Reidar er verdens hyggeligste fyrHar ikke hatt gleden av å besøke Respons, men skulle gjerne gjort det
Klistre møbelfilt på SD-ene, så kan du skyve de rundt så mye du orker.Det stemmer - en tweak jeg benyttet, dog uten at jeg kan si den hadde stor effekt. Litt upraktisk når det eksperimenteres med høyttalerplassering
Jeg gjorde det, men da må de skrus fast til HT. Mine var løse. Har faktisk byttet tilbake til de originale fastskrudde hjulene.Klistre møbelfilt på SD-ene, så kan du skyve de rundt så mye du orker.
En skikkelig dame den platespilleren derOlje og silikon?
Absolutt - rett og slett vanskelig å holde fornøyd.Ikke før du har fikset noe så er det noe annet som er galt. Nå er hun imidlertid snørt og vartet etter alle kunstens regler så - bank i bordet!En skikkelig dame den platespilleren der
Ny olje til spindel og ny silikon til armbasen. Et lite støvplager lå i bunnen av armbasen, noe som var lite kledelig.Olje og silikon?
Ja har et originalt lokk. Helt tettsittende er det ikke. Det er en slisse til armkabelen.Ja, skjønner det med støv. Har du støvlokk?
På min er det silikon også på spindel.
Om du har et godt galvanisk skille på USB så tror jeg du er i mål. Med Intona på USB merket jeg ingen lydmessig forskjell på ny og gammel (støyende) strømforsyning.Artig å lese om hvordan dette har utvikliklet seg. .
Jeg opplevde tidligere i år at galvanisk skille på usb-overføringen førte til stor lydforbedring. Kanskje jeg også burde prøve bytte den separate sotm strømforsyningen?
La merke til at også andre svært gode dac’er - Holo Spring og May KTE - har fått galvanisk skille bygget inn på usb inngangen.
Byttet ut SOtM sPS-500 samme streamer som deg og Roon Nucleus+ til Hypsos. Absolutt et løft, særlig i bassen.Artig å lese om hvordan dette har utvikliklet seg. .
Jeg opplevde tidligere i år at galvanisk skille på usb-overføringen førte til stor lydforbedring. Kanskje jeg også burde prøve bytte den separate sotm strømforsyningen?
La merke til at også andre svært gode dac’er - Holo Spring og May KTE - har fått galvanisk skille bygget inn på usb inngangen.
Stemmer det helvax. Forforsterkeren som driver A5 er til venstre for musikk PC’en i bildet:Høres jo veldig bra ut.
Er dette i anlegget med dp a5 og Respons?
Neida. Den passive BPC 7.0 var jeg veldig godt fornøyd med. Veldig lite krydder den tok med seg. Problemet var Gain som ble for lavt utfra RIAA.Fikk du så mye "krydder" med forgjengeren til den lille sorte? Hadde en modell som het 90 eller noe på test. Da jeg gikk på skole i Los Angeles fikk jeg spørsmål om jeg ville ha noe norsk mat på påfølgende dags forelesning. Sa såklart ja.. Hva fikk jeg? Flatbrød.. .. Sånn var og mitt møte med Topping. Fylt av forventninger om ytelse på høyt nivå, pris på lavt og meg i komfortsonen I midten... Sånn ble det ikke, flatbrød alene er ikke et måltid, bare en tørr påminnelse om hva en riktig måltid kan smake..
Takker. Hjulene var på originalt, og er da vi flyttet hit kommet til heder og verdighet igjen. Gjør det enkelt å eksperimentere med plassering, selvom det ikke har vært mye av det egentlig.Gratulerer så mye med investeringa.
På bilde ser det ut som om du har gått tilbake fra SD føtter til hjul.
Det er greit å komme i mål,anbefales
Topping P90 fungerer som om du kobler DAC eller RIAA, eller en annen kilde rett i sluttrinn. Ingen forskjell! Topping P90 har i motsetning til de fleste forforsterkere ingen observerbar egen signatur. Lydmessig gjør den seg ikke bort, men en litt mer forseggjort fjernkontroll hadde jeg ikke takket nei til. Balansekontroll, eller tonekontroller har den heller ikke. En skjebne den deler med mange forforsterkere. Ikke noe problem for meg, men i enkelte oppsett vil det kunne være et savn.Det sier mye om Topping Pre90 - at en såpass rimelig forforsterker ikke gjør seg bort i det selskapet der.
Og at du kommer på å prøve dette - jeg bøyer meg i hatten