Aurora
Æresmedlem
Slike har jeg adri sett i praksis... jeg har IR termometer..
Well så undres jeg over at din holdt så længe uden at gå i stykker.Du er nå en morsom skrue, du Drossel..... Neida - jeg har nok ikke loddet mye.... bare 44 år som ingeniør i forskningsmiljøet....
Det vet jeg ikke. Jeg avskyr VOEC siden jeg bestiller som firma.Men hvordan er det med moms? Er det registrert i VOEC? Kjedelig å betale ekstra fortollingsgebyr.
Min WECP20 er fra ca 1990. Har aldri byttet noe på den.Har skiftet kontaktsæt og varmeelement mange gange. Aldrig mere Weller.
Mystiskt - jeg fik et råd fra en tidligere Bruel&Kjær mand at ikke slukke og tænde den for meget, men bare lade den køre. Kanskje det var en fejl at følge det. Men jeg har også loddet rigtigt meget på sølv. Det kræver meget varme. Desuden mange tykke ledere.Min WECP20 er fra ca 1990. Har aldri byttet noe på den.
Hei. Jeg har akkurat bestilt denne selv. Men det var litt utplukket for spisser hos de akkurat nå. Noen som vet andre som selger spisser som passer denne? Gjerne litt mer utvalg enn kjell & company har.Jeg kjøpte 60Weren fra Kjell&co og den har fungert helt supert til litt hobby lodding. https://www.kjell.com/no/produkter/...verktoy/dibotech-loddestasjon-pro-60-w-p40570
For lite effekt skyldes vel at du har kjøpt feil loddebolt i forhold til bruken?Har haft Weller. Skulle repareres ustandseligt. Nyt varmelegeme og nyt kontaktsæt og desuden for lidt varme.
Opplagt.For lite effekt skyldes vel at du har kjøpt feil loddebolt i forhold til bruken?