Design er ikke fastsatt enda, sitter og fikler i tegneprogrammet og prøver å finne løsninger på sammenføyninger og innfesting av komponenter som ikke krever for mye av produksjonsteknikken. Jeg akter å ikke bruke for mye penger på ting som ikke har med lydkvalitet å gjøre, samtidig som det blir OK å ha i mitt stuemiljø. Altså selv om stua er 90% ment for musikklytting.
Jeg har bestilt 6stk 16" fra GPA med Alnico, og når levering nærmer seg blir det nok også innkjøp av horn. Om jeg tester bassene med Uno Nano eller pakker dem ned til (heldige!) nestemann som ønsker dem vites ikke enda. Jeg begynner å bli såpass spent på dette at jeg nok ikke klarer å vente, og med tilbud om å få låne mellomtonedriver og diskant tror jeg dette kan gå veien riktig så kjapt.
Bafflene er planlagt å lages av beste kvalitet 24mm bjerkefiner. 2 lag i selve baffelen, ubestemt om tykkelse på støtter og bunnplate foreløpig. Vil bakmontere elementene for fin finnish og gjøre litt arbeid med overfres for å få fine avslutninger på verket. Også var det farge da. Klarlakk finer eller hvit? Sort? Hm....