E. Largo
Hi-Fi freak
Jeezes, hva er det de dørene er laget av
Dørene er stort sett blikk. Men:Jeezes, hva er det de dørene er laget av
Takker. Har kasko på den, så jeg har et håp om at dette skal gå i orden.Å fikse bil er skikkelig dyrt, been there, done that. Håper ting ordner seg på en bra måte.
Joda, får leiebil. De kunne ikke love at jeg fikk en pickup, men en vanlig bil gjør også nytten her i Periferien.Vis vedlegget 1026340
Godt at det ordner seg, grattis. Håper du får leie bil.
Vel en slik som plaster på såret og alt unødvendig mer arbeid å ergrelse.
Vis vedlegget 1026388
Næh, det gjør jeg ikke.Da lager du et lite karnapp (velstandsvorte) i garasjeporten!!
Har allerede en slik en:Denne tøffingen får garantert plass i garasjen.
Vis vedlegget 1026486
Den blir fikset etter alle kunstens regler. Mesteparten av høyre side blir skiftet ut.Tøff den også, men blir den fixet eller får du penger til å skaffe en ny? I dagens parkeringshus er det ikke plass til en vanlig sedan omtrent.
Mvh
Deler litt med familie, naboer og venner. Blir fullt nok i frysen uansett.Det er godt du stiller forberedt til kommende vinter, en vet jo ikke hva fremtiden og verden vi lever i vil bringe. Men nå som Helga er her er det viktig å bare kunne kose seg ordentlig med masse mat, musikk og godt med leskende drikke av den edle sorten. Ha en strålende fin helg med din kjære.
Skal gi henne en lytt imorgenMens jeg har ingens oppmerksomhet, en dame som har foretatt en total makeover fra discodronning til MILF som kan synge nesten hva som helst, fra amerikanske standardlåter over gospel og americana til (selvsagt) disco.
La Donna Gaines, gift Sommer, en sørgelig undervurdert vokalist IMO:
Halvannen time med suveren stemmebeherskelse, showmanship og stort register på alle måter. Sikkert uaktuelt for mange, men verdt tiden og vel så det!
Mvh
God tur(m)
Det overgår selv mine evner. Det tar tid å bestille deler, vettu.Lar meg imponere hvis du har klart å koordinere Berlin med reparasjon av bilen….
Hardt livAnledningen for nytt berlinbesøk:
Vis vedlegget 1028701 Vis vedlegget 1028702 Vis vedlegget 1028703
Vielse i Villa Knopp, fotosession på Charlottenberg Slott.
Vis vedlegget 1028704 Vis vedlegget 1028705 Vis vedlegget 1028706
…Etterfulgt av en high-end bilkortesje gjennom Berlin. Mercedes AMG, feit BMW, Porsche, og ikke fotografert , den største og bøseste Dodge pickup som kan kjøpes for (mange) penger.
Vis vedlegget 1028709 Vis vedlegget 1028708 Vis vedlegget 1028710
Etterfulgt av 6 timers nådeløs bespisning og bedrikning på Wannseeterrassen høyt over Wannsee. Bedrikningen startet forøvrig på parkeringsplassen foran Charlottenburg Slott.
Mvh
Noen har tyvstartet ekteskapet litt jaJeg noterer meg at det var på høy tid at de giftet seg…
Beinhardt. Er helt peist fremdeles.Hardt liv
Kan snu litt på flisa. Bruden er 41, og tvilte litt på at hun ville greie å bli gravid så fort. Som man ser, gikk det over all forventning.Jeg noterer meg at det var på høy tid at de giftet seg…
Tjuvstart og tjuvstart, fru Blom. Kan forsåvidt huske at jeg «tjuvstartet» litt på Madammen for snart en mannsalder siden. Vanskelig å kaste den første stein da……Noen har tyvstartet ekteskapet litt ja
Greie rammer!
Hadde begge mine barn som brudepike og -svenn, så skal vel ikke kaste særlig langt jeg hellerTjuvstart og tjuvstart, fru Blom. Kan forsåvidt huske at jeg «tjuvstartet» litt på Madammen for snart en mannsalder siden. Vanskelig å kaste den første stein da……
Mvh
Nei, det er mer en ekte Brandenburger Schrippe.Har bruden en berlinerbolle i ovnen?
Som kjent er det sausen man blir tjukk av, og IKKE pølsaKan snu litt på flisa. Bruden er 41, og tvilte litt på at hun ville greie å bli gravid så fort. Som man ser, gikk det over all forventning.
Så gjensto det bare å få arrangert bryllup. Som kjent, så tar ting tid. Men de rakk det jo.
Mvh