Har laget en fluevekt versjon av DaVa fieldcoil psu som blir med til ETF.
Nix rør bare jern og sandy bitches
Måtte holde vekten nede
Kan ikke ha noe av at LMC flyr rundt «stock naked» fordi det ikke var vekt igjen til klær
Vis vedlegget 759507
Hva er de kortene med lytter og trafo på? Regulatorer?Psu en kanal fyller seg… sakte Vis vedlegget 765742
Hva er de kortene med lytter og trafo på? Regulatorer?
Mulig jeg har gjort meg bort... kom i skade for å nevne for din frue at i år lå det nok en bitte liten eske under juletreet.. en eske med dyrt innhold og en diamant i enden. Kan kanskje ha skapt litt feil forventninger.. beklager dette altså. Jeg og kjeften minDarius Valiunas var et av flere hyggelige møter på ETF. Han hadde med seg sin nye fieldcoil pu Reference. ...
DaVa FC-a1 er knallbra, men reference er bedre, og det gikk som det måtte gå.... kommer i slutten av februar. Forsinket julegave. Vis vedlegget 766396 Vis vedlegget 766397
For en uke siden ringte konen din og spurte om vi har en sterk uslitelig nebbtråd….Jeg og kjeften min
Slutta med kvikksølv på jobben og begynt hjemme?Et psu ferdig
Du må forklare litt mer om hva vi ser på bildene. Hvilke rør du bruker etc. etc. Trodde du brukte GM70, men dette ser ut til å være noe helt annet. Ser flott ut ihvertfall.Endelig ble det liv i en kanal. Tanken var at begge skulle være ferdige til jul…
Kanskje blir det Stereo før påske.
For mye jobb , for lite tid i furteboden…
Gjorde en kjapp test av Drivertrinnet.
(Skjermbilde spektrum 1 kHz 54 Vrms inn på G1 til 50 )
EML 12B skjemmer seg ikke ut.