lakki_luke
Overivrig entusiast
Må kanskje få med D700 også!
Vedlegg
-
212 KB Visninger: 2.500
og der var´n tilbake gitt!Wergeland skrev:Grattis til Luke med Glenair-kjøpet!
Har ikke sammenlignet Sandringham og Autograph Mini direkte, men jeg har da hørt litt på begge to: IMO så har ikke Sandringham har den ekstreme hurtigheten og åpenheten i mellomtonen (og diskanten) som Autograph Mini har. Men jeg har mine mistanker om at den nye Definition-serien innehar disse egenskapene.SOEDAL skrev:Prøver igjen, da Sandringham fremdeles ligger på børsen. Kan noe si noe om SE-utgaven i forhold til den orginale modellen?
Jeg er litt redd for å miste klarhet og dynamikk i mellomtonen ved en eventuell overgang til Sandringham SE...
Tok ikke så lang tid før jeg ble sittende å lese her. Da kunne jeg like gjerne registrere meg igjen og bidra med det jeg kan.ErosLoveking skrev:og der var´n tilbake gitt!Wergeland skrev:Grattis til Luke med Glenair-kjøpet!
Abstinenser??
velkommen tilbake.
TakkWergeland skrev:Grattis til Luke med Glenair-kjøpet!
Var innom Stereofil på lørdag og fikk servert en meget hyggelig demo av definition gulvstående med åttere. Det spilte på en mindre integrert og CD-spiller fra MBL. Nå hadde jeg ikke med meg musikk som jeg kjente, så er litt redd for å komme med en utfyllende beskrivelse.T A F skrev:Heisann
Nå er det på tide noken tar for seg ein lytte runde på Definition serien.
Er meget nysgjerrig på denna serien. Skal til Oslo ila sommeren,så eg får ta ein tur innom stereofil da,men det hadde vært kjekt med ein forhånds test/beskrivelse.
Leste at den skulle være til test både her og der. Noken som veit vilket nummer den kjem på trykk i dei forsjellige magasina?
TAF
vet ikke om det kom godt fem, de leverer et godt bassfundament Men bassen er ikke av den fysiske karakteren, slik jeg liker det selv. Men igjen det kan være rommet/ musikken (liker ikke spekulere for mye)Oslo2 skrev:Interessant beskrivelse av AKA.
Jeg har dessverre ikke hørt den nye serien, men AKA's beskrivelse er jo gjenkjennelig i forhold til styrker ved gode Tannoy konstruksjoner: "meget god holografi" og "sømløs spillestil". Dette er nesten et varemerke for Tannoy, synes jeg. Lite slam og trykk pleier det jo å være ved Tannoy, men det kan ha noe med størrelsen på elementene i forhold til rommet?
lakki_luke skrev:Jeg er meget godt fornøyd med Glenair 15.Får mye skryt av de som er innom også.
Det er litt vemodig å vite at D700 skal ut.Hvis gunvald får like mye glede av den som jeg har hatt så blir den lenge hos han også.
Skulle det vise seg at han ikke kommer å henter den tror jeg ikke jeg legger den ut for salg.
Må jo legge inn et bilde av de nye
Det øverste bildet viser fra den vinkelen en kjedelig magnetostat eller annen lat dipol høyttaler...lakki_luke skrev:Takk for gratulasjonene ;D
Er det vits i å legge ut flere bilder av Glenair?Du skal få litt å se på AKA!
45k og 32k. 55k for DC10T.alfao skrev:Noen som har priser få de nye modellene? feks på Definition DC8T og stativhøyttaleren DC8.
Takker.HH skrev:45k og 32k. 55k for DC10T.alfao skrev:Noen som har priser få de nye modellene? feks på Definition DC8T og stativhøyttaleren DC8.