motoren
Æresmedlem
Ja det var på tide Ha en fin helg TAFHei Frank. Det var på høy tid og komme med en oppdatering. Er jo greit å ha noe å melde også.
mvh
Ja det var på tide Ha en fin helg TAFHei Frank. Det var på høy tid og komme med en oppdatering. Er jo greit å ha noe å melde også.
Lite helge følelse her. Er på jobb i "okka" by. Men fine været og snart juleferie/langfri. God helg.Ja det var på tide Ha en fin helg TAF
mvh
Noe kjent med slike høyttalere som du har. Har kommet frem til at jeg liker mine godt. Men dine var penere i hvitt. Ha en fin feiringGod Jul folkens. Ta vare på hverandre og kos dere med musikken og noe godt i glasset.
Vis vedlegget 683827
Fikk koblet opp og snurret et par plater. Ble trangt i benken, så jeg måtte inn med tiltak i form av å velge vekk dac og streamer. Det går helt fint for nå, så får jeg finne på noe lurt etterhvert.Gratulerer med flott riaa TAF Den ligger nok godt de 14 dagene du er ute, blitt husvarm
mvh
Gratulerer TAF spennende saker du har fått i hus men hadde nesten trodd du hadde godt for MF dacen.Da var også den digitale kjeden byttet ut. Det var et stooort løft kan man trygt si.
Ut gikk Rega Dac R og Sonos Connect, inn kom Denafrips Pontus 2 og Bluesound Node 2i. Meget fornøyd nå og vinylsnurrene har muligens fått seg en konkurent?
Takker Frank. Det var magefølelsen og lysten på å prøve R2R dac som avgjorde. Kanselerte i siste sekund. MF er nok bra den.Gratulerer TAF spennende saker du har fått i hus men hadde nesten trodd du hadde godt for MF dacen.
Ha en fin kveld
mvh
Takker. Spiller meget bra nå. Liker ikke å si det, men nå må vinyl slåss om spilletiden.Bra saker her nå, burde spille meget bra. Gratulerer med mye spennende og gode komponenter
Takk takk. Mulig jeg får til det ja.Grattis!
nå må du legge ut noe mer bilder av herlighetene da!
Ja den er overaskende godMF riia'n er knakande god og det vet du også. Den blir.
Må jo ha to platespillere. En til hverdags og en til fest. Joda, det låter gromt med 15". Har gått og tenkt på å prøve noe med mer areal en god stund og jeg har altid hatt et godt forhold til Tannoy, så når muligheten kom var det bare å klinke til.Fy faen,
Tenker det spiller gromt!
Åsså to platespillere også da - en til hver høyttaler!
Stemmer det. Hadde vart morto å prøve E650 i dagens oppsett.Hyggelig å bla gjennom tråden din igjen...hadde det svakt på minnet om at det var der min tidligere Accuphase E-550 amp havnet
Ha noen fine dager med näre og kjäre!
mvh
Ser slik ut.Da var det allerede ett år siden sist!
God Jul!
Vi har jo iaf havnet på samme vinylspillerStemmer det. Hadde vart morto å prøve E650 i dagens oppsett.