Enigbjornh skrev:Imponerende sak!
;D ;D ;DJackX skrev:
Har hun sett større? ;DJanR skrev:;D ;D ;DJackX skrev:
/jan
Takker, Grumpy, men det er ikke min rigg..... Det er Jackx` . Han fortjener alle de gratulasjonene han kan få.Grumpy skrev:Dette oser det høy klasse av tkr - GRATULERER.
Enig i at den er særdeles attråverdig. Har hatt ulike RIIA tidligere, men denne "begraver" alt annet jeg har eid & har lyttet til.kjoenik skrev:Det er Ypsilon riia som produseres mest sikkel hos meg...
Heldiggris!
Om ikke annet kan jeg GRATULERE deg med en flott TRÅD da tkr, hvor beskrivelser og bilder ligger et godt stykke inn i den øverste high-end-klassen. Da kan resten av gratulasjonene gå til deg JackXtkr skrev:Takker, Grumpy, men det er ikke min rigg..... Det er Jackx` . Han fortjener alle de gratulasjonene han kan få.Grumpy skrev:Dette oser det høy klasse av tkr - GRATULERER.
mvh
Der har jeg også vært på besøk, men det var før den siste oppgradering. Blir spennende og høre hva du mener om dette oppsettettkr skrev:NÆMEN...ENDA MER KRELL!!!
Bare for å vise at jeg har besøkt flere enn Jackx før jul. ;D
orso skrev:Ingen absorbenter, Helmholtzer eller diffusorer?!
;D
Jeg vil tvære dette litt ut komme med flere bilder og godord om det anlegget som du kjenner senere.8x12_TOM skrev:Der har jeg også vært på besøk, men det var før den siste oppgradering. Blir spennende og høre hva du mener om dette oppsettettkr skrev:NÆMEN...ENDA MER KRELL!!!
Bare for å vise at jeg har besøkt flere enn Jackx før jul. ;D
tsk, tsk ..tkr skrev:Han derre litt lurvete og ubarberte med grilldressen, han som påsto at han eide hele herligheten, tok jeg ikke et eneste bilde av. ;D ;D ;D
GRILLOLJE ? !!JackX skrev:tsk, tsk ..tkr skrev:Han derre litt lurvete og ubarberte med grilldressen, han som påsto at han eide hele herligheten, tok jeg ikke et eneste bilde av. ;D ;D ;D
Om jeg må be: jeg er temmelig bizzi i disse tider, og jeg vil ha meg frabedt å få min uniformsære tilsmusset av grillolje-osende vestlendinger! 8)
Du er sikkert godt naturalisert, men slostrilauraen har du ikke fått ennå.tkr skrev:En god stril oser smalaskit og fiskeslo. Punktum! (og kanskje en liten dæsj råolje) ;D
mvh
Takker litt for den, Totte, men det har nok ost mer smalaskit av meg enn av de fleste.totte skrev:Du er sikkert godt naturalisert, men slostrilauraen har du ikke fått ennå.tkr skrev:En god stril oser smalaskit og fiskeslo. Punktum! (og kanskje en liten dæsj råolje) ;D
mvh
Bare hyggelig, Mr.T.tkr skrev:Tusen takk for gjestfriheten, Jackx!
mvh
Og vi andre da?JackX skrev:Bare hyggelig, Mr.T.tkr skrev:Tusen takk for gjestfriheten, Jackx!
mvh
Du er hjertelig velkommen anytime!
mvh
JackX
Du har da vel næringsvett til å henge deg på med e.i.l når han skal inn til OHFC på mandag? Han er innvilget asyl på formiddagen .... <hint> <hint>SAL skrev:Og vi andre da?
Mvh.
SAL
JackX skrev:Du har da vel næringsvett til å henge deg på med e.i.l når han skal inn til OHFC på mandag? Han er innvilget asyl på formiddagen .... <hint> <hint>SAL skrev:Og vi andre da?
Mvh.
SAL
I morgen.2m skrev:Ser du har vært i Porsgrunn. Venter selv spent på audiens...
Kjør på med bilder. Sal er "noe treg" der..... 8)
Skjønner. Kos deg med kvalitetstid foran anlegget ;Dtkr skrev:I morgen.2m skrev:Ser du har vært i Porsgrunn. Venter selv spent på audiens...
Kjør på med bilder. Sal er "noe treg" der..... 8)
I kveld har jeg sett en film, "Rosenstrasse", av Margarethe v. Trotta, sammen med Maria. Har nå satt på en av mine Divaer, Marlene Dietrich, som synger "Miss Otis Regrets" på tysk. (Mein Mann ist leider verhindert, und kann Sie unmøglich seh`n).
Maria er gått i seng, og jeg har anlegget for meg selv.
mvh
Så absoluutt, min venn! Du har mitt telefonnummer? Eller min hotmailadresse?Roysen skrev:Jackx, jeg kjenner det rykker i hårene i øregangene mine når jeg leser dette. Mon tro om det finnes mulighet for en audiens for en annen Krell-eier.
Mvh
Roysen