Nordenstam skrev:Ta 996 fronten og F4 hekken og det nærmer seg ultimat porno:65finger skrev:den ultimate Racingmotorsykkelen
![]()
![]()
Er noe med de derre fire rørene som er uimotståelig..
Tåredryppende vakkert!!
Nordenstam skrev:Ta 996 fronten og F4 hekken og det nærmer seg ultimat porno:65finger skrev:den ultimate Racingmotorsykkelen
![]()
![]()
Er noe med de derre fire rørene som er uimotståelig..
Den Peugeoten er vel ikke noe designunder, men hildrande du for en bil. Skulle meget gjerne ha hatt den.R.E.S. skrev:Når jeg ser hva du har på fjerde plass (Peugeoten), så er jeg glad du glemte nummer fem ;D
Roy
I 1980 så den allerede ut som en tjue år gammel fremtidsstudieSupertramp skrev:Bulldog 1980 er vel ikke akkurat pen.......
Sett to ved siden av hverandre om du absolutt må ha fire hjul!R.E.S. skrev:
Feil. Utgangspunktet var AC Ace, lansert i 1953, ca. 10 år før Spitfre.erato skrev:Det var den bilen hvor du visstnok måtte være forsiktig med å ruse motoren foran rødt lys, fordi du risikerte at bilen vandret ut av fila du sto i. En hardt trimmet big block V8 i det som i utgangspunktet var et Triumph Spitfire karosseri innebar visse risiki kan man si. Men nydelig bil (selv om den bør være i Shelbyblå), det samme med Ghiaen.
Jeg synes den er kjempefin - Echte charakteren haben ecken und kanten...Terka skrev:Hva synes dere om dette bildesignet da? ;D
Hehe! Må nesten si meg enig med deg siden jeg har 460 modellen selv!Fenalaar skrev:Jeg synes den er kjempefin - Echte charakteren haben ecken und kanten...Terka skrev:Hva synes dere om dette bildesignet da? ;D
(Men så har jeg en selv, da...)
![]()
Godt at det kom fram. Hadde tenkt å skrive om den selv, og det før erato kom med sin lille missforståelse av opprinnelsen til Cobra. Sistnevnte variant er vel mer brutal enn vakker, men var min absolutte favoritt rundt midten av åttitallet.Pink_Panther skrev:Feil. Utgangspunktet var AC Ace, lansert i 1953, ca. 10 år før Spitfre.erato skrev:Det var den bilen hvor du visstnok måtte være forsiktig med å ruse motoren foran rødt lys, fordi du risikerte at bilen vandret ut av fila du sto i. En hardt trimmet big block V8 i det som i utgangspunktet var et Triumph Spitfire karosseri innebar visse risiki kan man si. Men nydelig bil (selv om den bør være i Shelbyblå), det samme med Ghiaen.
http://en.wikipedia.org/wiki/AC_Ace
Får du tak i en S800 er det bare å kjøpe de er verd sin vekt i gull ( Omtrent )baluba skrev:Honda har ikke bare begått forbrytelser mot det visuelle. Her med den lille perlen S800, som hadde en liten og frisk motor samt lav vekt.
![]()
NSU var vel allerede en del av Auto Union, men jeg skal ikke uttale meg med sikkerhet. Det jeg derimot kan uttale meg om er at RO80 endte opp som plattformen for Audi 100, en langtfra like spennende og karismatisk skikkelse i bilverdenen.Voff skrev:NSU RO80 ble visst i 1968 og var svært futuristisk for sin tid. Den var også så teknisk avansert at NSU i praksis gikk konk og endte vel opp i Audi i VW konsernet. Bilen hadde en wankelmotor som det visstnok var mye problemer med. En Tysk premiumbil som konkurrerte med BMW og Mercedes. En klassiker!
Auto-union ble vel kjøpt opp av Vokswagen fra Mercedes i 1965. NSU fusjonerte med Autounion i 1967. I 1969 ble firmaet Audi NSU Auto Union AG dannet. NSU hadde fabrikk i Neckarsulm som i dag er en Audi fabrikk hvor bla A6 bygges. RO80 ble produsert fram til 1977.baluba skrev:NSU var vel allerede en del av Auto Union, men jeg skal ikke uttale meg med sikkerhet.