Snickers-is
Bransjeaktør
Nei, det er også en driver på baksiden. Subene står neppe helt inntil veggen.
Hei!Gratulerer med flotte subber.
Spiller begge enheter via samme horn, eller er hornmunding på hver side?
Dette er vel en bagladet horn utforming hvor de frekvensområder som er i fase med den direkte/kontrollerte utstråling fra enheterne (fra hver sin side) blir forsterket.
Tok noen Mau IV Lowter bakladede horn med meg fra IS til No i sin tid (13 år siden ) fungerte fint i Island i betong stuer med hadde 0 bass i norske trehuse
Pleier ikke en dyr kabel å gi en ekstra oktav eller to i bassen i tillegg til å fjerne mange slør?Ellers ser jeg kabeldebatten fortsatt går friskt her inne. Håper ikke jeg får kabelskeptikerne på halsen nå, da jeg nettopp bestilte meg nye highendkabler for å få kablet opp neste sett med subber.
Vis vedlegget 782251
Ingen betydning ref. effekt/lengdeKanskje det hadde vært bedre med 2stk subber med 4kv kabel enn 4stk med 2,5kv?
Såååå totalt to paller med BASS... passe det!Vis vedlegget 779774
Siste del av flyttelasset ble hentet i helga.
4m2 passer sikkert helt fint i dette selskapetDefinitivt ikke for og skape en kabeldebatt, men burde ikke sub-kabel være på 4m2 ?
Just saying...når folk hører de bassene, er kvadratet på ht kabelen, det absolutt siste de kommer til å ha i tankene, believe me
Det var igrunn det første som slo meg, men han kan kanskje bruke den rakettrampa til noe i sammenhengen....Køddene å bøye da
Hørte to av disse for en ukes tid siden. Skjønner enda mindre av det med fire stknår folk hører de bassene, er kvadratet på ht kabelen, det absolutt siste de kommer til å ha i tankene, believe me
Viste nettopp bildet til hus sjefen. Forklarte henne størrelsen i forhold til det som står her.Det er ikke ofte jeg tenker «nå har du kanskje tatt i litt hardt, Magnus».
Men nå gjorde jeg det.
Vis vedlegget 787999
Meningsløshetens vidunderlige verden!! Meningsløst for noen - selve meningen for andre. Du får skifte navn fra Magnus til Magnum, vet ingen annen råd! På den annen side, dersom du måler opp fotavtrykket på høytt. og deler på husets totale antall m2 så blir anlegget forsvinnende lite og nærmest disproporsjonalt smått i forhold til totalen!Det er ikke ofte jeg tenker «nå har du kanskje tatt i litt hardt, Magnus».
Men nå gjorde jeg det.
Vis vedlegget 787999
Siri syntes det var fint og bedre enn mitt som tok karnappet med utsikten.....Det er ikke ofte jeg tenker «nå har du kanskje tatt i litt hardt, Magnus».
Men nå gjorde jeg det.
Vis vedlegget 787999
Det er ikke ofte jeg tenker «nå har du kanskje tatt i litt hardt, Magnus».
Men nå gjorde jeg det.
Vis vedlegget 787999
Dra anlegget opp i stua en dag, og pipa får en annen lyd - garantertViste bildet til fruen her... "Jeg synes det var fint, Magnus er bedre enn deg, han setter anlegget i stua, ikke gjemme seg nede i kjelleren som deg"
Dra anlegget opp i stua en dag, og pipa får en annen lyd - garantert