Kan ikke anna enn å si meg enig med deg, Anders. Så godt som ny ting, og til den prisen... Merkelig.Vannvogna har jeg heldigvis aldri ramla av Lukta sist på en øl i jula.
Finner det heller merkelig at ingen vil kjøpe LM'en til en slikk og ingenting mtp. hva man får til prisen...
Da regner jeg med at du har sett Down By Law?Jim Jarmusch er helt sjef, Dead Man og Ghost Dog er inne på all time high lista til undertegnede.
Nei, har ikke det. Du mener at jeg burde? Er det revolvermenn eller samuraier i den også?Da regner jeg med at du har sett Down By Law?Jim Jarmusch er helt sjef, Dead Man og Ghost Dog er inne på all time high lista til undertegnede.
Jepp, det er kul musikk i Ghost Dog, det er egentlig veldig lite ukult med den filmen der. Aldri hørt på RZA, men vurderer faktisk å bestille filmmusikken selv nå som jeg ble minnet på det.Ghost Dog er en bra film. Spesiell musikk, RZA. Han hilser faktisk på RZA i filmen. Har OST og en orginal RZA uitgave av film musikken. Er litt nerd der.
Tom Waits musikk liker man også
Tror det går fint,RF 63 er ikke så vanskelige som frex RF 7 og RF 83. Sansui AU-717 klarer fint og drive RF 63 og da skal nok BA-F1 klare og dra deNoen som har noen formening om Sansui BA-F1 vil hamle sånn noenlunde opp med RF63?
Flere som mener den er den "vanskeligste" HT få til spille godt av RF modellene.
Power output: 110 watts per channel into 8Ω (stereo)
Frequency response: 1Hz to 600kHz
Total harmonic distortion: 0.008%
Damping factor: 100
Input sensitivity: 1V
Signal to noise ratio: 125dB
Speaker load impedance: 8Ω (minimum)
Dimensions: 430 x 187 x 430mm
Weight: 20.4kg
Det er nok sant, Ove
Men av det jeg har lest på utenlandsk fora så er BAF1 noe av de bedre effekt fra Sansui av det gamle. Er åpen på forforsterkere, men er Yamaha C-70 som står nærmest akkurat nå. Da selger anbefalte den selv + at man ikke må betale seg ihjel. C-70 skal heller ikke være så dum.
[/QUOTE)
Yamaha er bra match
BA-2000 til 5000 er drømmen av Sansui effekt for min del
O
Nei nedtur blir det ikke,låter nok bra den om den er i orden.Joda, det finnes mye som er mye fetere enn BAF1, men det koster som regel pittelitt mer penger i samme slengen
Har ikke hørt den selv enn så lenge, men noen nedtur tviler jeg på at det blir.
Det får man håpe på. Er med kvittering på service hos Teletor ganske nylig.Nei nedtur blir det ikke,låter nok bra den om den er i orden.Joda, det finnes mye som er mye fetere enn BAF1, men det koster som regel pittelitt mer penger i samme slengen
O
Lurt det!Det får man håpe på. Er med kvittering på service hos Teletor ganske nylig.Nei nedtur blir det ikke,låter nok bra den om den er i orden.Joda, det finnes mye som er mye fetere enn BAF1, men det koster som regel pittelitt mer penger i samme slengen
O
Legger heller i noen kroner mer for eldre utstyr som har vært inne til sjekk/service.
Da er det vel ikke usannsynlig at det er han jeg muligens skal hjem til?hørt mye bra om disse omega talerne med alnico magneter av en kjenning jeg har som også bor i trondheim som også har slike omega super 6
blir spennende å høre hva du synes om dem fulltoner er en sjanger jeg selv er nysjerrig på og
De egner seg nok bedre på jazz og akustisk enn feks blues og rock. Det var det som holdt meg unna da jeg var nære på å skaffe meg et par.Må ofre noe.
Det jeg leser av fulltone er positiv for min del. Gitar, akustisk og blues f.eks. Yamaha C70 og BAF1 heller mot det varme. LM'en blir rett og slett for dyr i oppsettet. Da jeg personlig liker bedre gammel Marantz/Sansui til Heresy. Super 6 ser spennende ut. Er "lettdrevne" stativer. Skal ha en stereo ekstra oppe i 2 etg. når vi flytter.
Stemmer det jeg leser av Super 6, så kan det bli kurant til slutt. Får jo hørt de hjemme hos karen i morgen på 300B (LM 217) Klasse A. Både LM og Omega blir nok uansett stående til han en tid framover. Må ha pre og effekt i hus før jeg drar inn noen nye høyttalere.
Ikke er de så stygge på utseende heller etter min smak.