The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.988
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Blir helt sikkert bra! Du får ta deg en tur til Asker og avreagere med et par øl 😊
    Asker om en mnd? Tar nok en tur dit, ja. Møtes vi der?

Trenger å avreagere, ja. Går dritt med Arsenal, ingen hifi og masse å gjøre. Spørs om et par øl er nok 😏

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.988
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Anlegget låter alltid best når man har vært borte fra det en stund. Når du omsider får det opp å gå igjen så blir det som å få ett nytt anlegg. Helt på høyde med nye kabelløftere. Og på toppen av det hele så får du en nyoppusset kåk. Jeg ser bare oppsider her 😀

Edit. Bortsett fra det med Arsenal da.
    Takker.
    Nå ble jeg faktisk litt mer optimistisk. Det bør dog nevnes sies at jeg er en sånn type som kjøper sand i Sahara og fryseboks i Nordpolen også 😝

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    12.266
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Asker om en mnd? Tar nok en tur dit, ja. Møtes vi der?

Trenger å avreagere, ja. Går dritt med Arsenal, ingen hifi og masse å gjøre. Spørs om et par øl er nok 😏
    Etter 40 år som Leedssupporter føler jeg skikkelig med deg 😏

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.988
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Bra valg av gulv , det blir riktig lekkert ! Virker som dere begynner å se enden på kaoset . 👍
    Takk.
    Tar litt og litt hver dag. Tar tid, men kommer ve i mål en eller annen gang.
    Litt dristig valg av gulvet, men vi er fornøyde. Det forrige var så å si kvistfritt, og dermed kjedelig. Jeg liker liv i treverket, det være seg på ht eller på gulvet.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    Enig med gulvet, godt valg! Spent på å høre hva du synes om Clones når du kommer så langt...

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.988
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Enig med gulvet, godt valg! Spent på å høre hva du synes om Clones når du kommer så langt...
    Takker!
    Du kjenner til Clones?
    Spent, ja. Om det ikke funker med AA Fino, så er det uansett ikke Clones’ sin feil. Har til gode å finne én dårlig test av den (eller dens forgjengere), men ting må naturligvis matches med hverandre, i det lille rommet.
    Det paradoksale, er at jeg har aldri hatt så stor stue før, men likevel ikke finner plass til hifien der🙄

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    12.266
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Hvor stor supporter er du? Kan du feks navn på minst 18 spillere i dagens stall, eller er du som en av disse «Liverpoolsupportere» som tyter frem først når det går bra?🤭
    Andy, Frank og Eddie Gray spiller vel enda?
    Viktigere å vite hva frisøren til Illan Meslier heter, så man ikke uforvarlig går dit ved et besøk i Leeds sentrum!

bevisfrond

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2005
    Antall liker
    529
    Torget vurderinger
    23
    Harry er nok eneste Gray som er igjen, og det er bare å krysse fingrene for at vi får beholde han lenge nok til at vi får se han herje for A-laget⚽⚽⚽

• Liker
    Reaksjoner: vim

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    Takker!
    Du kjenner til Clones?
    Spent, ja. Om det ikke funker med AA Fino, så er det uansett ikke Clones’ sin feil. Har til gode å finne én dårlig test av den (eller dens forgjengere), men ting må naturligvis matches med hverandre, i det lille rommet.
    Det paradoksale, er at jeg har aldri hatt så stor stue før, men likevel ikke finner plass til hifien der🙄
    Aldri hørt Clones men Hagto snakket jo varmt om merket, og forhandlet det i flere år. Jeg er sånn halveis på utkikk etter forsterker til det lille anlegget med ref3a mm decapo. Derfor litt ekstra nyskjerrig på forsterkere som kan funke i den sammenhengen.

Sist redigert:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.988
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Aldri hørt Clones men Hagto snakket jo varmt om merket, og forhandlet det i flere år. Jeg er sånn halveis på utkikk etter forsterker til det lille anlegget med ref3a mm decapo. Derfor litt ekstra nyskjerrig på forsterkere som kan funke i den sammenhengen.
    Ref3A har jeg hatt, både De Capo og Royal Master. Fine saker, så kanskje få tak i noe derfra igjen.

Hvor holder du til? Du kan eventuelt låne Clones og prøve ut selv🙂

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn