Jeg har tenkt igjennom det der-Mest sannsynlig. Er muligens en avart av det royale «vi».
Anekdotisk poengsnuing:Svigerfar tapetserte stue og kjøkken en gang i året!
Velkommen i min verden!Anekdotisk poengsnuing:
En kompis sto, tilbake i forrige årtusen en gang, ute i gangen og titta inn på et ferdigpynta hus litt utpå lillejulaften, og da slo det ham at 'den trappa opp til andre bare MÅ flyttes. NÅ!'
BangKræsjBoom og alt var klart før ribba ble servert dagen etter.
Var kjerringa imponert? Næh, ikke nevneverdig
Du er en modig mann........Har brukt svært mye tid på å analysere hva som gikk galt og tror for egen del at det utartet seg royalt når jeg - nyforelsket og jævlig - begynte å kalle henne «prinsesse». Skulle gått rett på å bruke imperativ (befalende form) og »kjerring. Har prøvd det i det siste, men har virkelig ikke hjulpet. Er vel noe med timing.
Vi er enkle mennesker her nede i fjæresteinene. Skulle vi lagt enstavs fiskebeinsparkett i dette gamle huset, måtte det være i forbindelse med et forsikringsoppgjør etter en oversvømmelse.Hva ble lagt på gulvet? Ser ikke helt forskjell ... Kunne lagt fiskeben - parkett, dere som bor så nære den store "dammen"..
Takker så mye for link!Hei @tkr prøv å gå til denne linken for hjelp.
Mvhiterate-ch cyberduck · Discussions
Explore the GitHub Discussions forum for iterate-ch cyberduck. Discuss code, ask questions & collaborate with the developer community.github.com
Focal
Takker igjen!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don`t........Takker igjen!
Som du sikkert har forstått, så er dette ikke akkurat min sterkeste side. All hjelp mottas med takk!
Mvh
Regner med at det løser seg før eller siden, ja. Koster bare tid og penger......There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don`t........
Men som Tibuktu sier: Det løser sig.....
mvh
Proffen
Han som satte det opp heter Espen. Da han satte det opp, var han en halvstudert røver som jobbet litt med data. Nå er han IT-ansvarlig i et stort firma med kontorer over hele Skandinavia. Litt vanskeligere å få kontakt med, adskillig vanskeligere for ham å finne tid til en slik filleting. Derav min forespørsel her.Hei tkr, den som satte dette opp for deg sist må kunne hjelpe. Kjenner ditt oppsett.
Det er jo det som er problemet. NAS ser ut til å være utilgjengelig selv om alt viser grønt lys, og NAS er tilkoplet med nettverkskabel. Bruker Roon, og det eneste Roon finner på NASen, er 44 cder, og det ser ut til at det er de siste som ble lagt inn på serveren.Eg forstår det slik at serveren er eit lokal NAS, der musikkdisken er mounta (kopla til) som ein nettverksdisk på datamaskina du bruker til avspeling? Og at denne anda di gjer den jobben?
Har NAS-et eit webgrensesnitt eller noko du kan bruka for å sjå at alt er ok?
(Den som sette dette opp for deg burde ha gjort sjekk nr. ein, at alt startar problemfritt etter straumstans)
Særleg ein BOFHRTFM var standard svar før i tiden, når en bruker spurte en Unix admin.
Det er mulig at noen med vesentlig mer IT-kunnskap enn jeg kan kople seg på. Jeg kan det ikke.Det var jo beint fram besynderleg. Ikkje at du ikkje får kontakt, men at det faktisk er 44 album der. Kan du spela dei? Det minner om nokre Roon-problem @ragwo fortalte levande og interessant om.
Du kan altså ikkje kopla deg på NAS via eit web-grensesnitt og sjå at alt er OK?
Husker ikke hvilket OS. Sierra eller noe sånt?
Har forsøkt å restarte i forskjellige rekkefølger, ja. Serveren er koblet til min Mac Mini via ethernetkabel og en hub,Har du prøvd å slå av og på i litt forskjellig rekkefølge:
Hvordan er nettverket koblet - kablet/WIFI?
- Altså slå av og på NAS, mens Metric slå på.
- Slå av og på Metric mens NAS Står på.
- Slå av nettverket med NAS OG Metric står på.
Det kan du ha rett i.Sierra var en Apple macOs version fra 2016.