kjenner meg veldig igjen i deg , med tanke på skulle helst hatt det i går osv
det er så dritt og ikke få landa når enn først nesten har landa for så ende opp med å selge alt , for så å tenke denna gangen skal jeg søren ikke gå på en smell, og begynner å jakte over alt og lese om alle mulige kombinasjoner for å være sikker på at man ikke ender feil,
angående det med impuls kjøp så kjenner jeg meg også godt igjen da jeg også sliter med den angsten og, da er det fort til å gå ``lette`` omveier som å bestille fra nett eller noen i nærheten fremfor å komme seg rundt og faktisk få hørt på div kombinasjoner og muligens finne ut hva man egentlig er ute etter, veldig tungvint å gå runda å bestille osv og satse på at det faller i smak, selv om man på noen ting burde kunne lese seg opp på, selv om det med lyd er veldig subjektivt
etter jeg solgte begge de gode cd spillerne mine så har jeg fort lurt på hvor søren skal jeg nå, hvor mye må jeg legge i en ``ny`` spiller for å komme meg dit jeg var, også begynner jeg å tenke vidre er det noe galt med høyttalerne kanskje de også burde byttes ut hmm? og så begynner man fort på nytt igjen
begynte å lure på de spendor a5-ene siden du var usikker på de hehe, men så er det det at hvis jeg går for de så må jeg vente med cd spiller igjen
så da er jeg like langt hehe, er veldig der skulle helst hatt det i forgårs til tider ,
er fortsatt veldig der selv at jeg heller ender opp med å satse på å bestille noe jeg ikke har hørt på fra for eks ebay som jeg har lest meg opp grønn på i forkant
hvis du er ute etter en musikkformidler av en høyttaler, så er ikke klipsch rf serien en troverdig vei og gå om du skal få realisme i lydbildet, men funker ypperlig til film og ``fest`` moro
men er du ute etter mellomtone magi/musikalitet og sømløshet da må du gå en annen vei en klipsch rf serien
etter min mening
mvh
ivan