The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Dire Wolf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    8.011
    Sted
    Viken
    Lykke til med nytt hus. Skal se det blir bra. Det følger en betydelig mengde stress i slike situasjoner men det rir du av. Sterk ung mann!

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    10.318
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    regn på frekvensforskjellen på 3,14(pi :rolleyes: ) og 3,78m og en snitt takhøyde på noe rundt der blir du ikke bare sittende i et kvadrat, men en KUBE!!!!:eek:
    Hehehe, hvordan du får et rom med spisst tak til å bli en kube, kan bare du selv forklare. Men jeg ser faren, absolutt. Det som er leit er at det må først demontere en skyvedørsgarderobe der inne før jeg får sjekke ut teori vs praksis.

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.146
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Tror din fremtid i "kuben" blir med Vera, stativ-, høyttalere, DSP og en umik der sola aldri skinner...🤪

Eller nei... Tror du får det meget godt til. Gleder meg til innflyttingsfest 🙂

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    10.318
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Tror din fremtid i "kuben" blir med Vera, stativ-, høyttalere, DSP og en umik der sola aldri skinner...🤪

Eller nei... Tror du får det meget godt til. Gleder meg til innflyttingsfest 🙂

Tja, hvis det gir meg det jeg søker, så åffor ikke, foruten Umiken da. Dit vil jeg ikke gå ass😬.

Fest og moro er jeg fan av, bare jeg får plassert resten av familien et annet sted.

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    10.318
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Høst og regn hver bidige dag. Ikke optimalt når man driver med salg, fotografering og visning av nåværende kåk. Synes likevel at fotografen har brukt Photoshop morosamt mtp at det var tåke og våt den dagen bildene ble tatt. Kledelig blå himmel! 😅

851_836314632.jpg

Lørdagen går til sjauing for å klargjøre kåken - det blir et lite helvete, for hvor skal man gjøre av all stasjet?!🙄 Visninger søndag og mandag, så forhåpentligvis kommer det inn et akseptabelt bud. Spent som faen😬! Har alltid fått solgt dagen etter visning, og krysser fingrene for at det samme skjer igjen.🤞

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    10.318
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Mye blest rundt Topping om dagen siden HFS har tatt merket inn. Måler visstnok sinnssykt bra. Hva skal herrene bak merket nå gjøre fremover, kan man lure på. Konstruere noe som måler enda bedre? Lissom 0,00001% til 0,000001%? Blir uansett gøy med blindtest - selveste syretesten for noen audiofile - for å avdekke forbedringer. Selv sliter jeg med å høre forskjell på de nyere DAC'ene, ofte mer enn jeg klarer å høre forskjell på kabler, men det er meg. Har dessverre ingen gullører. 🙄

Frikken

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.11.2004
    Antall liker
    583
    Sted
    Larvik
    Torget vurderinger
    8
    Jeg har også lest litt rundt Topping og HFS i og med at jeg er dac løs for tiden og ikke akkurat har tenkt å svi av budsjettet på digtallyd. Hvor overlegen er denne Topping saken kontra min forrige Parasound Z-dac feks? Den var jo i prisleiet som Topping er.

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    10.318
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Lykke til med salg! Fingers crossed :)
    Takk, men enda bedre om du tar med haifai-kassa di over og byr på kåken så det virkelig monner!
    Gode muligheter til å få god lyd i kåken garanteres, og kan vise til fine sannhetsvitner som har vært innom de siste 3,5 årene jeg har bodd her.
    Bare tenk på det bildet med meg i rosa truse her i stua - finner dessverre det ikke igjen - så er du sikret gode minner! ;)

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    10.318
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Jeg har også lest litt rundt Topping og HFS i og med at jeg er dac løs for tiden og ikke akkurat har tenkt å svi av budsjettet på digtallyd. Hvor overlegen er denne Topping saken kontra min forrige Parasound Z-dac feks? Den var jo i prisleiet som Topping er.
    Bare en ting å gjøre: Stole blindt på specs!😎

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer med ny bolig Gunner 🏘. Dette blir bra. Leier du bil og flytter selv får du også masse trening på kjøpet. Vær bare forberedt på at din gamle bolig er Sareptas krukke. Utrolig hva man har. Da vi flyttet tenkte jeg vi var så godt som ferdig og åpnet så bodene...... 15 turer til «miljøstasjon»

musicus

Musikk freak
    Ble medlem
    02.07.2015
    Antall liker
    4.793
    Sted
    Gbg
    Torget vurderinger
    4
    Good luck (stress) med flytt, fin anledning å slimme inventaret :cool:

mvh

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    2.942
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    3
    Takk, men enda bedre om du tar med haifai-kassa di over og byr på kåken så det virkelig monner!
    Gode muligheter til å få god lyd i kåken garanteres, og kan vise til fine sannhetsvitner som har vært innom de siste 3,5 årene jeg har bodd her.
    Bare tenk på det bildet med meg i rosa truse her i stua - finner dessverre det ikke igjen - så er du sikret gode minner! ;)
    :eek: :ROFLMAO:

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    10.318
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Gratulerer med ny bolig Gunner 🏘. Dette blir bra. Leier du bil og flytter selv får du også masse trening på kjøpet. Vær bare forberedt på at din gamle bolig er Sareptas krukke. Utrolig hva man har. Da vi flyttet tenkte jeg vi var så godt som ferdig og åpnet så bodene...... 15 turer til «miljøstasjon»
    La meg se, jeg har fire boder....🤔😬

The Gunner

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    10.318
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Lykke til med salget. Blå himmel er ikke å kimse av :) . Jeg vil ikke ha Topping, men er nok heller ikke i målgruppen da jeg liker musikk..:cool:
    Nei, nei, da må man jo bruke ørene sine. Da er det langt mer behagelig å tilhøre målegruppen ;)

• Haha
    Reaksjoner: HCS

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    9.469
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    9
    hvorfor trenger du mer sjauing og rydding?
    hadde du ikke en runde før foto, da?
    jeg skal møte opp på visning og lage kvalm, det er jeg god til.

Sist redigert:

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    17.146
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    20
    Nei, nei, da må man jo bruke ørene sine. Da er det langt mer behagelig å tilhøre målegruppen ;)
    Med alderen har det å se blitt viktigere enn å høre.. Blant annet damer.. Så mine brilleholdere, les ører, er neppe noe å skryte av. Men brillene er bra. Tror jeg.. :cool:..

ptb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    8.494
    Sted
    MDG´s forsøkslaboratorium
    Torget vurderinger
    12
    Forskjellen på å vasse i gjeld til anklene enn over hodet 😄
    Følger litt med på Farmen, og dette fikk meg til å huske et lite rim som ble servert der:

Jenta ut i sjøen skritta
    Og vannet rakk henne helt til - kne
    Dette rimer ikke jo
    Åh - bare vent til det blir flo

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn