Hehe Du får sende en formell appell til de høyere forum-makter!Nei, det var som svarte.....
Dette strider jo mot Grunnloven § 100!
Jeg synes i alle fall han bør få tilgang til denne tråden. Innlegget hans var jo av de bedre, og her er det stor takhøyde.
Forøvrig er det litt ironisk at jeg nå begynner å få litt sans for en del av de tingene Kortvarig har argumentert for. Begrensningene til blindtester, illusjonens betydning, viktigheten av naturlige referanser, hvordan små endringer som hver for seg knapt er hørbare kan bli hørbart når det settes sammen, m.m. Men en annen argumentasjonsform hos Kortvarig hadde nok gjort det betydelig lettere å se verdien i argumentene hans bak all støyen...
----
EDIT: Forresten synes jeg det er litt rart at så mange av de mest hardbarkede subjektivistene har vært så skeptiske til å utforske aktive høyttalere. En av de subjektivistiske trossetningene er jo nettopp at et system er en "helhet" og at alt må matches perfekt mot hverandre. Hva kan da være bedre enn en ferdig aktiv høyttaler, der alt er matchet og fintunet fra produsentens side? Et helhetlig system så godt som noe! Kom til å tenke på det fordi jeg merket meg at Kortvarig nettopp ikke har vært så skeptisk til aktive høyttalere, men for eksempel uttalte seg positivt om Kii Three.
Sist redigert: