Club 7 hadde god lyd ved minst ett tilfelle - konsert med Stanley Clarke (bass) og Miroslav Vitous (også bass) i herlig duo på syttitallet - med yours truly på ca. samme avstand som lyttepos. på bildet over! Ufattelig tøft.
Du har vel en formening om både Accuphase og Dynamic Precision vil jeg trotipper at lik tilt kan låte ulik grad av lys/mørk beroende på forsterkeri og evt kabler....
Det var hyggelig å høre. Vinn vinn.Må takke for hyggelig tilbakemelding og ikke minst besøket. Fikk meg både et par lærepenger (ups) og ny lærdom etter å ha sett og hørt hva en med godt gehør og solid erfaring får til med et par timer i lyttepos. Hørte litt på din innstilling i går kveld og har vel ikke hatt så naturtro lyd i min egen stereo noensinne.
Takk!
Og det låter innafor, godt innafor imho. Jeg hadde det i hvert fall veldig bra i lyttepossisjon.Å spille musikk er det viktigste, og 100% ferdig kan se ut som er vanskelig basert på hva en kan observere blant annet her på forumet. Selv de med mest fartstid her driver jo stadig å endrer å oppgraderer, med noen få unntak. Gjelder sikkert i mange hobbyer, og det er det ikke noe galt med
Jeg tar mer en gjerne en tur når det passer.
Vær ærlig og si det som det er - du hadde allerede benka deg til i sofaen kun iført tanga, med salongbordet fullt av øl og Bamsemums - for å se på reruns av Kardashian repriserHar veldig lyst til å legge skylden på besøket jeg allerede hadde, men det var nok på grunn av nerver det ble som det ble
Blir vel en tre mils tur på natoplank i dag...med blodsmak i munnen.Vær ærlig og si det som det er - du hadde allerede benka deg til i sofaen kun iført tanga, med salongbordet fullt av øl og Bamsemums - for å se på reruns av Kardashian repriserHar veldig lyst til å legge skylden på besøket jeg allerede hadde, men det var nok på grunn av nerver det ble som det bleOg for the record, jeg hadde ikke tenkt å bli med INN da, det var Gooner som ivret etter dette. Personlig er hornfrie anlegg, Glava og storkjefta håndtverkere ting som ikke er høyest prioritert, hehe...
I beste mening selvsagt. Og god påske! Opp på fjellet og i snøen med deg, det er bra for kols'en
![]()