R
Roysen
Gjest
Fra mitt ståsted er den eneste rettferdige linjen å følge at alle er uskyldige inntil det motsatte er bevist. En svindelanklage er nettopp derfor bare en anklage inntil anklagen kan verifiseres. Derfor mener jeg at forumets regler bør følge rettstatens prinsipper. Man må huske på at at den fornærmede part kan gå til rettslige skritt ved spredning av falsk/fabrikert informasjon som har skadelig virkninger på den fornærmede. Ønsker HFS å være sikker på å ikke være del i slik spredning er eneste utveg å forby den typen innlegg som ikke er verifisert.Jeg tror ikke vi er så uenige om det. Når det gjelder teknisk dokumentasjon, fotografier og videoer så tar jeg gjerne det som dokumentasjon selv om det ikke stammer fra noen jeg personlig kjenner eller fra produktenes markedsføringsavdeling. For ofte er det jo slik at de produktene som ikke tåler dagens lys, er dem hvor det er minst mulig åpenhet fra produsentens side.Ingen har noensinne påstått at du behøver å ta delte subjektive erfaringer som noen fasit. Det er snarere du og dine som avkrever dokumentasjon som verifiserer disse subjektive erfaringene. Når dere aldri får de forstår jeg ikke hvorfor dere fortsetter å spørre etter den. Deling av subjektive erfaringer er ment til de som mener at de har brukt for den. Ingen bør ta den som noen fasit fordi den nettopp er subjektiv.
Mvh
Roysen
Hvis det derimot postes falske bilder så vil jeg også reagere på dette. Hvis det ikke er noen grunn til å tro at bilder er falske eller manipulerte så har jeg heller ikke noe grunnlag for å tvile på dem.
Mvh
Roysen