synes den ligner mer på en gammel bmw.coolbiz skrev:Jeg tipper Mazda lot seg inspirere av den Maseratien. (=> "Mazdarati"?)
Den på Finn måtte vel dekke "Pytt & Panne"gjelden.bambadoo skrev:Ikke lenge siden en slik lå på finn.no men absolutt ikke gratis...
Hehehe. Good'une! Kred!coolbiz skrev:Jeg tipper Mazda lot seg inspirere av den Maseratien. (=> "Mazdarati"?)Voff skrev:For de som har lyst på en Maserati for en "billig" penge og er litt sånn handy..... ;D
Vidar P skrev:Hehehe. Good'une! Kred!coolbiz skrev:Jeg tipper Mazda lot seg inspirere av den Maseratien. (=> "Mazdarati"?)Voff skrev:For de som har lyst på en Maserati for en "billig" penge og er litt sånn handy..... ;D
Mazda kom ikke heeeelt i mål sånn helhetlig da kanskje.
Vidar P skrev:Hehehe. Good'une! Kred!coolbiz skrev:Jeg tipper Mazda lot seg inspirere av den Maseratien. (=> "Mazdarati"?)Voff skrev:For de som har lyst på en Maserati for en "billig" penge og er litt sånn handy..... ;D
Mazda kom ikke heeeelt i mål sånn helhetlig da kanskje.
hifiguru skrev:Gran turismo er jo også en nydelig bil, men hvorfor skulle de klistre på de Ford Galaxy-esq baklyktene?
Vet ikke om jeg er helt enig men R107 er meget sjarmerende men helst uten jalla blingfelger og ihvertfall uten USA-fangere, blarg!!Ove W skrev:Det peneste MB har laget,tidløst design.
O
Helt feil, hverken tidløst (veldig 70/80-tall) eller i nærheten av det peneste fra MB ... IMHO ... 8)Ove W skrev:Det peneste MB har laget,tidløst design.
O
Enig med felgene,måtte bare prøve de. Har orginale lorinser til den,usa fangere er ikke fine,men lyktene er mye kulere.hifiguru skrev:Vet ikke om jeg er helt enig men R107 er meget sjarmerende men helst uten jalla blingfelger og ihvertfall uten USA-fangere, blarg!!Ove W skrev:Det peneste MB har laget,tidløst design.
O
Sånn!
Ikke helt enig vedr lyktene hller jeg da heheheOve W skrev:Enig med felgene,måtte bare prøve de. Har orginale lorinser til den,usa fangere er ikke fine,men lyktene er mye kulere.hifiguru skrev:Vet ikke om jeg er helt enig men R107 er meget sjarmerende men helst uten jalla blingfelger og ihvertfall uten USA-fangere, blarg!!Ove W skrev:Det peneste MB har laget,tidløst design.
O
Sånn!
O
Enig. BMW E30 M3 og RS500 cosworth er høyt ønsket.Anonym skrev:De to her skulle jeg investert i hvis jeg ble rik over natta 8)
Duverden der kjørte store deler av bilbanebilene mine forbi 8)hifiguru skrev:Men, den som var ung i 1966 og var utstyrt med 8mm kamera! (Skulle vært lyd da men her er det mange vakre bildesigns)
Ingen vits å kjøpe disse i Euro; fåes for under 100 000kr fra USA.eldo472 skrev:Rolls Rolls Camargue er litt av en bil, hva synes folket om den. Den er er ikke for vakker, slik at det faktisk er mulig å kjøpe et supert eksemplar mellom 30 000 og 65 000 .
Denne du viste var defekt, tør ikke tenke på hva det koster å få en slik i perfekt stand.Voff skrev:Ingen vits å kjøpe disse i Euro; fåes for under 100 000kr fra USA.eldo472 skrev:Rolls Rolls Camargue er litt av en bil, hva synes folket om den. Den er er ikke for vakker, slik at det faktisk er mulig å kjøpe et supert eksemplar mellom 30 000 og 65 000 .
Camarguen er vel ikke Pininfarinas mest vellykkede... ??? Hans 400i er vel hakket penere 8) Lett å se at de har samme opphav. Camarguen er vel noe penere enn de øvrige modellene fra RR på den tiden....
Den er ikke defekt men trenger lett restaurering. Du klarer knapt å finne disse i USA til mer en $25 000. 65 000 Euro er alt for mye. Tror forøvrig ikke RR er nødvendigvis så voldsomt dyrt å holde sammenlignet med en Ferrari ;Deldo472 skrev:Denne du viste var defekt, tør ikke tenke på hva det koster å få en slik i perfekt stand.Voff skrev:Ingen vits å kjøpe disse i Euro; fåes for under 100 000kr fra USA.eldo472 skrev:Rolls Rolls Camargue er litt av en bil, hva synes folket om den. Den er er ikke for vakker, slik at det faktisk er mulig å kjøpe et supert eksemplar mellom 30 000 og 65 000 .
Camarguen er vel ikke Pininfarinas mest vellykkede... ??? Hans 400i er vel hakket penere 8) Lett å se at de har samme opphav. Camarguen er vel noe penere enn de øvrige modellene fra RR på den tiden....
Bedre med en slik:
Det samme gjelder 3200GT; en bil som ser mye bedre ut i vrikeligheten enn på bilder. Den kan billig nå i Europa; under 20 000 Euro. Norske avgifter gjør det vel mindre interessant... :'(Gjestemedlem skrev:Fikk tittet litt på en slik i helgen. Du verden for en lekker bil. Ser ikke så spesiell ut på bilder, men på nært hold var dette en fryd.
"Lett restaurering" passer greit for en Chevell eller Mustang. Motivet for å kjøpe en Rolls Royce er jo å oppleve kvaliteten og det fine håndverket. Man kan sikkert kjøpe en enda mer sliten dele-bil og skru over motoren. Har sett folk sette 350 Chevy i Rolls Royce, ikke akkurat noe som hever brukt verdien vil jeg tro.Voff skrev:Den er ikke defekt men trenger lett restaurering. Du klarer knapt å finne disse i USA til mer en $25 000. 65 000 Euro er alt for mye. Tror forøvrig ikke RR er nødvendigvis så voldsomt dyrt å holde sammenlignet med en Ferrari ;Deldo472 skrev:Denne du viste var defekt, tør ikke tenke på hva det koster å få en slik i perfekt stand.Voff skrev:Ingen vits å kjøpe disse i Euro; fåes for under 100 000kr fra USA.eldo472 skrev:Rolls Rolls Camargue er litt av en bil, hva synes folket om den. Den er er ikke for vakker, slik at det faktisk er mulig å kjøpe et supert eksemplar mellom 30 000 og 65 000 .
Camarguen er vel ikke Pininfarinas mest vellykkede... ??? Hans 400i er vel hakket penere 8) Lett å se at de har samme opphav. Camarguen er vel noe penere enn de øvrige modellene fra RR på den tiden....
Bedre med en slik:
Det er det. I tilleg er den en skikkelig grand tourismo med seter bak og et hendig bagasjerom. Og selvfølgellig en tolvsylindret Ferrarimotor ;D. Den er antagelig en bil som om mulig ser ennå bedre ut i vrikeligheten enn på bilder. Den er 1.80 brei, 4,81 lang og bare 1,3m høy.eldo472 skrev:Ferrari 365gt/400i er vel veteran nå og er vel det billigste alternativet hvis man vil kjøre Ferrari med V12.
eldo472 skrev:Rolls Rolls Camargue er litt av en bil, hva synes folket om den. Den er er ikke for vakker