ragwo
Mud-fi freak
Sannsynligvis samme målgruppe som dette
Jeg tror ikke det er en bølgete overflate, man bare maskineringsspor/overflatebehandling i/av materialet som lager et mønster i overflaten.Jeg tipper "bølgedesignet" ikke er tilfeldig, men et virkemiddel for å begrense vibrasjoner i plintet.
De er byttet ut med nye. Isonoe. Alltid tvilende til om jeg vil høre forskjell når jeg bytter sånt som ikke har direkte med signal veien å gjøre. Disse ga faktisk en renere lyd. Anbefales!Har du byttet ut føttene eller satt nye under?
Jeg tenkte det samme. Så oppgraderte jeg litt etter litt, og nå vil jeg absolutt ikke selge den Om jeg skal ha en annen spiller så blir det i tillegg.Hmmm... Jeg tror jeg lar trafo og print sitte i og bare kopler det fra. Da er det mye lettere å reversere hvis noen på død og liv ha en orginal spiller. Så slipper jeg å pakke det inn og lagre løst også som jeg i motsatt fall ville gjort. Synspunkter??
Hehehe.... hvem sa noe om å selge? Neida, den blir nok i mitt eie til jeg dør. :-D Om hundre år så kan det jo være at orginalen er mer attraktiv?Jeg tenkte det samme. Så oppgraderte jeg litt etter litt, og nå vil jeg absolutt ikke selge den Om jeg skal ha en annen spiller så blir det i tillegg.Hmmm... Jeg tror jeg lar trafo og print sitte i og bare kopler det fra. Da er det mye lettere å reversere hvis noen på død og liv ha en orginal spiller. Så slipper jeg å pakke det inn og lagre løst også som jeg i motsatt fall ville gjort. Synspunkter??
Oppgrader den litt etter litt, og behold den!! Tro meg, du kommer aldri å selge den fordi du alltid kommer til å savne lyden...Dessuten blir det færre og færre av M5G der ute, noe som også skyter prisene i været. Om noen år, hvem vet hva du kan få for den da, spesielt som oppgradert. Jeg har kun tatt vare på orginal-tallerken. Strømforsyning kastet jeg (hva skal jeg med den), armen solgte jeg og det samme med lagere/ spindel. I motsetning til en del andre spillere er 1210M5G litt som Garrard 301 og 401; de stiger sagte men sikkert i pris