The Last One
Hi-Fi freak
Kan legge til at jeg har mulighet for lån av Snell IV uten bytte/kjøp. Noe som vil skje så fort Vienna'ene blir solgt. Heller mot et salg.
Har jo hatt DA F 110A. De var gode deBare en tanke her;
Hva med å selge viennaene, og så kjøpe noen rimeligere/stativ HT og få på noe skikkelig grom elektronikk? Det er bedre det heller den veien.
Er MYE bra på brukten for tiden.
Gratulerer med salget. Håper savnet av Viennaene ikke blir for stort.Solgt!!
Da er spekulasjonene avsluttet. En kar som kjører fra Oslo nå. Da er Vienna'ene solgt.
Bruktmarkedet er litt "seigt" for tida og det er ikke sikkert at et salg av senter og bakhøyttalere går så fort-og til forventet pris. Vært lettere i gamle AvForum dagene.Nææ... finner ingenting spennende på nett i nærheten av Tr.heim. Hverken her eller sentralen.
Må vel ta en tur ned til byen snart...
RF-52 er forsåvidt såpass billig at man kunne forsåvidt handlet den ny hos Soundgarden. Fortsatt godt med kroner igjen etter Vienna'ene som kan legges av til annet snacks etterhvert.
Nesten så jeg tror jeg går for pakken. Selger unna senter og bakHT. BakHT har en stk. pris på 3000 alene. Står igjen med RF-52 til 4000,- alene, ny.
Klipsch RF52 II Høyttalerpakke 5.0 - Sort - Høyttalerpakker - Høyttaler
Du blir aldri fornøyd før du bytter ut HK.
DIY er ikke min greie, enda. Blir hjemme. Blir ingen spontane kjøp i dag. Tidenes råd til meg selv. Samme tullet all over... må ta det i rolig tempo nå. Lovte meg selv det. Fy, fy. Smekk på pungen.hehe er enda verre uten lyd det forstår jeg j,,,,,g godt klarer ikke d jeg heller er vel derfor jeg ofte havner litt halvveis med noe litt bra og litt dårlig i samma oppsettet
frister nesten å få tak i en stor nok eske så du kunne testa de selvbygg høyttalerne jeg har for å se om de kunne hatt noe av signaturen du er ute etter de er i ren mdf fåreløpig og så du selv kunne valgt finishen selv og forrige eier mente de kunne måle seg med talere til 25 k noe jeg kan være enig i om de får litt og elektronikk , krever ikke voldsomt for å bli dynamiske heller samtidig som de har high end kvaliteter og er stativ
mitt beste råd før du reiser til byen ta med deg huet og ikke bestem deg i dag
mhv
ivan