Det er nok en slags logikk i dette, @Sluket.Det var snilt gjort å donere beina til hundegutta! BTW, Dachs er fin til trekkhund. Passer akkurat under døra når det trekker!
Takker!Gratulerer med spennende innkjøp
Ja, det var kjekt å ha deg med.Alltid kjekt å være med på tur. Jeg trengte å komme meg ut
Håper ikke jeg var til stor plage med alt maset mitt underveis…? Kan ikke for det. Kommer fra en meget nysgjerrig familie, skjønner duJa, det var kjekt å ha deg med.
Og det er ingenting bedre egnet til å blåse hjernen fri for spindelvev enn noen haglbyger og frisk nordaust bris med kuling i kastene. Takk for følget!
Mvh
Neida, det var en ren fornøyelse.Håper ikke jeg var til stor plage med alt maset mitt underveis…? Kan ikke for det. Kommer fra en meget nysgjerrig familie, skjønner du
Takker! Ja den har fått et godt hjem. Jeg har ikke helt bestemt meg om den er litt bassfattig, eller om det bare er at bassen er så presis.Gott att läsa dina rader @tkr om Dynavector och skönt o veta att den hamnat i ett bra hem med en värd som uppskattar analog återgivning
När den fanns här så spelade den i en SME V och det fungerade mycket bra. Dock hade den aldrig så fin kompis som din Manley Steelhead, ett fantastiskt riaa som jag testade här hemma för några år sedan
Håper du klarer å lokke frem litt mer bass. Hvis ikke har du likevel en PU som låter såpass flott at du slipper å fokusere på WTFTakker! Ja den har fått et godt hjem. Jeg har ikke helt bestemt meg om den er litt bassfattig, eller om det bare er at bassen er så presis.
Jeg skal jobbe litt videre med VTA og VTF for å se om det hjelper. Hvis ikke, skal jeg forsøke den på en FR 64 Fx som jeg har på reservebenken.
Mvh
Jeg kan alltids ratte inn mer bass. Men det hadde vært greit å gjøre det mekanisk i stedet for å ty til elektronikk. Dessuten har jeg hele vinteren på meg, det er ingen hast.Håper du klarer å lokke frem litt mer bass. Hvis ikke har du likevel en PU som låter såpass flott at du slipper å fokusere på WTF
Takk, det var jo en lettelse å vite at en som bare spiller digitalt vil gi den et nytt hjem.- og når ikke det funker heller så donererer du den til meg Har arm som er forberedt for denne..
Jeg er redd for at Te Kaitora Rua allerede har fått arbeids- og oppholdstillatelse her, så overføring til en østlandsk asylheim uten tjangs til å utrette noe vettugt arbeid er satt på (lang) vent.Merker meg den kommentaren, TK. Og jeg merker meg også smiletrynet til en viss 5G aktivist..
Her har jeg 16 meter fall fra øverst i tomten til nederst. Kanskje ikke nok til Bach, men kanskje til Prøysen. Gleder meg ikke til all spikkingen!Tror jeg lager noe lignende her hjemme, men må bygge i høyden og med sirkler. Flight of the Bumble Bee.....
Belønning???Ved varmer jo som kjent flere ganger, så da blir det vel det samme med belønningen.....
Bare å snakke med den riktige legen det, så skal man nok se at Jameson kan la seg ordne på blå resept, for intraktable korporelige lidelser...Belønning???
Her dreier det seg om ren medisin! Jameson er riktignok reseptfri, men dyr nok og ingen blå resept.....
Mvh
At jeg ikke har tenkt på deg før! Ser det allerede for meg:M
Bare å snakke med den riktige legen det, så skal man nok se at Jameson kan la seg ordne på blå resept, for intraktable korporelige lidelser...
Joda, men "blå resept" er dessverre ikke en del av repertoaret mitt........Hm.. har du reseptblokk også....???
Hehe, takker!God bedring! Får håpe ryggen tåler å løfte kubbene inn i peisovnen
Flott spiller MFA! Hva er det for noe? Pick-up kjenner jeg heller ikke igjen. Armen ser ut som en origin live?!God kveld i sykestua Tønnes!
Ser ut som vi har fått noe fra Tyskland begge to, covid til deg og en platespiller til meg. Takker for lånet av skikkelig verktøy. Det ble baervald, det eneste mine skjelvende fingre traff. Høres ut som det fungerer flott.
Vis vedlegget 969297
Forandring fryder....
Vis vedlegget 969298
Riktig god bedring
Mvh Atle