Norlenning
Hi-Fi freak
Høres bra ut. Ja,du får nok stell på det,visse innkjøringsproblemer må man ta høyde for. Blei nu skikkelig lekkert med den fargen,så kostbar ut nu men får ikkje åpna siste vedlegg med heile stereoen?
Funker det nå?Høres bra ut. Ja,du får nok stell på det,visse innkjøringsproblemer må man ta høyde for. Blei nu skikkelig lekkert med den fargen,så kostbar ut nu men får ikkje åpna siste vedlegg med heile stereoen?
Skikkelig lekkert oppsett du har der. Gratuler, og bra jobba.Sammen med Big Mac Matcher dessuten treverket på Extremaene ganske bra (til høyre i bildet)
Tusen takk. Her er "the full monty" tatt for 3 min siden.Skikkelig lekkert oppsett du har der. Gratuler, og bra jobba.Sammen med Big Mac Matcher dessuten treverket på Extremaene ganske bra (til høyre i bildet)
Det sa brura også...Ja,blei en svær rugg,har du hatt den på vekta?
Naka helt nederst på right & left side ?Tusen takk. Her er "the full monty" tatt for 3 min siden.Skikkelig lekkert oppsett du har der. Gratuler, og bra jobba.Sammen med Big Mac Matcher dessuten treverket på Extremaene ganske bra (til høyre i bildet)
Vis vedlegget 247298
Thats right and left! RX505 venstre, (Technics AZ-7, RS-B905) RX-202 høyre..... Ser du mer Naka på bildet?Naka helt nederst på right & left side ?Tusen takk. Her er "the full monty" tatt for 3 min siden.Skikkelig lekkert oppsett du har der. Gratuler, og bra jobba.Sammen med Big Mac Matcher dessuten treverket på Extremaene ganske bra (til høyre i bildet)
Vis vedlegget 247298
Mvh
Yes helt på toppen på venstre side ,hold på å handle en sånn men klarte å styre meg .Thats right and left! RX505 venstre, (Technics AZ-7, RS-B905) RX-202 høyre..... Ser du mer Naka på bildet?Naka helt nederst på right & left side ?
Mvh
Bra spottet. Naka 610 preamp i mint cond m støvlokk. Benyttes som inngangsvelger for kassettdeckene pga manglende inngangerYes helt på toppen på venstre side ,hold på å handle en sånn men klarte å styre meg .Thats right and left! RX505 venstre, (Technics AZ-7, RS-B905) RX-202 høyre..... Ser du mer Naka på bildet?Tusen takk. Her er "the full monty" tatt for 3 min siden.
Vis vedlegget 247298 [/QU
OTE]
Naka helt nederst på right & left side ?
Mvh
mvh
Har du god tilgang på carbon og forming av dette?
Aha, trodde du hadde tilgang ifbm jobb el lignendeHehe,nei. Kjøpt på Ebay,e noe RC-helikopter-greier..
Fant ved en tilfeldighet ett shell (Micro Seiki) som jeg kunne bruke til min Grado Reference Master. Fikk montert på PU og brukt en Ortofon Protractor for å få rett sporing. Brukte faktisk en proff krysslaser for å få korrekt VTA. dette fungerte over all forventning. Har dessuten byttet ut kablingen i armen og fått bukt med noe jordingsbrum jeg slet med. Mao. nå er også jeg endelig i mål og dette låter absolutt fabelaktig! For de som vurderer et tilsvarende prosjekt, kan jeg bare si at med litt egeninnsats så kan man få en meget bra spiller for en rimelig penge. Nå skal det nytes vinyl. God helg godtfolk!Men nå er vi realt off topic.... Jakter fortsatt på et passende shell for min Grado. Noen som vet hvor jeg kan handle dette på nett?
Nei, la den faktisk på i går... Kjøpte den til en annen spiller, men det gjenstår litt arbeid med den, så jeg tenkte å teste den litt på SP-25'en.har du testa opp i mot orginalmatta?