje jobb for tida,så det blir lita tid til dette. Kansje 1 mai passer til vinyljusteringer. ;)
    I morgon så selger eg min kjære motorsykkel,så nå er det hifi som har overtatt som hoved hobby. Lit lei etter 20 år med motorsykkel. Tar i hvertfall 1 års pause. ;)
    Accuphasen kjem i morgon vil eg tru. ;D

    Ellers alt bra?

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    ssm skrev:
    Hei , gratulerer med en sykt flott spiller......

    >Ikke noe dumt valg.... ;D

    Espen
    Takker og ;D.

    Trur dette kan bli eit kjekt bekjentskap.

    TAF
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.645
    Antall liker
    15.526
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Dette blir en styggbra kombo TAF.

    Hent frem kamera ...og stooore bilder takk! ;D
    -GRATTIS!!

    /-Jan P.
     
    M

    musicus

    Gjest
    Vel hjemme igjen etter en hektisk Norges turnee, grattis med ny amp TAF, nå er det opp til posten å gjöre jobben sin ordentlig ;D ...

    Har selv gleden av nydelige glödende 300B rör her nu ;) :D...

    Ha en god kveld...

    mvh
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    STOORE bilder kjem,men du må nok smøre deg med litt tolmidighet. ;)

    Må lage meg tid til foto session ein dag. Tenkte eg sku gjera meg meir flid neste gang eg fotograferer. Kom gjerne med fototips.

    Men kan love at den tar seg GODT ut her i racket. ;D

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    musicus skrev:
    Vel hjemme igjen etter en hektisk Norges turnee, grattis med ny amp TAF, nå er det opp til posten å gjöre jobben sin ordentlig ;D ...

    Har selv gleden av nydelige glödende 300B rör her nu ;) :D...

    Ha en god kveld...

    mvh
    Hei

    Å få prøvd klasse A har eg sett fram til leeenge. Om posten gjør jobben sin så er den varm morgon kveld. ;) Detta skal bli morro. Kansje feil årstid til å bedrive hifi,men men........

    TAF
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har en venn som har accuphase kl a.....tre effektrinn a-45/a-60.....jeg skal love deg at det varmer noe inni helvete.

    ikke noe mindre varme enn store rørkonstruksjoner,......

    Låter grisebra... ;D

    Espen
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei igjen og takk for sist.

    Scheu Premier Mk ll har nå snurret i ei veke snart og det er tid for litt evaluering. Detta låter såååå mykje betre en Rega P5
    at eg blei litt satt ut. ;D
    Mykje meir tyngde i bassen,nesten så det blei for mykje av det gode. Her er også meir ro og orden over heile fjøla. Bruker samme pu som eg brukte på min P5,altså DV 10x5. Denne synest eg er fantastisk til prisen,så den vil nok holde følge med meg til over sommaren...kansje. ;)

    På toppen av det heile så har det kommet ein klasse A forsterker inn i stereoen og den har gjort til at i dag er lydnirvana kommet til meg. Var litt bekymret på om den hadde krefter nok til å få liv i mine eminete Mani2,men det skal eg sei at all tvil vart satt til side. Denne E-550 har stålkontroll over Mani2,ene og leverer eit lydbilde som er så stort,presist,detaljert og oppløyst at eg har opplevd "gåsehud" siste tida. Detta hadde eg ikkje regnet med at eg skulle få oppleve med hifi.
    At ein til tider får gåsehud ved gode live konserter er eg godt kjent med,men heime i stova.....næhh. Eg vil tru at denne forsterkeren er ein betre match til Totem en E-450 er. Får liksom mykje meir fram i toppen og har ein friskere spillestil.

    Bilder kjem ila etter middagen håper eg. Sitter ikkje så mykje med pc,så dette med å legge inn bilder her det gløymer eg for kvar gong. Sliter med å komprimere bilda. :(

    TAF
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.917
    Antall liker
    38.887
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    moro å lese dette TAF,må bare gratulere med dine oppgraderinger den siste tiden.
    ser ikke bort fra at en tar turen oppover i sommer så kanskje en stikker innom,det er jo en stund siden sist.

    ha en flott 1 mai TAF.

    mvh
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Du har jo gått over i klasse a TAF......da begynner det selvfølgelig å låte nirvana...Accuphase s amper i klasse A er svinaktig gode saker , og skulle jeg ikke brukt trioderør lengere , hadde nok en slik e-550 vært drømmen.


    Kan tippe de spiller fett og med stålkontroll på dine Totem monitorer , Mon tro om dette er slike som Fosse besitter i stueoppsettet , de har jeg hørt og de låter fantastisk bra på hans eldre Luxman forsterker , små og nette , men det er bare størrelsen det...når lydbildet males opp låter de nemlig stort.....

    I den siste tiden har jeg fått opp øynene for små høyttalere , det er noen der ute som virkelig har fått det til med Monitorer...selv om jeg ikke har hørt all verdens av disse enda , har de jeg har vært borti vært utrlog bra...bla a Totem .

    Gleder meg å få sett spillern du nå har i hus hos deg , sammen med anlegget TAF

    Flott hi-fi du har samlet sammen nå....tipper det låter deretter også.....gratulerer så mye , hadde det ikke vært så forbanna langt mellom oss hadde det vært gøy å få hørt dette.

    Beste hilsen

    Espen
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    For meg som bare er interesert i musikk og stereo,så er dette med pc og bilde komprimering like vanskeleg kvar gong eg skal til å legge noke inn her.
    Treng tips og råd.

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    motoren skrev:
    moro å lese dette TAF,må bare gratulere med dine oppgraderinger den siste tiden.
    ser ikke bort fra at en tar turen oppover i sommer så kanskje en stikker innom,det er jo en stund siden sist.

    ha en flott 1 mai TAF.

    mvh
    Takker og bukker. Det blei mykje oppgraderinger på ein gong detta,men sån er det av og til. ;D
    Ja skal du nordover så må du sef helse på om eg er heime.
    Slår gjerne på tråden ein dag.

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    ssm skrev:
    Du har jo gått over i klasse a TAF......da begynner det selvfølgelig å låte nirvana...Accuphase s amper i klasse A er svinaktig gode saker , og skulle jeg ikke brukt trioderør lengere , hadde nok en slik e-550 vært drømmen.


    Kan tippe de spiller fett og med stålkontroll på dine Totem monitorer , Mon tro om dette er slike som Fosse besitter i stueoppsettet , de har jeg hørt og de låter fantastisk bra på hans eldre Luxman forsterker , små og nette , men det er bare størrelsen det...når lydbildet males opp låter de nemlig stort.....

    I den siste tiden har jeg fått opp øynene for små høyttalere , det er noen der ute som virkelig har fått det til med Monitorer...selv om jeg ikke har hørt all verdens av disse enda , har de jeg har vært borti vært utrlog bra...bla a Totem .

    Gleder meg å få sett spillern du nå har i hus hos deg , sammen med anlegget TAF

    Flott hi-fi du har samlet sammen nå....tipper det låter deretter også.....gratulerer så mye , hadde det ikke vært så forbanna langt mellom oss hadde det vært gøy å få hørt dette.

    Beste hilsen

    Espen
    Eg trur dei Totem som Fosse har er Model 1 og det er ein mykje mindre ht til halve prisen av Mani2.

    Ja klasse A ser ut til å være gode saker. Er iallefall meget fornøygd nå. Absolutt.

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Er det noken som kjenner til Black Diamond underlag? Skulle hatt 3 pucker/skiver under spikene på min Scheu både for beskyttelse av overflate på rack og for å dempe vibrasjoner. Dei bør ikkje være tykkere en 15 mm pga reima/fiskesenet som ligger 20 mm opp på talerken. Skulle dei bli tykkere,så må i alle tilfelle motoren heves med samme høgde.
    Kom gjerne med andre tips til demping av platespiller.

    Legger ved eit par bilder til.



    Får berre beklage bildekvaliteten,men det er nå ein gang slik at eg ikkje har foto interesse og kompetanse.

    TAF
     

    Vedlegg

    M

    musicus

    Gjest
    T A F skrev:
    Er det noken som kjenner til Black Diamond underlag? Skulle hatt 3 pucker/skiver under spikene på min Scheu både for beskyttelse av overflate på rack og for å dempe vibrasjoner. Dei bør ikkje være tykkere en 15 mm pga reima/fiskesenet som ligger 20 mm opp på talerken. Skulle dei bli tykkere,så må i alle tilfelle motoren heves med samme høgde.
    Kom gjerne med andre tips til demping av platespiller.

    Legger ved eit par bilder til.



    Får berre beklage bildekvaliteten,men det er nå ein gang slik at eg ikkje har foto interesse og kompetanse.

    TAF
    BDR er glimrende, men dog noe dyre pucker/coner, hoiumhifi (du finner vel reklame her på hfs) kan hjelpe deg med priser og typer, brukte det selv under ht tidligere og har nu racket stående på 4 stk pucker :) ...

    mvh
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.917
    Antall liker
    38.887
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    kjempe flott spiller TAF, spiller alt etter forventningene?
    ellers,hva har du nå på gang da? regner med at du ikke har helt roen enda ;)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.791
    Antall liker
    21.344
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    gratulerer med flott vinylsnurrer, taf.
    scheu premier sto på shortlista mi også, før jeg endte opp med en avid volvere.

    flotte høyttalere du har.
    hvor lenge har du hatt de?
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Gago skrev:
    gratulerer med flott vinylsnurrer, taf.
    scheu premier sto på shortlista mi også, før jeg endte opp med en avid volvere.

    flotte høyttalere du har.
    hvor lenge har du hatt de?
    Takker for det Gago.
    I dag har eg lagt eit skikkeleg underlag til Premieren. 22mm MDF og Vibrapods. Det var saker det. ;)

    Høyttalerene har eg hatt i ca 7-8 mnd nå og er kjempe nøgd. Spiller med eit stort og åpent lydbilde på grensen til fullrange.

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    motoren skrev:
    kjempe flott spiller TAF, spiller alt etter forventningene?
    ellers,hva har du nå på gang da? regner med at du ikke har helt roen enda ;)
    Alt spiller etter forventningene,men det er vel ikkje til å legge sjul på at ein oppgraderin på pick up sida er fristende. ;)

    Rekner ikkje med at det er så mange av denne Scheu Cantus armen her på forumet,men om dey er noken som kjenner denne så kom gjerne med tips til pu.

    Det eg sjølv har i tankane er: DV 17D3 og Banz Glider.

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Halloen og takk for sist.

    Det er vel på tide med ein oppdatering frå mi side.

    Det har skjedd forskjelligt i TAF,s stereo ila sommaren og eg begynner med vinylen. Da Scheu,en kom i hus så blei den plasert rett på toppen av racket og det funka heller dårlig(det seier seg vel sjølv). Her måtte eit godt underlag/base til.
    Valget falt på MDF og Vibrapod. Funker som pokker,n. ;)
     

    Vedlegg

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Denne komboen med Scheu Premier,Cantus arm og 17D3 låter stort,dynamisk og engasjerende. Var skeptisk til dette unipivot styret til å begynne med,men med litt tolmodighet og tilvenning så funker det MEGET bra.
    Var lenge inne på tanken om å bytte armen ut til ein SME 309 d.v.s at eg hadde SME 309 innkjøpt til formålet,men slo det ifra meg når eg blei kjent med Cantus armen og dens egenskaper.
    Eg er tidlegere kun kjent med Rega sine spillere(Planar3 og P5) og armer(RB300 og RB700) og ein svipptur innom Clearaudio Champion så må eg sei at dette er i ein annen liga ja. ;)

    TAF
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Etter mykje famling,prøving,feiling? i forhold til høyttalere så fekk eg ein dragning mot Tannoy sin nye Definition serie.

    Har antagelig lurt meg sjølv nokre ganger underveis og ikkje innrømmet ovenfor meg sjølv at her er det rock,n roll og mellombass som gjelder. Det er det eg vil ha.

    Har vore mykje bra innenfor stereoen her i dei siste åra som har låte meget bra på forsjellige typer musikk,men det er trykk i mellombassen og ein fyldig mellomtone eg har savna desse åra. Lytter man til rock,hardrock,prog,metal og blues så er dette ein steike god høgtaler. I følge HiFi News så passer den all type musikk.

    Mine forige ht(Totem Mani-2) var også ein fantastisk bra ht,men eg måtte gå i meg sjølv og innrømme det at metal ,det sleit den med å formidle på ein tilfredstillende måte. Den manglet dynamikken og hurtigheten.

    Beklager bildekvaliteten. :(
     

    Vedlegg

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Heisann folkens.

    Lenge side eg var inne her og skreiv noke sist,men det står til liv og spiller masssse musikk.
    Har funnet meg tilrette med anlegget eg no sitt på og håper at det blir med det. Musikken har liksom dominert det siste året og det må da være bra. Ingen bytte trag har meldt seg enda. :-\
    Joda...foresten så har eg vore og lytta på ein Transporter koblet opp med samme forsterker som eg har og det låt noke fyldigere en Duet rett i DAC20 kortet. Denne var koplet opp med XLR, så det var nok det som gav løftet.

    Har byttet vinylrigg siden sist eg var inne her. Det var litt nedtrapping,men i og med at vinyl står for 25% av avspillinga så holder min nåverende rigg mål i lange baner. Spiller med stor autoritet.
    Nye bilder kommer ila jula da det er eit nske om nytt kamera til jul. ;)

    TAF
     

    lovemusikk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2009
    Innlegg
    9.577
    Antall liker
    2.935
    Torget vurderinger
    8
    T A F skrev:
    Heisann folkens.

    Lenge side eg var inne her og skreiv noke sist,men det står til liv og spiller masssse musikk.
    Har funnet meg tilrette med anlegget eg no sitt på og håper at det blir med det. Musikken har liksom dominert det siste året og det må da være bra. Ingen bytte trag har meldt seg enda. :-\
    Joda...foresten så har eg vore og lytta på ein Transporter koblet opp med samme forsterker som eg har og det låt noke fyldigere en Duet rett i DAC20 kortet. Denne var koplet opp med XLR, så det var nok det som gav løftet.

    Har byttet vinylrigg siden sist eg var inne her. Det var litt nedtrapping,men i og med at vinyl står for 25% av avspillinga så holder min nåverende rigg mål i lange baner. Spiller med stor autoritet.
    Nye bilder kommer ila jula da det er eit nske om nytt kamera til jul. ;)

    TAF
    Høyttalerne dine, hvorfor selger du? Er det DC10 som lurer??
    Gått å siklet på 10'erne selv.
    Kordan er da med dine, nok trøkk eller hva er gale? Leter selv etter "riktig" høyttaler men det er ikke lett.
    Tannoy har jeg ikke hørt.
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Hei lovemusikk

    DC10T blir nok litt overkill i ei stove på 26 kvm. Nei det er nok prestige serien som lokker, så får vi sjå kva det blir til. Sikter oppover mot Kensington SE tenker eg.

    DC8T trøkker plenty i ei stove på 20-30 kvm. Ellers er det ingenting "gale" med DC8T.Høyrer at mange meiner dei er litt tilbakelent i spillestil,men da meiner eg at dei bruker feil elektonikk forran. Passer alle sjangere.Kanon ht til prisen.

    TAF
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    DE Tannoy-høyttalerne der spiller også flott med feks Naim Supernait , har hørt denne komboen ( ht versjonen med 10" element) spillte knallbra.

    Mvh Espen
     

    SOEDAL

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    3.101
    Antall liker
    503
    Den forsterkeren din ser helt fabelaktig stilig ut.
     

    TAF

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    375
    Torget vurderinger
    14
    Har også høyrt at Supernait skal vera god match med Definition serien,men låter da også storveis med Accuphase.

    Takk til SOEDAL for at du syntes forsterkeren min ser stilig ut. ;D Også så brukervenlig da. Og ikkje minst så låter den heilt fantastisk.

    Ila nokre dager så får den nye ht og leike med også. ;)

    TAF
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn