steinost
Æresmedlem
Det er på dette punktet du tar feil.Trur ikke jeg trenger 4x15 jeg heller men vert artig da, ellers blir det 2x15 eller 2x12 eller kanskje 4x12 får se nå, vil ikke ha overkill med bass eller er det som oftest i mange kino saler rundt om, høres mang gang ut som di spiller mer enn subbene er ment for.Skulle du bomme på Rythmik er jeg temmelig sikker på at det er en av de absolutt letteste produktene å bli kvitt uten stort tap igjen. Det er mange som vet mye om disse, uten at det aldri blir skrevet om de.
Men jeg har selv eid 2 stk F12SE og kalibrert for andre som har hatt F12SE. Det er skikkelig gode saker.
I mitt rom gav 1 F12 mer output enn 2 av SVS sine lukkede SB12NSD. Så jeg tviler på at du trenger 4x15 ".
Angående priser når dollaren var 6-7 kr så la man på en 0 bak summen i dollar og traff ganske rett på. Altså 1000 dollar ble da 10.000 kr. Sikkert annerledes i dag med høy dollarpris.
Imagine
Blir ikke for mange, de får heller mindre å jobbe med.
Dette forsto ikke jeg heller før jeg gjorde det om til 8X15 og nå er det 4 til på vei inn i motfase for å ordne et par feil.
Ikke bekymre deg over for mange.
Disse rådene er det flere som prøver å gi deg.