HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.403
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Akkurat det sa jeg ingenting omSelv under påvirkning av alkohol
Akkurat det sa jeg ingenting omSelv under påvirkning av alkohol
Det er deg det, sier mye uten å ha sagt det døytAkkurat det sa jeg ingenting om
Helt rett Hasse Tåler ikke varmeAhaaa...... Derfor, du var litt "merkelig" sisst vi mødtes i Hjørring??
Du satt jo mitt i solen
Er godt, men sukker og kremfløte er bestEn sommer går skummelt fort, gitt! Jordbærsesongen i tkr Towers er litt på hell, men fremdeles kan vi spise egne bær til det nesten tyter ut av ørene på oss. En hyggelig kunde og hesteeier spanderte noen sekker med hestemøkk, og det gjorde jammen vei i vellinga. Aldri hatt så mye bær!
Vis vedlegget 1035215
Dagens fangst.
Vis vedlegget 1035216
Best med vaniljesaus, IMO.
Mvh
Med all respekt, der tar du rett og slett feil!Er godt, men sukker og kremfløte er best
Takk for respektenMed all respekt, der tar du rett og slett feil!
Mvh
Jeg kunne da ikke si rett frem at "nå tøver du fælt".Takk for respekten
Ligger på Intensiven på Sande Auto i Drotningsvik. Fikk beskjed om at det kan bli et langt klinikkopphold.Nå hvordan er det med pasienten (Bilen)
Nei, det hadde ikke tatt seg ut, bedre å pakke det inn i bomull. Dropp Jamesonen så skal jeg ikke mase mere om det.Jeg kunne da ikke si rett frem at "nå tøver du fælt".
Men jeg skal spesifisere litt:
Den uslåelige komboen er jordbær med vaniljesaus, en Jameson og denne:
Vis vedlegget 1035217
Mvh
Dekket lading av bil? Nei, ikke det jeg vet om. Hvordan det, hvis du har en bensiner leiebil, får du da ikke dekket bensinregningen?Nei, det hadde ikke tatt seg ut, bedre å pakke det inn i bomull. Dropp Jamesonen så skal jeg ikke mase mere om det.
En annen ting, får du dekket utgiftene til lading av bil?
Jada! Har nå denne her, da. Fidelity Research FR 1 mk. 3 :Har du en Guernica?
Foreløpig svar er at det ser ut til å være almengyldig. Ny pickup, og det er t.o.m. bass på denne:En må så passe trøk at Håret legger seg fint bakover selv om det er hvit.
Takker!Grattis med suverent god Pu.
Hvis du ikke liker å fikle, er det ikke noe særlig lurt å starte med vinyl, IMO.Grattis med en ny pu som nå er blitt din gode venn . Men du vet tålmodighet er en dyd når det fikles med små ting.
Hvor har du det ifra at fiklingen min foregikk helt fritt for bannskap og ukvemdsord?Jo jeg liker å fikle med ting som i utgangspunktet vil lagge krøll og en del ord og uttrykk som ikke passer på trykk eller i andres nærvær.
Hva er det der?Jeg regner jo med at du er så dreven med pu og head skjell at slikt fore kommer i sjeldenhet , men hva vet jeg.
Her er noe av min hobby for ute hifi, som kan skape en del plyndrer og forbindelse når en bøyer rør.
Vis vedlegget 1038416
Wow.Det er pc på hi end planet for garming og video redigering.
Samme her hos megHer i huset skygger jeg unna data etter beste evne.
Venter i spenning på anmeldelse av komboen...Jeg har gått og ventet på en liten pakke , og i dag kom den. Gider aldri å tvære ting ut, så her er «før» bildet:
Vis vedlegget 1038394
-Og her er «etter». Nytt aluminiumshus til Denon DL 103 LC ii :
Vis vedlegget 1038395
Headshellet er et gammelt Fidelity Research, og i dag valgte det å gjøre ting vanskelig for meg. Justerte VTF og VTA i hui og hast, skrudde headshellet på og fikk lyd i en kanal. Av med hele greiene, teite til kontaktene, skru allting på igjen- og fikk bare lyd i den andre kanalen. Vel, da virket jaffal begge kanalene, om enn ikke samtidig.
Det viste seg at en av phonokablene hadde pensjonert seg en gang for alle. Førtidspensjonert seg kan man vel si, den var knapt mer enn 40 år gammel.
Men ingen skal kunne si at tkr ikke er forberedt på det meste:
Vis vedlegget 1038401
Gjorde et engroskjøp for noen år siden, og har fremdeles liggende 40+ sett. (Hvis noen mangler phonokabler, send meg en PM)
Vis vedlegget 1038403
En helvetes jobb! Snakk om kikkhullskirurgi! Så sod all, men med lommelykt og en minipean gikk det til slutt.
Vis vedlegget 1038405
-Og nu går alt så meget bedre.
Mvh
Kommer nok!Venter i spenning på anmeldelse av komboen...
Sånt aluminiumshus har jeg også lyst på til min 103R som nettopp er retippet.En får neimen ikke mye for 140000 spenn nutildags!
Forunderlig lite egentlig...................
Denonen låter ørlite mer lukket, og mangler et lite snev av dynamikken til Mc Anna. Forbausende god bass i den Denonen, forresten. Tror at jeg er i ferd med å miste noen illusjoner........
Neste uke ankommer forhåpentligvis dette:
Vis vedlegget 1035469
Spent på hva som skjer da.....
Mvh