- Ble medlem
- 04.09.2012
- Antall liker
- 241
Noen som har hete tips til vellydende spillere til fornuftig pris? Skader ikke om de har utseendet med seg heller. Skal spilles på Devialet 200/400 og VA The Music (på sikt) i et dedikert lytterom.
Ny eller brukt? Er du ute etter "vedlikeholdsfritt"? Direktedrift - Audio Technica eller Techinics er det jeg vil anbefaleNoen som har hete tips til vellydende spillere til fornuftig pris? Skader ikke om de har utseendet med seg heller. Skal spilles på Devialet 200/400 og VA The Music (på sikt) i et dedikert lytterom.
Har rundt 40 stk og kjøper nok minst like mange i år. Poenget er også å bli bedre til å lytte til hele album.Hvor mange LPer har du og hvor mange vil du kjøpe i år?
Max 10k som et startpunktHva vil du si er fornuftig pris?
Jeg har en mistanke om at den spilleren ikke helt passer trådstarters budsjett på 10KVil gjerne få anbefale den eg bruka sjøl. Er så sinnsjukt fornøyd med den.
Vis vedlegget 994167
Vis vedlegget 994168
Muarah MT2 SE heite den. NB eg er referansekunde for butikken som selge Muarah. Og lika ikkje å anbefale ting eg har sjøl egentleg. Men dinne platespelaren må det tipsast om.![]()
Sorry ser vi skrev innlegg samtidig, var ok budsjett når eg leste innlegget. My bad. Da utgår den her ja.Jeg har en mistanke om at den spilleren ikke helt passer trådstarters budsjett på 10K![]()
Sorry den er ikkje i budsjettet til trådstarter.Hva er prisen Retep?
60K med arm.Hva er prisen Retep?
Og der var plutselig begge på 20% jubileumssalg hos Stereofil.Skal den være manuell, halvautomatisk eller helautomatisk?
Ellers så åpner det seg opp litt om du setter 12000,- veiledende som max, @Petrucci:
Technics SL-100C (Halvautomatisk)
Rega Planar 3 50th Anniversary Edition (men jeg liker ikke den pickupen. Manuell)
To veldig ulike platespillere.
Pluss pickup...?Max 10k som et startpunkt
Gratulerer med flott spiller. Nagaoka MP serien er mye lyd for pengene - uansett hvilken versjon du velger. Din Devialet 200 Expert skal ha et kompetent digitalt riaatrinn innebygget.Endte opp med en Avid Ingenium P&P! Etter litt lesning skjønte jeg fort at jeg trenger en ny pickup nærmest uansett hvilken spiller jeg endte opp med. Så budsjett på 10k er glemt for lenge siden. Noen som har noe forhold til Nagaoka? Mange snakker fint om MP150/200/500
Takk! Ja, litt av grunnen til at jeg orket å prøve meg på vinyl igjen var pga hvor enkelt alt blir med Devialet. Noen som har erfaring med riaatrinnet der?Gratulerer med flott spiller. Nagaoka MP serien er mye lyd for pengene - uansett hvilken versjon du velger. Din Devialet 200 Expert skal ha et kompetent digitalt riaatrinn innebygget.
Mvh
-BB-