skranglefant
Hi-Fi freak
Kledelig smålubben kanskje, men ikke tjukk
Nei, slekt er det ikke. Men et virkelig flott grafikkarbeid som jeg gleder meg over å hunne henge opp i stua. Kjøpte det i dag. Madammen var også begeistret."Tjukke slekta" tkr? Flott bilde
Nerdrum og Verdier. Lider ingen nød ute på landet!Nei, slekt er det ikke. Men et virkelig flott grafikkarbeid som jeg gleder meg over å hunne henge opp i stua.
Mvh
Vi har det helt greit.Nerdrum og Verdier. Lider ingen nød ute på landet!Nei, slekt er det ikke. Men et virkelig flott grafikkarbeid som jeg gleder meg over å hunne henge opp i stua.
Mvh
Jeg liker dem litt kledelig smålubne!Kledelig smålubben kanskje, men ikke tjukk
Leser kona tråden?Jeg liker dem litt kledelig smålubne!Kledelig smålubben kanskje, men ikke tjukk
mvh
Min kledelig smålubne kone interesserer seg svært lite for hva jeg skriver her inne.Leser kona tråden?Jeg liker dem litt kledelig smålubne!Kledelig smålubben kanskje, men ikke tjukk
mvh
Nå mente jeg at bildet kanskje var av en nær slektning og da brukes begrepet "tjukke slekta" på disse kanter av landet. Beklager hvis dette ble misforstått på noen måte. Det er tydelig at man må vokte seg vel når det gjelder det skrevne ordKledelig smålubben kanskje, men ikke tjukk
Jeg tror ikke at det var ment slik, TT.Nå mente jeg at bildet kanskje var av en nær slektning og da brukes begrepet "tjukke slekta" på disse kanter av landet. Beklager hvis dette ble misforstått på noen måte. Det er tydelig at man må vokte seg vel når det gjelder det skrevne ordKledelig smålubben kanskje, men ikke tjukk
ok. Det var uansett men kun positivt. God helg!Jeg tror ikke at det var ment slik, TT.Nå mente jeg at bildet kanskje var av en nær slektning og da brukes begrepet "tjukke slekta" på disse kanter av landet. Beklager hvis dette ble misforstått på noen måte. Det er tydelig at man må vokte seg vel når det gjelder det skrevne ordKledelig smålubben kanskje, men ikke tjukk
Skranglefant er en ganske festlig kar som pleier frie assosiasjoner av og til.
Mvh
Smak og behag, V-M.Nerdrum kan aldri bli feil Flott bilde tkr.
Har ett selv på veggen, kona synes akkurat det er dystert, må vel si meg enig.
mvh
v-m
Smak og behag, V-M.Nerdrum kan aldri bli feil Flott bilde tkr.
mvh
v-m
Jeg sulet hain Æspolin og hengte ham opp på en annen vegg. Det bildet syntes kanskje jeg er dystrere enn Nerdrum, ihvertfall utifra tematikken.
Madammen falt pladask for Nerdrum, og syntes det minnet litt om barnebarnet. Hun spurte riktignok hva jeg hadde gitt, men da jeg fortalte det, sa hun: "Jeg liker at du gjør helt crazy ting av og til".
Attagirl!
Mvh
Nydelig bilde!Vis vedlegget 455353Smak og behag, V-M.Nerdrum kan aldri bli feil Flott bilde tkr.
mvh
v-m
Jeg sulet hain Æspolin og hengte ham opp på en annen vegg. Det bildet syntes kanskje jeg er dystrere enn Nerdrum, ihvertfall utifra tematikken.
Madammen falt pladask for Nerdrum, og syntes det minnet litt om barnebarnet. Hun spurte riktignok hva jeg hadde gitt, men da jeg fortalte det, sa hun: "Jeg liker at du gjør helt crazy ting av og til".
Attagirl!
Mvh
Dette er ett tidlig bilde av Nerdrum, tema er ganske tydelig.
Er nok litt mere interressert i billedkunst enn kona, har kjøpt det meste av hva
vi har hengene på veggene. Har vært ganger hvor man har kommet ut av galleriet og bare må snu
fordi man bare må ha ett bilde, pga hva det gir en.
Er nok en snobb når det kommer til kunst, er ihvertfall hva kona sier til meg
Nerdrum kan aldri bli feil Flott bilde tkr.
Hehe, nei, og det er vel ikke helt innenfor, dette heller :Vis vedlegget 455469Nerdrum kan aldri bli feil Flott bilde tkr.
Ikke alltid passende, som for eksempel dette i spisestuen.
It takes all kinds to make a world.Sistnevnte er vel ikke Stein Erik Hagen enig i?
Anbefalt av 11 av 10 tilhengerprodusenter!Hehe, nei, og det er vel ikke helt innenfor, dette heller :Vis vedlegget 455469Nerdrum kan aldri bli feil Flott bilde tkr.
Ikke alltid passende, som for eksempel dette i spisestuen.
Vis vedlegget 455482
For meg ville det i hvert fall ha kun begrenset sjarm å ha noe slikt hengende over husalteret.
mvh
Du fikk meg til å le på meg et hosteanfall!Anbefalt av 11 av 10 tilhengerprodusenter!
-Nevnte jeg at Bergen er fylt opp med horder av politi? Det henger politi rundt på hvert eneste hjørne, pluss utallige gatepatruljer. Indianerrøyk hadde vært en bombesikker måte å få hvilt den vonde ryggen min på en cellebrisk.Det hjelper sikkert med en indianerrøyk før du stiller deg opp for å se, Ambjørnsen er i alle fall svært glad i idretten.
Har zoomet litt rundt vedr dette og det virker som proff proff "engineers" som bla Geoff Emerick er enige om at når samplingfrekvensene når 88 eller 96 kHz og bit dybden 24 så er det ikke lenger mulig å skille analog fra digital. Dette gjelder for studio opptak. For egen del synes jeg det er en hørbar forbedring fra 44/16 til 48(DAT)/24.Vinyl i kveld, og pr. nå slår vinylavspilling digital 16/44.1 ned i støvlene. Vel å merke med det forbehold at vinylavspilling også er digitalisert i 24/96. Jeg vet ikke hvorfor det er slik.
Ble et langt innlegg, dette her. Mvh
Det ser ut til å være konsensus om det, ja. Jeg er også helt enig, jeg synes at allerede 24/48 gjør noe med lyden.Har zoomet litt rundt vedr dette og det virker som proff proff "engineers" som bla Geoff Emerick er enige om at når samplingfrekvensene når 88 eller 96 kHz og bit dybden 24 så er det ikke lenger mulig å skille analog fra digital. Dette gjelder for studio opptak. For egen del synes jeg det er en hørbar forbedring fra 44/16 til 48(DAT)/24.Vinyl i kveld, og pr. nå slår vinylavspilling digital 16/44.1 ned i støvlene. Vel å merke med det forbehold at vinylavspilling også er digitalisert i 24/96. Jeg vet ikke hvorfor det er slik.
Ble et langt innlegg, dette her. Mvh
Det er absolutt noe jeg burde gjøre! Du er ikke den første som nevner det.Hadde vært artig å vite hvordan du liker FR 64S/ Coralstone. Har en mistanke om at det sprenger grensene i tkr Tower
Noe å fitle med når det regner 20 mm i timen ute?
Det meste er bedre enn Glava og regn!