K
Kaare G. Opsahl
Gjest
hyggelig tråd med snasne bilder!!
Tillater meg ørliten "oppgradering" av EVO ONE:tkr skrev:Et bedre nærbilde av en veldig god forsterker.
mvh
JackX skrev:Tillater meg ørliten "oppgradering" av EVO ONE:tkr skrev:Et bedre nærbilde av en veldig god forsterker.
mvh
Mine forsterkere går under betegnelsen "veldig god forsterker" .
SAL's går under betegenelsen "hinsides beskrivelse!" ;D
mvh JackX
Du er velkommen! Passerer 500 timer på APL`n snart, begynner å bli ordentlig trivelig her nå.ZenSati skrev:Disse Lohengrin med de "små" EVOer kunne jeg godt tænke mig at lytte til
MJ
SAL skrev:Du er velkommen! Passerer 500 timer på APL`n snart, begynner å bli ordentlig trivelig her nå.ZenSati skrev:Disse Lohengrin med de "små" EVOer kunne jeg godt tænke mig at lytte til
MJ
Det gjør heller ingenting om du lurer med deg ett knippe kabler!
Mvh.
SAL
ZenSati skrev:SAL skrev:Du er velkommen! Passerer 500 timer på APL`n snart, begynner å bli ordentlig trivelig her nå.ZenSati skrev:Disse Lohengrin med de "små" EVOer kunne jeg godt tænke mig at lytte til
MJ
Det gjør heller ingenting om du lurer med deg ett knippe kabler!
Mvh.
SAL
Gerne. Jeg er i Oslo ultimo januar.
Kabler, hvad er det for noget? ;D
MJ
hmmm, sier meg ikkje helt enig i detSAL skrev:He-he, hva venter du på? Kjøp, milde vintere i Bergen.....
Mvh.
SAL
Stille meg bak den Psyko, vedlagt bilde fra i går....Psychonaut skrev:hmmm, sier meg ikkje helt enig i detSAL skrev:He-he, hva venter du på? Kjøp, milde vintere i Bergen.....
Mvh.
SAL
Fin tråd tkr, virkelig imponerede dette oppsettet til jackx..
;D ;D ;DSAL skrev:Tøffe bilder tkr! Egentlig merkelig at jeg liker "blålys" med tanke på min andre hobby...., hybelkaninene får i alle fall ikke helt fredl!
Mvh.
SAL
Takker!Steb skrev:Flotte bilder av flotte anlegg "tkr",
Mvh.Stein
Selv takk, Espen!e.i.l skrev:Var en tur hos Jackx sammen med SAL og Brian og fikk høre på hans anlegg, jeg har aldri hørt Krell høytallere før så dette gledet jeg meg virkelig til, var veldig spent på hvordan dette spilte. Jeg har selv etter mange år med hifi erfart at man veldig ofte for mye ut av komponentene og for en fantastisk synergi vis man kjører et merke hele veien, Og dette var intet unntak. Krell kan mer en og lage forsterkere dette tok det ikke mange sekundene før jeg hørte. Her var det Synergi så det holt ingen ting stakk ut, det spilte fantastisk homogent med et stooort lydbilde. Det var stram bass og en flott mellomtone med en oppløst og fin diskant. Synes det også var veldig åpent det var som Diana krall satt på mitt fang og spilte å jeg benyttet selvfølgelig muligheten og omfavnet henne ;D men plutselig så var låten slutt :'( :'( Graulerer Jackx med et flott anlegg som spiller veldig flott og takk for et veldig hyggelig besøk
Mvh: Espen
He he he ... tja, det kunne være en god ide å ta inngangspengerZenSati skrev:Jackx, har du overvejet at implementere entrebilletter?
Det ender jo med en lind strøm af kræsne hardcore lyttere
MJ