Godt nytt år!TAS skrev:2010....blir sensasjonelt...stay tuned! ;D
Godt nytt år alle lydnisser!
mvh,
tas
Takk det samme LMC og 65finger..kassene er til oppbevaring og samler støv med kølapp for neste fase...more info to come in februar ;DLMC skrev:vel overstått TAS!
hvor blir det av kassene?
til lakkering?
ha en riktig hyggelig nyttårsaften
mvh
Leif "i Altec-steamen" Christensen
Nå gutt, du er oppe å vakeBHO skrev:Se nå å få ut et bilde av de ferdig oppsatt nå da! ;D
Her? ;DBHO skrev:venter bare på at du får lagt ut et bilde jeg nå. ;D
Har både sett og hørt de før i dag jeg, men hadde vært gøy med et bilde her da.Vermin skrev:Her? ;DBHO skrev:venter bare på at du får lagt ut et bilde jeg nå. ;D
HeldigrisBHO skrev:Har både sett og hørt de før i dag jeg, men hadde vært gøy med et bilde her da.Vermin skrev:Her? ;DBHO skrev:venter bare på at du får lagt ut et bilde jeg nå. ;D
Og det dukker sikkert opp snart, selv om TAS driver litt RoDa utpakking her nå. ;D
Det er nok noe sånt du må gå for også Vermin, når du en gang i fremtiden sitter i okka by med trio.
Hehe..Takker Gago, du får komme over en dag du har tid men husk å ta med hjelm ;DGago skrev:å dæven!
nå slo jeg huet i pc-skjermen, tas.
med fråden stående som en fontene ut av kjeften.
griselekkert!!!!!!!
gratulerer!
Aye som LMC, dog ny versjon. Spiller faktisk overraskende bra...sømløst og fint integrert i lydbilde, både horna og tårna oppleves som ''not there'' og det er en god begynnelse med tanke på korr enorme hønnan og tårna ruver visuelt. Tar ca 3-400 timer pluss å spille inn både kondiser og bass element før de løsner sikkelig og yter optimalt så her er det mye å gå på. Mangler både sikkelig signal kilde og preamp, og selv med disse '' billige hifi'' greiene er det overaskende mye ny bass informasjon som hentes frem på flere innspillinger jeg ikke har hørt før og sånt liker vi... ;DJanR skrev:Der du
Nesten på størrelse med lmc sine gamle ?
Dumt spørsmål men...det spiller greit ?
/jan
Hyggelig du liker ''galskapen'' RojohRojoh skrev:Ser meeeget bra ut! Rett og slett fett!
Mvh. Johan
Takker 65finger, beste av alt...låter fett også65finger skrev:Gudgjælpeogtrøste!! Grattis! ser FETT ut