|
Ollie kommer neste uke, og da skal vi justere høyden på lageret. Da kommer en kurant clamp på.HVA? Ukurant clamp?![]()
Joda, helt grei. Men en Sluk-Clamp står og venter på å slippe til:Er ikke det en Larsen Clamp? Real og god den, vel?
I så fall er mannen virkelig "tougher than the rest". Målte diameter til nesten nøyaktig 5 cm, og bemerk riflingen:Slukets "butt plug"?![]()
Nei, det huset fulgte med Pickupen da jeg kjøpte den. Står "Techne Audio" på det.Vad är det för hus du har Denonen i tkr? Stalltips från ivarlo?
Hold grisepraten for Dem selv, Hr. Sluk! Jeg trenger ikke flere detaljer.
Det finnes en del ting jeg simpelthen ikke ønsker å vite.........Det må da rive godt?![]()
Ble ekstra tøft med en misformet ambolt, preget med et eller annet som kunne minne om en logoLIVSFARLIG å besøke folk med lekkerbiskener som Koetsu, AN, Verdier etc. dersom du går svanger med vinyltanker.
Det var så godt sagt at du skal få et bilde, Sluket:LIVSFARLIG å besøke folk med lekkerbiskener som Koetsu, AN, Verdier etc. dersom du går svanger med vinyltanker.
Et lite bilde tar vi vel ikke skade av …Det finnes en del ting jeg simpelthen ikke ønsker å vite.........Det må da rive godt?![]()
mvh
Vi greide biffen fint med å ordne spilleren din, vi. Spiller kjempebra!!Det var så godt sagt at du skal få et bilde, Sluket:LIVSFARLIG å besøke folk med lekkerbiskener som Koetsu, AN, Verdier etc. dersom du går svanger med vinyltanker.
Vis vedlegget 455057
Verdier la Platine med fungerende SlukClamp!Hører jeg store forskjeller? Nei, ikke foreløpig. Men det som er påfallende er at det ser ut til at bedre kontakt mellom plate, platematte og -tallerken fører til mindre opphoping av statisk elektrisitet.
Mvh
Flott tiltak!Er for lengst realisert! Wait and see! To til i støpeskjea, pluss et komplett "kit" med alle tre variantene i et eget skrin, samlet.... for enhver situasjon! Choose Your weapins accordingly![]()
Tusen takk for aldeles strålende hjelp, Ollie!Vi greide biffen fint med å ordne spilleren din, vi. Spiller kjempebra!!Det var så godt sagt at du skal få et bilde, Sluket:LIVSFARLIG å besøke folk med lekkerbiskener som Koetsu, AN, Verdier etc. dersom du går svanger med vinyltanker.
Vis vedlegget 455057
Verdier la Platine med fungerende SlukClamp!Hører jeg store forskjeller? Nei, ikke foreløpig. Men det som er påfallende er at det ser ut til at bedre kontakt mellom plate, platematte og -tallerken fører til mindre opphoping av statisk elektrisitet.
Mvh
Alltid en fordel at det er god kontakt mellom plate og tallerken, mener nå jeg da. Denne sluk klampen syns jeg passer fint på spilleren din. Litt for tung er den for mange lettere, annerledes oppbygde spillere. Så hvorfor kan ikke Sluket lage andre lettere varianter som kan passe andre spillere? Kanskje med innvendige gjenger som passer til gjengede spindler? Bare tenk tanken: En sluk klamp i ethvert pent platespillermøblert hjem!![]()
Det var de bildene jeg fikk for mitt indre øye som jeg forsøkte å skyve vekk, Dr. Dong.Et lite bilde tar vi vel ikke skade av …Det finnes en del ting jeg simpelthen ikke ønsker å vite.........Det må da rive godt?![]()
mvh