T
TT.
Gjest
Send ut invitasjon og se hvordan interessen er, du kan ikke gi deg før du har prøvd!
|
Skal grunne litt mer på det.Send ut invitasjon og se hvordan interessen er, du kan ikke gi deg før du har prøvd!
En glitrende idé. Aftenjakke og propell kan være optional, men grooven må vi ha i kroppen.Mye bra emner her nå.. en sekstitalls samling i Bergen hadde vært noe..
Slik snakker en ekte silkeramp fra Fana. Du vil bli kroppsvisitert i inngangsdøra!Høres ut som en gøyal ide!
Istedenfor å snike seg ut i hagen med en lommelerke, kan man snike seg ut med telefon, øreplugger og streame litt ulovlig medbragt 80-90 talls musikk![]()
Neineinei!En glitrende idé. Aftenjakke og propell kan være optional, men grooven må vi ha i kroppen.Mye bra emner her nå.. en sekstitalls samling i Bergen hadde vært noe..![]()
Sotra vil aldri helt bli det samme etterpåNeineinei!En glitrende idé. Aftenjakke og propell kan være optional, men grooven må vi ha i kroppen.Mye bra emner her nå.. en sekstitalls samling i Bergen hadde vært noe..![]()
Aftenjakke, propell og sigarettetui er påbudt. Zippoen er optional.
mvh
Jeg kjenner desverre ikke Klebb, hun var med i SMERSH og ikke i Spectre som jeg er med i.Som Weill/Brecht-tolker er det kun Lotte Lenya som er henne rangen verdig, og hun var gift med Brecht. Det er de to som er de historisk største. Utover å være gift med Brecht og en stor tolker av hans syngespill er hun mest kjent for sin rolle i From Russia With Love, Spectrespion Rosa Klebb. Kanskje forumkamerat Largo kjente Lotte Lenya?
Yay - Jessica Rabbit!!Vel....vi har jo denne damen også, da....Som Weill/Brecht-tolker er det kun Lotte Lenya som er henne rangen verdig, og hun var gift med Brecht. Det er de to som er de historisk største. Utover å være gift med Brecht og en stor tolker av hans syngespill er hun mest kjent for sin rolle i From Russia With Love, Spectrespion Rosa Klebb. Kanskje forumkamerat Largo kjente Lotte Lenya?
Vis vedlegget 443164
Mvh
Yay - Jessica Rabbit!!Vel....vi har jo denne damen også, da....Som Weill/Brecht-tolker er det kun Lotte Lenya som er henne rangen verdig, og hun var gift med Brecht. Det er de to som er de historisk største. Utover å være gift med Brecht og en stor tolker av hans syngespill er hun mest kjent for sin rolle i From Russia With Love, Spectrespion Rosa Klebb. Kanskje forumkamerat Largo kjente Lotte Lenya?
Vis vedlegget 443164
Mvh
Det gjelder vel bare folk som har en viss tilhørighet til Bergen? Sluket får ikke komme, for det nærmeste han har vært Bergen var på en flytur fra øst til vest. Det teller ikke.En glitrende idé. Aftenjakke og propell kan være optional, men grooven må vi ha i kroppen.Mye bra emner her nå.. en sekstitalls samling i Bergen hadde vært noe..![]()
Sluket hevder å ha fast køplass i pølseboden i Kong Oscars Gate i Vågsbunnen. Sannsynligvis bare en dristig bløff for å innynde seg hos naive Vestlendinger, det der.Det gjelder vel bare folk som har en viss tilhørighet til Bergen? Sluket får ikke komme, for det nærmeste han har vært Bergen var på en flytur fra øst til vest. Det teller ikke.En glitrende idé. Aftenjakke og propell kan være optional, men grooven må vi ha i kroppen.Mye bra emner her nå.. en sekstitalls samling i Bergen hadde vært noe..![]()
Artig tanke, forresten. Gode ideer på han der Sluket. Det skal han ha.
Hehe, ja, han som blir truet med juling og blir oppfordret til å klippe håret, ta seg en dusj og finne seg en jobb.Jeg kan være han derre halvgamle hippien borti hjørnet(sjøl om jeg aldri har røykt annet enn tobakk)
He-he… Sant nok.Ligner fælt på Asbjørn det der!
Og du Donger'n - som prøver å ekskludere meg fra de gode selskap worldwide - skal vite at jeg har tilbrakt mer tid i Bergen en du har slitt buksebaken på skolebenken!
Dessuten er Sluket Mr. Ubiquitous i egen person, med rett til å infiltrere!
Bedre med ti år i Bergen enn et helt liv i uvitenhet! Du har rett og slett hatt flaks. 10 år er en god porsjon, det vil forbause meg om du ikke en eller flere ganger har pissa på Torgallmenningen i fylla... Takes one to know one btw.(Men jeg har faktisk 10 år i Bergen, Sluket.)
Det er ihvertfall ikke umulig at Connie Francis har kommet opp i denne tråden.Apropos arv... denne mener jeg har vært nevnt før?
Jeg og søs var nordpå i mai og tømte foreldrehjemmet, så da havnet denne her hos meg
Vis vedlegget 443318
Vi venter fortsatt.....Joda
Edit: Eneste sammenhengen her er at jeg fant dem i samme bunken
Hva f*en vet vel jeg?Vet ikke, gitt.....Ser 2 muligheter:
1) Coveret er ikke så ikonisk som du tror, eller
2) Jeg er sløvere enn du tror.
Begge deler er plausible og rimelige forklaringer.
mvh
Neineinei!En glitrende idé. Aftenjakke og propell kan være optional, men grooven må vi ha i kroppen.Mye bra emner her nå.. en sekstitalls samling i Bergen hadde vært noe..![]()
Aftenjakke, propell og sigarettetui er påbudt. Zippoen er optional.
mvh
Det sier de alle, men du skal få lov til å tro at vi tror deg for hyggens skyld.Jeg kan være han derre halvgamle hippien borti hjørnet(sjøl om jeg aldri har røykt annet enn tobakk)
Ikke uenig i noe av dette, men lighter har da strengt tatt ingenting med sigar å gjøre. Selv ville jeg da heller aldri tenkt å krysse broen for et aftenselskap uten et par fyrstikker og noen remser med sedertre, må viteSjokkert, intet annet enn sjokkert. Det eneste som er forbudt utover rosa jockeyshorts i fint selskap er nettopp bensinlightere for misforståtte hipstere fra åttitallet. Uansett antrekk må man ha skikkelig fyrtøy på fest. Skikkelig fyrtøy rangeres omtrent slikt:
Dunhill (alle varianter)
Ronson Varaflame
Div. franske flintlightere basert på Dunhill-konseptet.
Amerikansk jerrycan med bensinsmak og duft? Tror Karmana blir sur hvis jeg gir ham fyr på hans Romeo y Julietta med slike fyrtøy.
Det sier de alle, men du skal få lov til å tro at vi tror deg for hyggens skyld.Jeg kan være han derre halvgamle hippien borti hjørnet(sjøl om jeg aldri har røykt annet enn tobakk)
![]()
Selvfølgelig skal det være sedertre når en sigar skal fyres opp på skikkelig maner. På andreplass kommer faktisk stormlighter på grunn av den rene flammen. Men uansett hvilken lighter som brukes når sedertre ikke er tilgjengelig, den skal være fylt opp med butangass og ikke bensin. Kanskje jeg bør stille med min russiske partipamp-lighter? Det er en nydelig kopi av fransk stil og flare.Ikke uenig i noe av dette, men lighter har da strengt tatt ingenting med sigar å gjøre. Selv ville jeg da heller aldri tenkt å krysse broen for et aftenselskap uten et par fyrstikker og noen remser med sedertre, må viteSjokkert, intet annet enn sjokkert. Det eneste som er forbudt utover rosa jockeyshorts i fint selskap er nettopp bensinlightere for misforståtte hipstere fra åttitallet. Uansett antrekk må man ha skikkelig fyrtøy på fest. Skikkelig fyrtøy rangeres omtrent slikt:
Dunhill (alle varianter)
Ronson Varaflame
Div. franske flintlightere basert på Dunhill-konseptet.
Amerikansk jerrycan med bensinsmak og duft? Tror Karmana blir sur hvis jeg gir ham fyr på hans Romeo y Julietta med slike fyrtøy.
![]()
![]()