Prøvde skaffe en liten kjapp oversikt, men det er jo mer man har glemt man har hatt i hus enn hva man husker...
Vienna BBG.
En høyttaler som var en kjapp tur innom. Alt for lite saft i forsterkeren. Solgte de alt for billig til en kar som ens ærend kjørte t/r Oslo - Trondheim for de. De og Dynaudio 100 er vel salgene jeg fortsatt angrer den dag i dag. Spesielt BBG da jeg er sikkert på at de hadde stort potensiale.
Klipsch RF52mkII.
Optimal plassering.
SF Concertino.
Igjen så hadde man ikke riktig forsterker. Fikk ikke snøring på noe som helst ok lyd på de.
B&W CDM 1 SE.
Concertino ble byttet ut til B&W. Eldre høyttaler, men likte lyden fra de av det jeg kan huske tilbake.
Ligger til og med en CD og CD-spiller der. Ikke verst. Teac forsterker som heller ikke låt så verst.
Hegel HD20 og Abrahamsen V2 UP.
Tar jeg ikke feil ble Abrahamsen byttet mot Concertino. HD20 ble kjøpt sammen med DA 110A.
JBL og Line Magnetic 216ia.
JBL og LM 216. 216 på hjemlån, men ga mersmak. JBLene var helt ok
JBL ble solgt til en trivelig polakk som var fornøyd. Ikke noe bedre enn det.
Dared Saturn og en haug med div. Sansui.
Dared Saturn var vel karen som fikk opp øynene for rør. Det fra Sansui imponerte ikke nevneverdig foruten streameren.
Det var en kjapp gjennomgang av de siste to årene med HiFi. Grovt sett, sikkert noe som er glemt. Ai, ai.