Det vil da være godt, hvis han stadig lever. Du må hilse ham og han må meget gerne give lyd fra sig.Er du sikker på det eller gætter du ?
Jeg hørte fra ham så sent som D. 19-2-2025
Jeg har gjort lytteforsøg med Kortvarig hos mig mange gange.
Det vil da være godt, hvis han stadig lever. Du må hilse ham og han må meget gerne give lyd fra sig.Er du sikker på det eller gætter du ?
Jeg hørte fra ham så sent som D. 19-2-2025
Enten prorussisk eller....Spørsmålet er om kontoen til Drossel kan være hacket? Det meste som postes nå er prorussisk propaganda.
Med respekt!Det vil da være godt, hvis han stadig lever. Du må hilse ham og han må meget gerne give lyd fra sig.
Jo men det er en hidsig udmelding at komme med, fordi han ikke har fået svar på mail.Hvis du kigger lidt tilbage i Drossels tråd, vil du se, at det ikke er første gang han forsøger sig på
den. Ved ikke hvad der sker med ham, men det virker som om, at han engang imellem bare
fantaserer om, at hans venner dør, uden at det har noget hold i virkeligheden.
Du ved..... lidt som med linolie og silkegarn og plastik på elektrolytter![]()
Han er ikke en jeg snakker med, men jeg hører fra hamDet vil da være godt, hvis han stadig lever. Du må hilse ham og han må meget gerne give lyd fra sig.
Du tar en for teamet...Han er ikke en jeg snakker med, men jeg hører fra ham![]()
Come onSpørsmålet er om kontoen til Drossel kan være hacket? Det meste som postes nå er prorussisk propaganda.
Jeg har åbenbart fået den kolde skulder. Har ikke set liv fra ham på nogen forum eller på Facebook.Han er ikke en jeg snakker med, men jeg hører fra ham![]()
Læser du som fanden læser Bibelen?Spørsmålet er om kontoen til Drossel kan være hacket? Det meste som postes nå er prorussisk propaganda.