Leveranse neste helg. Beklager den noe lange ventetiden, grunnet stor pågang.Bestiller en.
forventer hjemlevering
Det der er billige kinakopier, aka kinamikk.Er det noe galt med nudler? Vis vedlegget 726312
Bra, og takk, men du må nok anstrenge deg litt mer om du skal ha sjans til å få ditt sitat påtrykt neste versjon av "MAMA - an audiophile's survivor kit"Erfaringen min med MAMA er at den har løftet spilleren helt opp i toppskiktet og at lyden er knasende god, hard to bite
I tillegg til å tro på lydmagi, så har MAMA også tro på demokratiet og menneskerettighetene. Vi gjør ikke forskjell på Kong Salomon eller Jorwed Hattemaker. Men siden en hertug verken er konge eller håndverker, så sendes herved en kartong i din retning på el-sykkelbud (vi tror også på bærekraftighet, nemlig).Dette har gått meg hus forbi,at du ikke har informert meg er utilgivelig @The Gunner .
Men forventer nå at dette blir rettet opp i og det er på vei i posten i løpet av dagen
Jeg er glad at vi får bekreftet at slike kinakopier er ødeleggende. Man får det man betaler for. Det faket der kan ikke ha kostet mer enn 15 kr i anskaffelse. Også stekenudler! Blir som å få prakke på seg en lydfil når man spør etter en LP.Vis vedlegget 726398
Må advare mot slike fakeprodukter som vist over,
som nå florerer på markedet.
Jeg synes faktisk at det ble enda dårligere lyd her, selv om det antas at målingene er elendige fra før, når en har et håpløst teknologisk frakjørt anlegg med vinyl, paneler og rør.
Det er mulig noe av forklaringen er at jeg ble pålurt stekenoodler enda jeg sa hva de skulle brukes til. Disse er litt billigere og vel så gode ble det sagt.
Tenkte jeg skulle være lur å spare noen kroner, men det finnes ingen snarvei til god lyd dessverre.
MAMA er nok The real deal.
Skal gjøre så godt jeg kan, motoren. Det er hjerteskjærende å avvise folk, men sannheten er at lageret tømmes raskt.Jamen jeg vil også ha
mvh
Det får gå for denne gangen GunnerSkal gjøre så godt jeg kan, motoren. Det er hjerteskjærende å avvise folk, men sannheten er at lageret tømmes raskt.
Sånn kan det gå når man bruker for mye tid og penger på Bayen, da kan man gå glipp av det som virkelig teller. Prøv å henge med helt fra starten neste gang, så fikser vi den biff(smak)enDet får gå for denne gangen Gunner
mvh
Det er fint at @bluesbreaker driter seg ut offentlig så andre kan lære."MAMA, The Real Deal!" - liker den! Helt klart en kandidat til å bli påtrykt på posen i #MAMA mk2 Final Edition.
Blues vil gå inn i verdenshistorien som en MAMA-martyr. Kanoniseringen skjer i skrivende stund, faktisk . HR vil seff ikke bli glemt. Hans navn vil leve evig.Det er fint at @bluesbreaker driter seg ut offentlig så andre kan lære.
Det der var jo like dumt som å kjøpe seg "en rørforsterker", "en kabel" eller "et vacuumrør" og tro at det ikke er så nøye...
Opphavsmann ograbulist(faen ,det var jo like ille som krakilsk) Rognlien snodde seg unna at det er Distortion som er greia.
Deilig forførende distortion som gjør opplevelsen mer real. NAD skjønte det tidlig New Acoustic Distortion
Men, det var ikke poenget - ville bare redde deg før det går i trykken. Du er langt unna å lage Final Edition, her må du lære fra de før deg.
MkII (ikke 2-tall),MkIII og ikke minst +++ og + om du vil. SE er også bra, og ikke minst Audiophile Edition.
Kan hende det er bra om du definerer et eller annet rundt hvordan nudlene er snodd i pakken. Medusakobling og fjerning av electronic fog er allerede tatt, dessverre.
F.eks transcendental flow geometry kan kanskje være noe?
La disse DIY-erne prøve å kopiere det!
mvh
Alt er mulig med MAMA. Når vi klarer å gjøre hermetisert musikk levende, så klarer vi fint å gjøre "motsatt" også.Kanonisering !
Vis vedlegget 726641
Det må jeg si kjennes litt spesielt, - særlig ettersom jeg i høyeste grad føler meg spill levende.
Takk så mye.
Kanonisert, er det hva som skjer når du bøyer deg og plukker opp såpa i dusjen i fengsel?Ultimate + limited, Heaven Seventeen Edition.
Og selvsagt må man melde seg inn i The MAMA- Club, for i det hele tatt å bli vurdert som kunde. Så kan man søke om å å bli certifisert for eierskapet.
Helst bør man være kanonisert, noe jeg synes er veldig deilig.
Du ser for mye Netflix @_RoDa_Kanonisert, er det hva som skjer når du bøyer deg og plukker opp såpa i dusjen i fengsel?
Så lett slipper du ikke unna.Nei, vi får ta pause fra MAMA noen dager (men kvitt den blir vi aldri, ikke ulik leie kjønnssykdommer). Det får være grenser for hvor mye suppe man skal koke på en pose nudler.
Jeg er glad du bringer det opp!Så lett slipper du ikke unna.
Det står på nuddelposen at de skal kokes før bruk, men alle vet jo at skikkelig haifai utstyr skal brennes inn
Det er nemt at komme med alle mulige påstande om hvorfor et firma skifter navn og i mange tilfælde er det sikkert også rigtigt, men i dette tilfælde er der en forklaring. Ole Nielsen startede med Ontech for mange år siden og har koncentreret sig om at lave DAC og i enkelte tilfælde forstærkere. Når man skal ud på det internationale marked er der et andet firma som også hedder Ontech (alarm via internettet) derfor er det meget nærliggende at kalde det NewOntech.Det er helt riktig observert, RoDa. "Kjennere", dvs de som holder seg noenlunde oppdatert på haifaifronten, vet hvem Ole Nielsen er. Han har tross alt konstruert DAC i over 20 år, og er en anerkjent størrelse i det store og forjettede utlandet. Imidlertid er jeg mer usikker på hans evne som forretningsmann. Firmaet har med årene skiftet navn fra Ontech, til Danish Audio Design (DAD) og heter nå NewOntech. Hvem vet, kanskje neste navn blir NewDaddy, eller noe like velklingende. Med mindre det kommer en helt ny konstruksjon, så er produktene stort sett samme. Firmaet driver med direktesalg for det meste, og kan dermed kundetilpasse sine produkter etter ethvert ønske. På denne måten kan prisene holdes lav(ere), men ulempen er at det finnes det et utall av varianter hva inn- og utganger angår. Gjennomgående virker det på meg som at han er besatt av PSU. Hans DACer er utrustet på den fronten på en måte som kunne sette mange forsterkere på plass. Om det er nødvendig, har jeg lite å mene om.
Takk for utredningen. Greit å ha informasjon om det man eierDet er nemt at komme med alle mulige påstande om hvorfor et firma skifter navn og i mange tilfælde er det sikkert også rigtigt, men i dette tilfælde er der en forklaring. Ole Nielsen startede med Ontech for mange år siden og har koncentreret sig om at lave DAC og i enkelte tilfælde forstærkere. Når man skal ud på det internationale marked er der et andet firma som også hedder Ontech (alarm via internettet) derfor er det meget nærliggende at kalde det NewOntech.
Ole Nielsen har lavet flere forskellige DAC til Danish Audio Design som de sælger i deres navn, men har ikke noget med firmaet at gøre derudover.
Skal lige siges at jeg har ikke nogen tilknytning til hverken NewOntech eller DAD, andet end jeg også har en af deres DAC og er meget tilfreds med den og den service Ole Nielsen tilbyder.
Skår i gleden at blåskjellene er ikke spiselige pt. Jeg vil spise østersene, men kona og ungene nekter meg gledenKos deg på family-camp.. Ser like fantastisk som årene før
Finnes ikke dårlig vær med riktig fjær, sier folk.Ser flott ut!
Været er som det er. Bare å koble ut og kose seg
Så, så.. Med all "avspasering" du har tilgode byr det seg vel flere muligheter...Skår i gleden at blåskjellene er ikke spiselige pt. Jeg vil spise østersene, men kona og ungene nekter meg gleden