Ivar_Loekken
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 03.12.2006
- Antall liker
- 2
Ah - endelig viser kommunistene sitt sanne ansikt...
Det er jo stort sett bare rødt og særs lite grønt !
Kan vi snarest sørge for å få de blå inn på tinget igjen !!
Jeg er helt enig - dette var rett og slett usmakelig ;D ;D ;DOlav,
Nå hadde vi en tråd her som kunne utviklet seg til en orgie i usaklighet, så kommer du her og er SAKLIG !! Huff !! ;D
Den settes ut når snøen forsvinner i Juni en gang. Hurra for Norge.Ivar du må nok hive ut sykkelen når vi skal ha konspiratoriske møter hjemme hos deg !
En måling som sier at det er bedre å bo på Island enn den franske rivieraen kan umulig tas seriøst.Kan ikke si at jeg angrer på at jeg har seriøse planer om å flytte i løpet av neste år, så kan dere bare sitte her verdens beste land*.
*Kilde
En måling som sier at det er bedre å bo på Island enn den franske rivieraen kan umulig tas seriøst.
Tollgrensa ble satt til 200kr i 1975, da regjerte Bratteli.
Vil ikke gå så langt at den er useriøs, heller mangelfull.En måling som sier at det er bedre å bo på Island enn den franske rivieraen kan umulig tas seriøst.
Burkina Faso er bedre enn sitt rykte; varmt klima og billig øl (300FCFA = 0.45 euro på kafé). I Ouagadougou får du en stor pizza for 2.500FCFA (snaut 4 euro)*. Når jeg ser på snødrevet utenfor og den tørre Grandiosa-resten i kjøleskapet frister det ikke så rent lite.Tenk på mulighetene for vekst i Burkina Faso!
O.
Indeksregulering er en fin bil.Tollgrensa ble satt til 200kr i 1975, da regjerte Bratteli.
Beklager, beklager. Har ingen annen unskyldning enn at jeg har vært å hørt på Madruga i Ibsenhuset i kveld. Det var saklig det!Olav,
Nå hadde vi en tråd her som kunne utviklet seg til en orgie i usaklighet, så kommer du her og er SAKLIG !! Huff !! ;D
Jeg har prøvd golf én gang; eieren av plenen fikk en ny grøft, ballen fant vi aldri igjen. Kjedelig.
Dæven, - så seriøs du ble da!Dere kan sove rolig. Tollgrensen vil ikke forsvinne. Jeg vil fortsette å bestille fra utlandet.
IFI OY FOTOLABO CLUB er å regne som et norsk firma.
Dommen fra Høyesterett
Jeg er enig i at beløpet bør økes til 1000 kroner.
ohh yeahh.Uansett, la oss komme oss inn i EU så fort som pokker!
enig i første, uenig i andre. I dag heter det "pragmatisme" eller "tingenes gang" - begge i horisonten av "fremskritt". Til det tredje: Om guder vet jeg lite, men når de dør blir vi veldig kravstore på mening med tilværelsen. Den tiltagende meningsløshet er egentlig bare et utslag i økende krav. Det beste er å evne og ville lite. Nesten ingenting. Da blir det nesten for mye av det gode.Og dette kommunist-tullet er jo simpelthen latterlig...ærlig talt...
Ideologiene er døde for lenge siden. Akkurat som Gud