Tror nok de passer best på gulvet ja, ihvertfall noen svært små stativer hvis du skal ha de opp.Se der ja, får håpe du får til å plassere de skikkelig Lykke til, de der kommer jeg til å savne!
Takk for en god handel
Tror de gjør seg best ned mot gulvet, ikke så alt for høyt opp. Mulig med en liten tilt som nevnes lengre opp her. Må få sett på den hjemmesnekra sokkelen på de i morgen på lyse dagen.
Ser meget bra ut dette!Da har de kommet seg sånn noenlunde plassert.
Må man prøve finne den mest optimale plasseringa på den lille plassen man har...
Vis vedlegget 361010
Da tar man helg med med leiligheten for seg selv.
Traff på en hyggelig kar tidligere i uka som man skal ta seg tid til litt bedre bekjentskap med.
Vis vedlegget 361193
God Helg!
Nei, få som er mere hyggelig enn megMye man ikke vet, BT
Jeg kjenner bare en,MEG!!Nei, få som er mere hyggelig enn megMye man ikke vet, BT
Ingen grunn til å være beskjeden O!!Jeg kjenner bare en,MEG!!Nei, få som er mere hyggelig enn megMye man ikke vet, BT
O
Overhodet ikkeIngen grunn til å være beskjeden O!!Jeg kjenner bare en,MEG!!Nei, få som er mere hyggelig enn megMye man ikke vet, BT
O
TakkGatulerer med nye ht det er høytalere jeg kunne tenkt meg og hørt hjemme ser nå hvertfall bra ut
Kan anbefales på det sterkeste og få hus og eget lytteromHar så lyst til skru litt oppover på volumknotten... men bor i blokk... har for mye respekt for naboene... får vurdere flytte på landet.
Samboeren driver med oppkjøring til bil. Vi vurderer sterkt leie oss et lite hus litt utenfor Trondheim etterhvert når lappen er i boks.Kan anbefales på det sterkeste og få hus og eget lytteromHar så lyst til skru litt oppover på volumknotten... men bor i blokk... har for mye respekt for naboene... får vurdere flytte på landet.
O
Samme mener jeg,bedre med spotify connect enn Tidal på AirPlaySpotify låter faktisk meget bra med marantz sin na6005 streamer.. Hadde ikke trodd det
Ser ove å tiltet.. jaja.. får vel bare selge jeg å daStår her den. Fint plassert oppe på stereobenken. Fikk en liten tilt bakerst i skallen. Tror det heter X-Celll-tilten.
Smittsom du.