Løfter fram tråden igjen for å høre om det er flere som har erfaringer med Deezer her? Jeg er i startgropa for streaming (tror jeg) og kommer vel til å satse på hifiutgaven av en av de tre store, Tidal, Deezer eller Qobuz, gjerne med Roon i tillegg. Tidal er jo den mest utbredte, men jeg er mer nysgjerrig på de to andre da musikksmaken er mer på klassisk og jazz m.m. Qobuz er jo ikke tilgjengelig i Norge foreløpig (noen som vet om/når det skjer?) men det er jo Deezer.
Lydkvaliteten hopper jeg over, den er sikkert mer enn bra nok. Så da lurer jeg på:
- hva slags sjangere er Deezer gode/svake på. Er det norsk musikk der?
- hvordan er Deezer å bruke? Fungerer det helt greit på egen hånd eller er det best sammen med Roon? Hvordan oppleves brukergrensesnittet i det daglige? Antar det er kurant med telefon eller ipad etc.
- Er det bra nok til å stå som eneste leverandør av streama mudikk eller er det kun et supplement til Tidal og Spotify? Hva kunne vært bedre?
Håper på innspill fra røynde brukarar.
Lydkvaliteten hopper jeg over, den er sikkert mer enn bra nok. Så da lurer jeg på:
- hva slags sjangere er Deezer gode/svake på. Er det norsk musikk der?
- hvordan er Deezer å bruke? Fungerer det helt greit på egen hånd eller er det best sammen med Roon? Hvordan oppleves brukergrensesnittet i det daglige? Antar det er kurant med telefon eller ipad etc.
- Er det bra nok til å stå som eneste leverandør av streama mudikk eller er det kun et supplement til Tidal og Spotify? Hva kunne vært bedre?
Håper på innspill fra røynde brukarar.