Nå har jeg løsnet litt på grepet i armlenet......Jepp!
Og takk! Du har helt rett, det er krevende å både spise, sove og være oppmerksom mann for min kjære om dagen .(være far klarer jeg alltid)
Er rett og slett en smule bergtatt av denne underlige lille forsterkeren og synergien med Uno Nano.
I går gjorde jeg også et..hold deg fast, et kabel-eksperiment. Byttet ut begge jumpere på begge horn med solid core Anti Cable.
(jeg er egentlig kabelskeptiker, men dette handler om fysikk, ikke metafysikk). Og ble rett og slett overrasket over hva jeg hørte.
Måtte justere både bassvolum og delefrekvens som konsekvens, mao - signifikante forskjeller!
Mer om det senere, jeg tror jeg skal lage Anti Cable tri wire til dem i dag..det må jo bare testes
O.
Det er vel her på sin plass å si på godt norsk "less is more", dæven den var flott.
Det er vel her på sin plass å si på godt norsk "less is more", dæven den var flott.
Tror du at du ville hørt forskjell melom tri-wire og standard i en blindtest?Whoa!
Tri-wire av AG Uno Nano med anti-cables completed.
Ser forjævlig ut(hjelp!), men du verden!
O.
Det kan ikke jeg heller skjønne, da lederen er lakkisolert.Tror du at du ville hørt forskjell melom tri-wire og standard i en blindtest?
Jeg har forresten selv også fått meg Anti cables. Er for tiden bortreist, så jeg har hverken fått sett eller hørt dem i oppsettet. Syntes bare at ideen bak kablene var litt fascinerende..
Kona er bekymret for utseende på disse kabler, siden de oppgis å være røde. Ser dette ille ut? Kontaktet konstruktøren av kablene og spurte om det ville være ok med en strømpe over dem. Han svarte at det ville forringe kvaliteten noe, men at jeg gjerne kunne prøve. Kan ikke fatte at en strømpe skal kunne påvirke kvaliteten..?
Tror du at du ville hørt forskjell melom tri-wire og standard i en blindtest?
Jeg har forresten selv også fått meg Anti cables. Er for tiden bortreist, så jeg har hverken fått sett eller hørt dem i oppsettet. Syntes bare at ideen bak kablene var litt fascinerende..
Kona er bekymret for utseende på disse kabler, siden de oppgis å være røde. Ser dette ille ut? Kontaktet konstruktøren av kablene og spurte om det ville være ok med en strømpe over dem. Han svarte at det ville forringe kvaliteten noe, men at jeg gjerne kunne prøve. Kan ikke fatte at en strømpe skal kunne påvirke kvaliteten..?
Gratulerer med inntreden i Naim-familien også.
Som 300B-mann (igjen - fra søndag) lurer jeg på hvilke 300B rør som står i på Wavacen?
Takker O.
Har sett på dette røret, og etter hva jeg har lest meg til blir JJ nok ett av tre/fire par jeg vil skaffe etterhvert.
Jeg hadde noen blokker på besøk for et par uker siden - dett var dett. MÅTTE bare ha igjen.
Vis vedlegget 141215
Ikke heeelt på Wavac-nivå utseendemessig, men jeg har alltid likt denne røffe stilen hos DPA.
Og så låter det knall- som er det viktigste (kan jeg trøste meg med)
Steike, så lang tid det er til søndag.
Spennende sak den der Naim ND5 XS'en. Kan du si noe om forskjellen fra Transporteren? Sitter med en Transporter selv og vurderer å bytte.
Mvh
Jan
Vet ikke om jeg har sagt det før, men dette er en finfin feelgood tråd
Det er nok mange som følger med i tråden din uten å skrive noe. Jeg gjør det, iallfall.Takk for det SannaX!
Oppleves vel i disse dager som jeg stort sett pludrer med meg selv, med noen få hyggelige unntak , så det er fint å vite at flere hygger seg! Musikkformidling burde jo strengt tatt handle kun om det, men kan undre seg noen ganger her inne...
Rock on!
O.
Vet ikke om jeg har sagt det før, men dette er en finfin feelgood tråd
DittoDet er nok mange som følger med i tråden din uten å skrive noe. Jeg gjør det, iallfall.
Har du lagt skateboardet på hylla, er det noe du sysler med fremdeles? Minnes du nevnte for noen år tilbake at du sto på longboard? Har ett par kompiser som kiter og det ser fantastisk tøft ut å leke seg på vannet. Jeg holder meg på brett jeg også, men da med snø som underlag.