jada jadavenstre se og pp xlr ut er skeive
Knege...jeg... dårlig oversikt over nærlageret... pakke fra England med sokler har snart vært underveis i 1! mnd....Re. display; så lenge det ikke er i den helsikes grelle blåfargen som er så populær så er det ok for meg! Kanskje det kan dimmes... Slike display er faktisk ganske praktisk, så det må man ha. Tøft bygge uansett! Men du må slutte å knege på slike ting som rørsokler, finnes det ikke noe skikkelige greier å få tak i? Lage selv? Husk du har drivere med Be membraner, fragile & fuckin' expensive.
2p29l låter på ingen måte dårlig og i motsetning til 4p1l ikke mikrofonisk. Men i denne implementeringen (line out trafo som last) låter det tynnere/kaldere.Utrolig kort "review" av 2p29l vs. 4p1l.
vet ikke endaDa forstår jeg det slik at 4p1l blir?
Mangler litt kropp, størrelse og tredimensjonalitet. Det som er litt unikt med direkte oppvarmet.2p29l låter på ingen måte dårlig og i motsetning til 4p1l ikke mikrofonisk. Men i denne implementeringen (line out trafo som last) låter det tynnere/kaldere.
Heter de virkelig Audiogon 410? Den varianten av 10 trioden har jeg aldri hørt om… enda så mange jeg kikket på når jeg skulle handle.Et kjapt sokkelbytte og noen endrede motstander senere.
Dette er utgamle10 trioder ( Audiogon 410)
Staselige rør …og ja de låter bra også