The Gallo dudes and dudettes(bilder!)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • C

    Cyber

    Gjest
    Hmm, jeg må jo ærlig si at 3.1 er jo uendelig mye penere, men smaken er jo som kjent som baken. Blir nok knallyd i disse, men tviler på at en får i nærheten så mye for pengene våre som med 3.1.
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Jeg tror fortsatt de ikke er ferdige...kosmetisk eller ellers. Ser ihvertfall ting jeg ville jobbet mer med....men det befriende med Gallos filosofi er jo at designet er styrt av funksjon, ikke omvendt.
    Selv om ignorantene fort misforstår akkurat det. De får holde seg til fuglekassene sine.

    Så når de fremstår som ferdige produkter tipper jeg det blir lett å elske dem, akkurat som jeg gjør med mine gode gamle(!) reference 3.

    O.
     

    extenso

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    09.01.2007
    Innlegg
    97
    Antall liker
    0
    cybervision_ skrev:
    tviler på at en får i nærheten så mye for pengene våre som med 3.1.
    Uten å ha hørt de nye er det vanskelig å se at de kan gi like mye lyd per krone, ja. Jeg har lest forklaringer fra Gallo-leiren om prishoppet, og til dels virker argumentene fornuftige. Likevel, det sitter laaangt inne å fjerne 3.1 fra stua.
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Dog skrev:
    Jeg tror fortsatt de ikke er ferdige...kosmetisk eller ellers. Ser ihvertfall ting jeg ville jobbet mer med....men det befriende med Gallos filosofi er jo at designet er styrt av funksjon, ikke omvendt.
    Selv om ignorantene fort misforstår akkurat det. De får holde seg til fuglekassene sine.

    Så når de fremstår som ferdige produkter tipper jeg det blir lett å elske dem, akkurat som jeg gjør med mine gode gamle(!) reference 3.

    O.
    Enig der. Lite som følger 3 og 3.1 til prisen utifra min smak. Når de ligger ute til 20 lapper og folk vurderer andre saker til 15-20 skjønner jeg jo at de ikke har hørt dem.
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Jeg har hørt på utallige høyttalerpar de siste årene, for å lete etter arvtageren. Mye flott der ute hvis du legger nok penger på bordet, men...totalpakke med lydytelse med tanke på oppløsning generelt og diskant spesielt, krystallklar og rik(!) mellomtone, rask bass og holografi, footprint og plasseringsvennlighet i rommet, og - faktisk - design, finner jeg rett og slett ikke. Det nærmeste jeg har kommet er Piega 70 med koaksial-element - den var fristende god. Litt kjedelig formmessig, men en svært god høyttaler... jeg venter nok uansett på 3.5. Og tipper den økte prisen vil la seg forsvare etter hva jeg leste på sixmoons.com.

    O.
     

    breuer

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2006
    Innlegg
    816
    Antall liker
    593
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    8
    Melder meg inn i klubben:). Litt endret fokus har også endret anlegget ganske mye. Fikk i dag mitt par Reference 3.1 par, og første lytt er meget oppløftende. Spesielt 3-dimensjonaliteten grep meg med en gang. Nå skal det jo litt plassering og testing til før ting blir optimal, men de er heldigvis innspilt.

    Jeg har et problem. Satte på min bassrefereranse plate, Erykah Badu - Baduizm og ga litt gass. Høyalerne flytter seg ganske mye, par cm under de verste ståbass og basstromme passasjene. Jeg har de på medfølgende spikes og gulvbeskyttere under spiksene. Tips til hvordan eg fikser det? Mapleshade stands (Se Dog's innlegg) er bestilt, men ligger noen uker frem i tid.

    oj
     

    mskjold

    Medlem
    Ble medlem
    28.09.2005
    Innlegg
    20
    Antall liker
    0
    Jeg løste dette med vibrapods og steinheller. Ikke så pent, men veldig bra frikobling i fra gulv. :)
     

    breuer

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2006
    Innlegg
    816
    Antall liker
    593
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    8
    Takk for det.

    Hadde noen VT Spike Feet fra Valhalla liggende som eg hadde glemt. De var perfekt. Gjorde også at en del ting som spilte med roet seg litt :). Disse har ligget lenge uten at jeg har brukt de, men de gjorde en stor forskjell i tillegg til å holde Galloen på plass.
     

    Sting

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Innlegg
    637
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    Hadde 3.1 tidligere med SA-ampen og opplevde det samme som deg. Ble aldri helt komfortabel med den og foretrakk lyden uten. Men andre har jo fått det til så det er vel antagelig mulig, lykke til!

    Mvh Tom
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Vi får piske litt liv i god-tråden igjen.

    Jeg har da bestilt Gallo Strada til stuen sammen med et par TR-3 subwoofere. Gleder meg stort til det etter å ha hatt 3.1 tidligere.

    Tester er på nett allerede, og lover jo meget godt for 3.5 som Strada jo er "toppen" til.

    Test: http://www.avguide.com/review/playback-24-gallo-acoustics-reference-strada-51-channel-system

    Skjønte på Morten på NAT at det var solgt en god del oppsett allerede så eiere må gjerne melde seg her... Alltid moro med litt inntrykk.
     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Ser bra ut det, Cybervision_! Grattis. Kva skal du drive de med?
     

    Gradient Helsinki 1.5

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2004
    Innlegg
    396
    Antall liker
    64
    Sted
    Elverum
    Torget vurderinger
    2
    cybervision_ skrev:
    Vi får piske litt liv i god-tråden igjen.

    Jeg har da bestilt Gallo Strada til stuen sammen med et par TR-3 subwoofere. Gleder meg stort til det etter å ha hatt 3.1 tidligere.

    Tester er på nett allerede, og lover jo meget godt for 3.5 som Strada jo er "toppen" til.

    Test: http://www.avguide.com/review/playback-24-gallo-acoustics-reference-strada-51-channel-system

    Skjønte på Morten på NAT at det var solgt en god del oppsett allerede så eiere må gjerne melde seg her... Alltid moro med litt inntrykk.
    hei, cybervision.
    jammen bra du drar i gang her igjen the gallo dudes.
    Jeg er hvertfall en stolt eier av gallo ref.3.1 og sa amp. og deilige komponenter fra electrocompaniet.finnes det no bilde av de nye 3.5 på nett eller?
     
    C

    Cyber

    Gjest
    EC KONGEN skrev:
    hei, cybervision.
    jammen bra du drar i gang her igjen the gallo dudes.
    Jeg er hvertfall en stolt eier av gallo ref.3.1 og sa amp. og deilige komponenter fra electrocompaniet.finnes det no bilde av de nye 3.5 på nett eller?
    Jo, vi må da holde liv i tråden om disse fantastiske sakene. 3.1 er jo utrolig gode, lekkert oppsett du har.

    Ligger endel info om både Strada og 3.5 her: http://www.6moons.com/industryfeatures/gallo09/opt.html



    Tror beina ikke var ferdig designet på dette tidspunkt.
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.488
    Antall liker
    36.147
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    cybervision_ skrev:
    Vi får piske litt liv i god-tråden igjen.

    Jeg har da bestilt Gallo Strada til stuen sammen med et par TR-3 subwoofere. Gleder meg stort til det etter å ha hatt 3.1 tidligere.

    Tester er på nett allerede, og lover jo meget godt for 3.5 som Strada jo er "toppen" til.

    Test: http://www.avguide.com/review/playback-24-gallo-acoustics-reference-strada-51-channel-system

    Skjønte på Morten på NAT at det var solgt en god del oppsett allerede så eiere må gjerne melde seg her... Alltid moro med litt inntrykk.
    Grattis Cyber :)
    Artig å se at du igjen satser på Gallo ;)
    Dette ser unektelig spennede ut, og om du får integrert Strada og TR-3 på en flott sømløs måte kan jeg godt tenke meg at dette blir bra!
     

    janb

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.03.2003
    Innlegg
    937
    Antall liker
    2
    Har et par 3.0-3.1 de ble produsert i overgangen mellom disse og iflg prod nummer egentlig en 3.1.

    Anyway, jeg synes ikke 3.5 ser like bra ut. 3.0-3.1 trenger et større fotavtrykk så skjønner poenget med bredere føtter, men ser det bra ut? - det er jeg usikker på...å måtte kjøpe cover som en tilleggs greie...hm...

    Gevinsten med å oppgradere til 3.5 kan forsvinne i estetikk ( & rom) etter mitt subjektive syn.

    Tar jeg feil? :)
     
    A

    Audio Optimum

    Gjest
    Dog eller dere andre som vet, hva er prisen inkl.frakt og toll på disse mapleshade standsèn ?

    Må forøvrig bifalle alle positiviteter rundt denne konstruksjonen ref.3.1
    Den er betydelig veldig god, langt over hva prisen tilsier..

    mvh
    KP :)
     
    C

    Cyber

    Gjest
    gismo skrev:
    Grattis Cyber :)
    Artig å se at du igjen satser på Gallo ;)
    Dette ser unektelig spennede ut, og om du får integrert Strada og TR-3 på en flott sømløs måte kan jeg godt tenke meg at dette blir bra!
    Takk. Fikk Onkyoen i dag, resten ankommer til uka og dette er mitt forsøk på å lande med et oppsett for en lengre tidsperiode.

    Ny test av Strada på nett: http://www.hometoys.com/ezine/09.10/strada/index.htm

    Utifra fra jeg har forstått er de merkbart mer gjennomsiktige enn 3.1 og er visst utrolig "stille" når det er det som skal spilles.
     

    Gradient Helsinki 1.5

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2004
    Innlegg
    396
    Antall liker
    64
    Sted
    Elverum
    Torget vurderinger
    2
    cybervision_ skrev:
    EC KONGEN skrev:
    hei, cybervision.
    jammen bra du drar i gang her igjen the gallo dudes.
    Jeg er hvertfall en stolt eier av gallo ref.3.1 og sa amp. og deilige komponenter fra electrocompaniet.finnes det no bilde av de nye 3.5 på nett eller?
    Jo, vi må da holde liv i tråden om disse fantastiske sakene. 3.1 er jo utrolig gode, lekkert oppsett du har.

    Ligger endel info om både Strada og 3.5 her: http://www.6moons.com/industryfeatures/gallo09/opt.html



    Tror beina ikke var ferdig designet på dette tidspunkt.
    Takk for bilde. disse var fine. ikke store forskjellen på utsende men var stilige, spes beina synes jeg var stilig,og de 2 nye kulene og hvit membran. Har du hørt om det er stor forskjell på lyd eller?
    Evt hva får man ut av og bytte foten på 3.1 til den store foten?
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Tror ikke beina blir sånn til syvende og sist, men det skal visst være et vesentlig knepp opp i lyd. Prisen er og fordoblet jf. 3.1. I følge testene er jo Strada vesentlig mer gjennomsiktig i forhold til Ref 3.1 som jo er rå på akkurat det.

    Her er et nyere bilde av dem:


    Sitererer SoundstageAV.com:
    "In 2009, Gallo was back with a new edition, the Reference 3.5 ($5500/pair). Complementing the Round Sounds were Spectron monoblocks ($20,000/pair), a Resolution Audio CD player ($5000), and Stereovox cables. At twice the price of the Reference 3, the Reference 3.5 is about ten times as good. (I exaggerate moderately.) Gallo himself led me on a musical tour that proved the pudding. First, the speakers played at three-figure decibels for a frighteningly long time without strain or distortion. Second, the image height was as tall as the music required. Third, the soundstage was almost as broad and deep as that of the Sunny Cable Technology H2W10 speakers -- but the Gallos’ tone, as I heard it, was better. What was there not to like? Nothing! In an era when state-of-the art loudspeakers can top $100,000/pair, the Gallo Reference 3.5 is a speaker of true reference quality that even a pensionado can own. Yet it delivers as much as, if not more than, models costing twenty or thirty times as much. For the Best Stereo Demonstration at the CES, the Anthony Gallo Acoustics Reference 3.5 takes home a Jimmy."


    Hometheaterhifi.com:
    “The other room that had a very lifelike sound was the Anthony Gallo Acoustics room. Anthony Gallo personally demonstrated his new Reference 3.5 speakers an upgrade from the 3.1s. These were probably the second best sounding speakers, next to the MBL 111Fs, I heard at the show.”

    MBL 111Fs koster 32.700$
     

    BraveSirEdmund

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    122
    Antall liker
    129
    Audio Optimum skrev:
    Dog eller dere andre som vet, hva er prisen inkl.frakt og toll på disse mapleshade standsèn ?

    Må forøvrig bifalle alle positiviteter rundt denne konstruksjonen ref.3.1
    Den er betydelig veldig god, langt over hva prisen tilsier..

    mvh
    KP :)
    Kjøpte Mapleshade stands (4"x15"x15", thin carpet footers) til mine 3.1 nå i vår.
    Tollen var på 1448 kr, frakt litt meir enn 1000 kr, og stands ca 800 US dollar.

    http://www.mapleshaderecords.com/audioproducts/gallostands.php

    Ser ikke bort fra at disse også passer til 3.5. Tror nok uansett Mapleshade kommer med nye
    stands tilpasset 3.5 (dersom tilpassning trengs). De selger jo pr. i dag komplett høyttalere 3.1,
    bruker 3.1 i lydstudioet. Ser og at Anthony bruker Mapleshade platformer under elektronikken på
    bildet av 3.5.

    Blir spennende å høre 3.5 når den kommer. Litt delte meninger om utseende sammenlignet 3.1.
    De nye "beina" faller ikke helt i smak hos meg, men forstår godt at denne delen blir fornyet.
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Forstod at de nye beina er mye pga stabilitet sideveis mtp bass-elementet som slår sidelengs, men det var aldri et problem på mine da jeg hadde dem.
     

    olebrum

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.12.2006
    Innlegg
    139
    Antall liker
    85
    Sted
    Kristiansund
    Da får jeg melde meg inn her jeg også.
    Har gått til innkjøp av Gallo Adiva Ti og 2stk Tr-1 subwoofere som til slutt skal bli et komplett 5.2 system.




     

    janb

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.03.2003
    Innlegg
    937
    Antall liker
    2
    cybervision_ skrev:
    Forstod at de nye beina er mye pga stabilitet sideveis mtp bass-elementet som slår sidelengs, men det var aldri et problem på mine da jeg hadde dem.
    - mangel på sideveis stabilitet er et problem med 3 & 3.1 opplevet eller ikke. Det er derfor det er mulig å levere alternative bein til disse.
     

    charliefoxtrot

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2009
    Innlegg
    165
    Antall liker
    54
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Har hørt del på Ref. 3.1 hos forhandlere og på messer. De er fantastiske på mange måter: sinnssvakt oppløste og dynamiske. Men da har jeg først og fremst hørt dem spille klassisk og jazz. Jeg er musikalsk altspisende og hører på dette, men har også en forkjærlig for rock og metall som f.eks Tool, Meshuggah, Lamb of God, Machine Head, Mastodon mm.

    Jeg er med det nysgjerrig på hvordan opplevelsen av denne musikken blir på Ref. 3.1, og biter meg merke i at noen har innsigelser på at de har for lite trykk i nedre mellomtone og øvre bassområdet.

    Så derfor: Klarer de å skyve nok luft? Får man rockeslammet i brystkassa? Kan man spille høyt nok?
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Da har jeg hatt Strada i hus nesten ei uke og jeg spiller bare mer og mer musikk. Åpent, ekte og naturlig. Helt fantastisk.

     

    BraveSirEdmund

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    122
    Antall liker
    129
    charliefoxtrot skrev:
    Har hørt del på Ref. 3.1 hos forhandlere og på messer. De er fantastiske på mange måter: sinnssvakt oppløste og dynamiske. Men da har jeg først og fremst hørt dem spille klassisk og jazz. Jeg er musikalsk altspisende og hører på dette, men har også en forkjærlig for rock og metall som f.eks Tool, Meshuggah, Lamb of God, Machine Head, Mastodon mm.

    Jeg er med det nysgjerrig på hvordan opplevelsen av denne musikken blir på Ref. 3.1, og biter meg merke i at noen har innsigelser på at de har for lite trykk i nedre mellomtone og øvre bassområdet.

    Så derfor: Klarer de å skyve nok luft? Får man rockeslammet i brystkassa? Kan man spille høyt nok?
    Spiller selv veldig variert musikk, og har sansen for god gammal hard rock. Gruppene du nevner kjenner eg lite til, men har spillt MYE og HØYT AC/DC, Metallica, Maiden f.eks. Sammenlignet med tidligere anlegg som Denon 2*90watt og Dali 850 klarer eg neppe like mange dB, men syns Galloene funker bedre totalt sett også til festbruk. Kjører du på med
    en skikkelig forsterker blir du nok fornøyd!
     

    charliefoxtrot

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2009
    Innlegg
    165
    Antall liker
    54
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    BraveSirEdmund skrev:
    charliefoxtrot skrev:
    Har hørt del på Ref. 3.1 hos forhandlere og på messer. De er fantastiske på mange måter: sinnssvakt oppløste og dynamiske. Men da har jeg først og fremst hørt dem spille klassisk og jazz. Jeg er musikalsk altspisende og hører på dette, men har også en forkjærlig for rock og metall som f.eks Tool, Meshuggah, Lamb of God, Machine Head, Mastodon mm.

    Jeg er med det nysgjerrig på hvordan opplevelsen av denne musikken blir på Ref. 3.1, og biter meg merke i at noen har innsigelser på at de har for lite trykk i nedre mellomtone og øvre bassområdet.

    Så derfor: Klarer de å skyve nok luft? Får man rockeslammet i brystkassa? Kan man spille høyt nok?
    Spiller selv veldig variert musikk, og har sansen for god gammal hard rock. Gruppene du nevner kjenner eg lite til, men har spillt MYE og HØYT AC/DC, Metallica, Maiden f.eks. Sammenlignet med tidligere anlegg som Denon 2*90watt og Dali 850 klarer eg neppe like mange dB, men syns Galloene funker bedre totalt sett også til festbruk. Kjører du på med
    en skikkelig forsterker blir du nok fornøyd!
    Takker for svar. Stor Maiden- og Metallica-fan, jeg òg.

    Akkurat dette med tilstrekkelig dB er jeg egentlig ikke så veldig bekymret for.

    Jeg er mer opptatt av om de klarer å gi nødvendig opplevelse av fysiskhet, som gjerne oppstår i nedre mellomtone og/eller midbassområdet.

    Sier du med svaret ditt at de også klarer å formidle dette?
     

    BraveSirEdmund

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.09.2008
    Innlegg
    122
    Antall liker
    129
    Eg meiner dei klarer å formidle det du spør om. Om du er enig er jo ikke sikkert. Spør om en demo ein plass de selges i kombinasjon med ein heftig forsterker og "kjør på" med medbrakt! 8)

    Sant det Cybervision seier; De elsker strøm!
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    25.488
    Antall liker
    36.147
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    cybervision_ skrev:
    Da har jeg hatt Strada i hus nesten ei uke og jeg spiller bare mer og mer musikk. Åpent, ekte og naturlig. Helt fantastisk.

    Ser flotte ut de Strada cyber ;) Du kjører med 3 stk? To som fronter + subbene på 2 kanals ikke sant?
    Og så den tredje som senter da du ser film etc.

    gismo
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Som starter av denne tråden, og fortsatt blodfan av Gallos kreasjoner(still going strong her) - gir du disse en god kilde, en strømsterk forsterker, gir de ellers gode betingelser med tanke på plassering - så skjønner jeg ikke helt hva som mangler nei. De kan spille høyt hvis man vil det, har trøkk og slam - og fikser samtidig delikate nyanser. Tror mange som rapporterer denne type ting har hørt på dem i kort tid, og gjerne lar designet lure seg - for hvordan kan disse aparte konstruksjonene egentlig spille musikk i det hele tatt? :) Men det kan de i høyeste grad.

    Tror fortsatt disse er underpriset så det monner, og dermed bortimot best buy. Med 3.5 blir det nok riktigere pris i forhold til ytelse. Eneste høyttaler jeg virkelig har vurdert etter Gallo er Piega TC70X...det var nære på, men galloene overlevde den også :)

    Gleder meg til 3.5 kommer, og at jeg skal få hørt 5ern...forsøkte meg her om dagen, men de var fortsatt i Bergen....damn!

    O.
     

    mutz

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.01.2005
    Innlegg
    1.057
    Antall liker
    85
    Torget vurderinger
    1
    Har Gallo Ref.3.1.
    Aldri har oppgraderingstrangen vært mindre. Er plasseringen riktig og sparringspartnerene up to the task kvitterer høyttalerne med meget naturtro gjengivelse gjennom registret. De beste høyttalerne jeg har bekjennskap til i eget system noen gang. Og det er langt fra de dyreste jeg har prøvd.

    Et lite stemningsbilde.
     

    Vedlegg

    charliefoxtrot

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    21.08.2009
    Innlegg
    165
    Antall liker
    54
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ok.

    Takker for alle svar.

    Jeg er dermed offisielt på Gallo ref. 3.1-jakt.

    Er det noen av dere som, mot formodning, skal skifte dem ut og er interessert i et salg, er det bare å ta kontakt på PM.

    Mvh
    CF

    PS. kvalifiserer jeg forresten som klubbmedlem som eier av 2 stk. A´diva Ti og en TR 1?
     
    V

    vredensgnag

    Gjest
    cybervision_ skrev:
    Da har jeg hatt Strada i hus nesten ei uke og jeg spiller bare mer og mer musikk. Åpent, ekte og naturlig. Helt fantastisk.

    Hmmm - ble nysgjerrig på Strada 50 som senter sammen med mine fronthøyttalere. I tillegg til å passe inn estetisk, så leverer de nok så det holder i stemmeregisteret.
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Jeg synes ihvertfall de spiller meget bra, ifølge en kar jeg snakket med låter de fyldigere enn Ref AV som jo er vanlig center til 3.1, men Strada skal være enda "åpnere" i lyden, men forsvinner ikke like lett i rommet som 3.1.

    Akkurat nå har jeg et middels egnet rom så plassering osv... er ikke optimalt, men det kommer.

    Gismo: Ja, kjører 3 x Strada og 2 x TR-3 i bunn. TR-3 er og meget gode, jeg er rett og slett fantastisk godt fornøyd.

    Et lite bilde, bor i gammelt hus mens jeg leter etter nytt, derav tapet/fargevalg. Har etter bildet ble tatt dratt dem ca 60 cm ut fra bakvegg, mister litt punch, men kompenserer med subbene da.


    Originale stativer kommer inn på sikt når NAT får dem på lager.
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.699
    Antall liker
    3.349
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Dog skrev:
    Tror fortsatt disse er underpriset så det monner, og dermed bortimot best buy. Med 3.5 blir det nok riktigere pris i forhold til ytelse. Eneste høyttaler jeg virkelig har vurdert etter Gallo er Piega TC70X...det var nære på, men galloene overlevde den også :)
    Jeg har en kompis som har 3.1. Jeg liker virkelig godt måten de spiller på. Kan anbefales for dem som ikke har hørt dem. Stram bass, null kasselyd og god oppløsning oppover i registeret...og så ser de ut som "a work of art".

    Siden jeg lever med TC70X til daglig ;D, så blir det neppe noen Galloer på meg, med i den prisklassen de er i så bør de være interessante for dem som er på jakt!
     

    Gradient Helsinki 1.5

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2004
    Innlegg
    396
    Antall liker
    64
    Sted
    Elverum
    Torget vurderinger
    2
    olebrum skrev:
    Da får jeg melde meg inn her jeg også.
    Har gått til innkjøp av Gallo Adiva Ti og 2stk Tr-1 subwoofere som til slutt skal bli et komplett 5.2 system.




    Hei kort innpå her. Må bare si at du hadde et ryddig og fint oppsett. Fin kabel skinne under tv også.
    bare en ting og si "stilfult"

    Hilsen Eckongen
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.454
    Antall liker
    2.681
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    stili de der ja... Når lotto'n slår inn snart blir det 3 x Strada i front, og kuler bak (type Adiva Ti e.l.) :)
    Men sub'r har jeg to av allerede, så det treng eg streng tatt ikke :)

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn